Originally posted by peLoGo?
View Post
G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Kiding View PostKovilla pakkasilla ei tullut pihaustakaan ääntä kajareista. Onko tämä joku suojaominaisuus Bemarilta?
Mikäli havaitsemasi ilmiö rajatuu auton äänentoistoon eikä auto varoita alhaisesta akun varaustasosta tai kerro vikakoodien perusteellakaan äänentoiston ongelmista, tilanne liittyy todennäköisesti jälkiasenteisen vahvistimen toimintaan ja tässä tapauksessa toimimattomuuteen. Autonvalmistajan omat äänentoistolaitteet on speksattu kylmempiinkin olosuhteisiin.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
👍 2Comment
-
Luulen että vika on vahvarissa. Onko Match vai Helix? Mulla ei Matchin kanssa ollut koskaan tuollaisia ongelmia mutta nyt on käytössä Helixin lippulaivamalli "P Six Ultimate DSP" jossa pakkasella joistakin ulostuloista putoaa alataajuudet (alle 1000 hz) pois kunnes lämpenee. Lähtee lähiaikoina takuuselvitykseen.
Orggiskamat tuntuu tosiaan sietävän paremmin pakkaskelejä,... muuta hyvää sanottavaa niistä ei sitten olekaan... (poislukien Bowers&Wilkins). Lämmettyään tuo Helix painii äänenlaadun osalta ihan omassa sarjassaan... myös verrattuna Matchiin.
Comment
-
520xd 2018 kaihtimet pelaa miten sattuu. Yläkaihtimet liikkuu, mutta ovat ajaessa auki. Kun avaa ovet, niin menee kiinni, mutta hetken päästä ovat taas auki. Alimmat kaihtimet puoliksi auki eivätkä liiku itsekseen. Onko kokemuksia millä kuntoon vain onko vaan uutta osaa tilalle? Tarvike vai alkuperäinen?
Comment
-
Jos ei nopeaa lääkettä löydy, näillä pakkasilla kannattaa hätäratkaisuna vaikka teipata munuaiset tukkoon ellei halua pakkashaavoja, kuten turbon hajoamisia korjata jne...
Comment
-
Kyllä on.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Mitä mieltä tästä? Onko suuri uhka? https://www.nettiauto.com/bmw/520/15468464
hakusessa käyttöauto, aktiivivakkari puuttuu, muuten aika lailla tarvittavat varusteet. Bensa nykyinen eikä oikein bensana uudempia löydy ja hybridiä ei tule, seuraava auto sitten ehkä täyssähkö.F34
Comment
-
Hienohan tuo auto näkyy olevan, eikä varmaankaan vähemmillä kilometreillä ole enään saatavilla.
Jos itselle olisin laittamassa, huomaan ettei autossa ole webastoa (tarvii, jos autoa säilytetään ulkona), ylläpitölaturia (+300€), renkaista en tiedä joutuuko hankkimaan uudet (800€/sarja), ilmajouset menee jossain vaiheessa (500€/kulma), samoin ad-blue ongelmat mahdollisesti (500-2500€), onko alkuperäinen akku (350€), kasko+liikennevakuutus perusmaksu n. 5656€ - bonukset
Itsellä on 520dx CLI F11 (B47)Business vm.2016, autolla on ajettu noin 252000km (itse olen ajanut 135000km/moottorilla 131000km) Olen tyytyväinen autoon vaikka siihen on uusittu kaikenlaista; moottori, 2x turbo, ilmajouset taakse, kompressori, tuulilasi 3kpl, akku,ylläpitolaturi, adblue linjasto,reaktiotangot, kahdet kesärenkaat ja yhdet talvirenkaat yms. kaikki huollot olen teetättänyt merkkiliikkeessä (viimeisimmät huollot ovat olleet 5+ huoltoja)
Kyllähän bemarin pito on vaatinut paksua lompakkoa mutta sittenkin minusta on ollut hyvä ostos.
Takaisinkutsuja (kamppiksia); egr + egr-jäähdytin
Keskikulutus kesällä 5,1 ja talvella 6,1 (sisältää webaston käytön) , 225x55x17 renkailla.
Olen jäänyt kaipaamaan aikaisemmista autoista seuraavia ominaisuuksia; valoassistentti, nopeusmerkkien näyttö, navigaattorin nopeuden näyttöä
Autoon kannattaa ottaa jonkinmoinen ostoturva vaikkakin siinä on yleensä 5000€:n korvauskatto, toisaalta kuluttajasuoja vastaa puolenvuoden aikana tulleet ongelmat (jos ei hanki ostoturvaa), minulla ostoturva kattoi moottorin, starti, turbon vaihdon (vaihtomoottorilla oli ajettu 4600km, maksoin 1000€ omavastuun jotta saan vähän ajetun moottorin).
Usein on mainittu että jos hankit bemarin tulee autoilusta harrastus...pitää varmasti paikkaansa, aikaisemmin oli kolme Avensista ja ei silloin tullut seurattua keskustelupalstoja...ajoi vaan menemään ilman vikoja.
Comment
-
Saanko kysyä mikä on hajottanu moottorin ja 2x turbon noinkin vähillä kilsoilla? Itsellä on tuo sama tosin paljon vähemmän ajettuna eikä siitä ole vielä menny kun nuo kaksi viimeistä. Tuon koneen pitäisi olla huollettuna (öljyt 15tkm ym.) varsin kestävä.Originally posted by HanSep57 View Post
Itsellä on 520dx CLI F11 (B47)Business vm.2016, autolla on ajettu noin 252000km (itse olen ajanut 135000km/moottorilla 131000km) Olen tyytyväinen autoon vaikka siihen on uusittu kaikenlaista; moottori, 2x turbo, ilmajouset taakse, kompressori, tuulilasi 3kpl, akku,ylläpitolaturi, adblue linjasto,reaktiotangot,
Comment
Comment