Joo ei se sensatec varmaan paras juttu ole tässäkään asiassa, mutta voihan siihen hyvin vaikuttaa kuinka paljon itseään penkkiin hieroo tai istuuko istuinosan sivutuen päällä.
Jatketaan seurantaa, miten auton kuluminen kehittyy tältäkin osin.. ( Olispa alcantaraverhous. )
Eikös tuo ole juuri ulompi puoli, jota huoleton autoon kulkija kuluttaa sisään ja ulos mennssään. Kuluneitahan nuo on monesti sporttipenkeissä materiaalista riippumatta.
Toi reunus on niin matala ettei tuohon perä taida edes koskea, sporttipenleissäkin kuluma tulee yleesä sinne ylemmäs sivuosaan (ainakin mun ämmässä). Liksäksi kuluma on tuen sisäpuolella joten veikkaan että tuo on vaan paskaa laatua.
Sensatec-verhoilun kulutuskestävyys ja istumismukavuus on heikompi kuin nahkaverhoilun. Ajomatkojen pidentäminen melkeinpä ainoa ratkaisu, jotta istuimesta poistumisia kertyy vähemmän suhteessa ajomäärään. Uudempi Sensafin-verhoiluratkaisu on tuntumaltaan lähempänä aitoa nahkaa ja kestävyyskin parempi. Itselläni on Nappaleder-verhoilu, joka sekin muiden nahkaverhoilujen tapaan edellyttää huolenpitoa säilyäkseen virheettömänä
Pitkää siivua tälläkin ajetaan yli puolet kilometreistä. Luulen tosiaan että tuo laatu on vaan kuraa.
Sensatec-verhoilun kulutuskestävyys ja istumismukavuus on heikompi kuin nahkaverhoilun. Ajomatkojen pidentäminen melkeinpä ainoa ratkaisu, jotta istuimesta poistumisia kertyy vähemmän suhteessa ajomäärään. Uudempi Sensafin-verhoiluratkaisu on tuntumaltaan lähempänä aitoa nahkaa ja kestävyyskin parempi. Itselläni on Nappaleder-verhoilu, joka sekin muiden nahkaverhoilujen tapaan edellyttää huolenpitoa säilyäkseen virheettömänä
Eli mulla on liian iso perse .
Jännä että vain penkin toinen puoli on tuossa kunnossa.
Eikös tuo ole juuri ulompi puoli, jota huoleton autoon kulkija kuluttaa sisään ja ulos mennssään. Kuluneitahan nuo on monesti sporttipenkeissä materiaalista riippumatta.
Moro! autona 530d G31 jossa tuli moottorinvikavalo tauluun, poistui nollaamalla mutta istalla luettuna vikakoodi oli: 2BB300 Diesel particulate sensor measuring electrode : faulty.
onkohan tuo sensori putkistossa tämä nro 4 (13 62 8 582 026) onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa?
Tervehdys, G31 530d 2018 vuoden malli bemari kyseessä.
Ajaessa n. 40 km/h --> 100km/h julina ääni. Julina ääni alkaa 40km/h ja kuuluu selvästi.
Autoon on vaihdettu yksi pyöränlaakeri joka epäilyksenä oli että oli väljä, mutta tähän ei auttanut.
Onko kellään ollut tälläistä ongelmaa? että ärsyttävä julina ääni kuuluu. N:llä vapaalla kuuluu myös 30-40km/h nopeudella sama julina.
Testeri oli käytössä, ei onnistunu sillä ajaa mäntiä taakse, ilmoitti aina jostain ongelmasta, lopulta kärki piheillä pyörittelin männät taakse ilman moottorin irroituksia ja hyvin meni.
liekö tässä mallissa edes saa testerillä ajettua mäntiä taakse, kun bmw virallisessa huoltoohjeessa ei oltu siitä laitettu vaan siinäkin oli männät pyöritelty käsin toki siihen kuuluvalla erikoistyökalulla
Se moottori on vain kahdella ruuvilla kiinni ja helppo irrottaa niin torxilla saa käsin pyöritettyä männän auki. Ei juuri kannata alkaa mitään testereitä ettiä sen takia.
Meinasin vaihdella omaan 530d g30 kulkineeseen takajarrulevyt, autossahan on sähköinen käsijarru, mutta ei mene päälle vasta kun napista käskee, täytyykö silti ajaa testerillä käsijarru huoltotilaan jotta saa levyn vaihdetttua vai saako männät painettua sisään ilman huoltotilaa?
Tuon männän taisi saada myös pyörittämällä painettua sisään mutta kannattaa kyllä etsiä jostain testeri jolla saa huoltotilaan niin käy näppärämmin.
Meinasin vaihdella omaan 530d g30 kulkineeseen takajarrulevyt, autossahan on sähköinen käsijarru, mutta ei mene päälle vasta kun napista käskee, täytyykö silti ajaa testerillä käsijarru huoltotilaan jotta saa levyn vaihdetttua vai saako männät painettua sisään ilman huoltotilaa?
Leave a comment: