Originally posted by Saarikoski
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMuistaakseni kysyin MTT-Tradingin Markolta joskus saisko tuon värisiä E38 mattoja ja vastasi myöntävästi. :think Kannattaa kysyä.
Kysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Eli vieläkin siis matot hakusalla. (Saa vinkata/tarjota)
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostKysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJokin yksittäinen matto hukassa vai koko sarja?
Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.
Koko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.
Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.
Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostKysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.
E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.Last edited by |foder|; 12-12-2014, 18:57.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostKoko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.
Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.
Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.
Ilmeisesti tämä ja englishgreen on "perusväreistä" poistunut tuotannosta, mustia, harmaita, sinisiä ja beigejä on vielä bmwfanssin mukaan saatavilla.E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex |
Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä
RikunAutofix.fi
Comment
-
-
Okei. No oli väri mitä tahansa nimeltään niin netin syövereissä on myytävänä ainoastaan mustaa tai tummanharmaata (ja beige hiekka) mattoa.
Tuo kansio on tarketin royal carpetin mallipalasia. Meinaan tuosta tehdä itse matot.
Leikkaan oikeaan muotoon ja kanttaan reunat sitten samallailla kuin mallipalassa jonka aiemmin linkitin.
Punaisella ympyröity mallipala on aika lähellä oikeaa. Ehkä asteen tummempi, mutta mielummin tummempi kuin vaaleampi kun kyse on lattiamatosta.
Pala Näyttää kuvassa kylläkin beigemmältä mitä on todellisuudessa.
Last edited by Saarikoski; 12-12-2014, 20:32.
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostTuskinpa on tuon värinen. Lavender grey on aika tumma sävy. Veikkaan vahvasti jotain muuta jos kerran vaaleaa harmaata haet takaa.
Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.
E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.Saakeli et on tyylikäs
e39 530dA -00
Comment
-
-
Näemmä ei toi mun auto tykkää yhtään näistä keleistä. Äsken kaivoin parkkikiekolla auton 5cm jääkerroksen alta ajoon. Ovi temppuili taas mut näemmä sisäkahvan renklaus autta sulkeutumisongelmaan. Pitänee duunissa rasvailla ja jos ei auta niin kattoa toi vaijeri josta mainittiin. Varsinainen murhe on nyt se, että navin näyttö vetäs ittensä pimeeks kesken ajon. Taustavalo palaa muttei kuva näy. Näppylät toimii. Sivuoireena radio särisee ekat 15-30s mut alkaa kuuluu sit. Piuhojen ei pitäis irrota ku on salvalla kiinni? MK3sen videomoduli rigi? Huomen pääsee tallille tutkii tarkemmin vikaa...
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostMonennenkohan kerran tällä foorumilla toitotan tätä, mutta kosteutta poistavaa electronik cleaneria lukkosalvan reijästä ja oven kahvan välistä sisään reilusti, perään vaikka aseöljyä vähän ja ei jäädy lukkopesät/kahva/vaijerit enää.
Ihan ensimmäisenä ottaisin ovipahvin irti ja katsoisin lukkomekanismin kunnon. Onko siis kaikki vaijerit ehjiä ja kunnossa. Jos ovat, niin sitten on todennäköistä, että ongelmat johtuvat tuosta servosta.
Comment
-
-
Asc ja dsc ero?
Yritin netistä kaivella mitä eroa noilla kahdella on. Ymmärsin DSC olevan täysiverinen ajonvakautus, mutta omassa -95 e38:ssa ainoa ero e39:ssä olevaan ASC:n tuntuisi olevan toiminta moottorijarrutuksessa. ASC ei toimi kuin pyörien vetäessä.
Kokeilin liukkaalla parkkipaikalla pyörittäen e38:n toimintaa, eikä järjestelmä puuttunut rajuun aliohjaukseen tai sivuluisuun jos vetoa tai moottorijarrutusta ei ollut..
Eli DSC ja ASC+T toimii käytännössä samalla tavalla?
DSC:ssä ei ole inpan mukaan vikoja ja merkkivalo vilkkuu normaalisti..
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostTuo kansio on tarketin royal carpetin mallipalasia. Meinaan tuosta tehdä itse matot.
ebay.de niin löytyy esim: http://www.ebay.de/itm/Fur-BMW-7er-E...item1e958dda7f’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Comment