G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Varmasti sinne voi uusia moduleita vaihtaa. mutta akuston heikoin moduli sanelee koko paketin toiminnan.
-
Pystyyköhän käytettyyn akkuun vaihtamaan yhden kennon uuteen muiden käytettyjen sekaan? Sopivia käytettyjä ilmeisesti ainakin voi laittaa kätettyjen sekaan.
Leave a comment:
-
https://ebay.us/m/9Yp8pp tässähän tämä 500€ ”uusi” on, en jatkanut keskustelua myyjän kanssa pidemmäle
Leave a comment:
-
Kennomodulin hinnasta puhui hän juu. Niitä on sitten autosta riiippuen eri määrä. 5 tai 6 vanhassa 530e, en varmaksi muista ulkoa.Originally posted by Stroop View PostSiis kenno ilmeisesti kuitenkin...
Kiinnostelee varmaan aika monia, mistä saa 500e uusia kennomoduleita.Originally posted by JayJay- View Post
Hedinilta +1000€ uusi,eBay ja vastaavat 500-900€ ja käytettyjä 300-500€. Rahti sitten päälle,osassa ei mitää takuuta millaisia ovat jos ei osta uutta
Leave a comment:
-
Missä hinnoissa nuo kennot ja akustot ovat nykyään?
EDIT: Tai moduleitahan ne on, joita vaihdetaan. Jos moduli maksaa toista tonnia ja niitä on 12 kpl (X5) niin tuleehan tuolle uusimiselle pahimmillaan hintaa.. ja työt päälle.Last edited by bittivirhe; 11-03-2026, 18:54.
Leave a comment:
-
Olen nähnyt myynnissä vm-18 530e isommalla, päivitetyllä, akulla eli vaihdettavissa on.Originally posted by JayJay- View PostAutostani 530e 2017 aj 128thkm hajosi akkumoduuli numero 04. Kysymys voiko autoon vaihtaa uudemman gen 4 koko hv akkupaketin vai onko gen 3 vs gen 4 eroja niin paljon että se ei onnistu?
”hajosi” yksi kenno nuukahti 3,4xx V joka pistää koko moduulin vikatilaan
Leave a comment:
-
Autostani 530e 2017 aj 128thkm hajosi akkumoduuli numero 04. Kysymys voiko autoon vaihtaa uudemman gen 4 koko hv akkupaketin vai onko gen 3 vs gen 4 eroja niin paljon että se ei onnistu?
”hajosi” yksi kenno nuukahti 3,4xx V joka pistää koko moduulin vikatilaanLast edited by JayJay-; 09-03-2026, 12:18.
Leave a comment:
-
Koodaus koskee niitä rengasliikkeiden tarvikeantureita jotka käyvät koodaamalla eri autoihin.Originally posted by JKK View PostOn mielenkiintoinen juttu, en ole koskaan törmännyt että näihin pitäisi jotain koodata. Sensorit paikalleen ja autosta iDrivesta anturien tunnistus päälle.
Nuo ebyasta tilattavat toimivat ainakin suoraan koodailematta jos on maininta että BMW G30.
Leave a comment:
-
On mielenkiintoinen juttu, en ole koskaan törmännyt että näihin pitäisi jotain koodata. Sensorit paikalleen ja autosta iDrivesta anturien tunnistus päälle.
Nuo ebyasta tilattavat toimivat ainakin suoraan koodailematta jos on maininta että BMW G30.
👍 1Leave a comment:
-
Saatan toki olla myös väärässä, mutta ainakin tällä videolla hilpeät Saksalaiset kertovat vaihtoehdoista pre-programmed tai universal sensors that must be programmed for the vehicle.Originally posted by JKK View Post
Onkohan noin? Aika monet anturit olen tilannut ebaystä ja aina ovat lähteneet pelaamaan suoraan paketista, poislukien yhdet Autodocista tilatut STARK-merkkiset, jotka ei toimineet mitenkään. Ja palautusprosessi oli kuin suoraan painajaisunesta....
Näitä olen tilannut useita settejä ja toimivaksi todennut. Näitä saa usenavärisellä venttiilinvarrella.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=287146006317&_sacat=0&_from=R40&_trksi d=m570.l1313
Myös jossain rengasliikkeessä on puhuttu että heidän anturit pitää ohjelmoida ennenkuin auto tunnistaa ne.
Itse tosiaan haluaisin ostaa sellaiset jotka toimii ilman ohjelmointia.
Leave a comment:
-
Onkohan noin? Aika monet anturit olen tilannut ebaystä ja aina ovat lähteneet pelaamaan suoraan paketista, poislukien yhdet Autodocista tilatut STARK-merkkiset, jotka ei toimineet mitenkään. Ja palautusprosessi oli kuin suoraan painajaisunesta....Originally posted by peLoGo? View PostYmmärsin että tarvike olisi kahta eri mallia, eli sellaisia jotka pitää koodata jollain TPMS testerillä ja sellaisia jotka toimisivat suoraan out of the box G31'sen kanssa?
Näitä olen tilannut useita settejä ja toimivaksi todennut. Näitä saa usenavärisellä venttiilinvarrella.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=287146006317&_sacat=0&_from=R40&_trksi d=m570.l1313Last edited by JKK; 04-03-2026, 19:57.
Leave a comment:
Leave a comment: