Originally posted by zener
View Post
E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
On kyllä helmi varuste, varsinki tämmöselle jolla ei veri kierrä sormissa kunnolla.Originally posted by jakeluvesimies View PostOdotellaan siis mitä pukki tuo
Comment
-
On muuten.. toukasta löytyy kans.. melkeempä aina tulee nakattua päälleOriginally posted by zener View PostOn kyllä helmi varuste, varsinki tämmöselle jolla ei veri kierrä sormissa kunnolla.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Kun en nyt taas muista, pystykö tuon kiertovesipumpun irroittaman tuosta venttiilistä ilman että tarvis nesteiden kans rueta läträän? :think
Tuossa V12:ssa tuo venttiili ois sen verta sopivassa paikassa että vois ruuvailla pumpun irti paikallaan.
EDIT: jaa, ei se näköjään onnistu.Last edited by zener; 22-11-2014, 14:18.
Comment
-
En 95 vuotisesta tiedä, mutta ainakin noissa facelifteissä (vesiventtiili paketti on muuten vaihtunut jo joskus 1997 muistaakseni) pumppu on kiinteä osa vesiventtiiliä. Voi tosin olla että sekin on jollaintavalla purettavissa, mutta tarkemmin en ole perehtynyt.
Jokatapauksessa tuleehan tuon irroittaessa aina vähän nesteitä pihalle, mutta tuskin tarvii kamalasti läträtä.E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex |
Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä
RikunAutofix.fi
Comment
-
Joo, oon nuita purkanu useammanki, mutta enpä muistanu tuota rakennetta kun on taas aikaa. Kyllä se nesteet pruutaa pihalle jos pumpun irrotat tuosta venttiilistä eli sama ottaa koko paketti kouraan tuolta ja lukkopihdeillä letkut tukkoon siksi aikaa.
Comment
-
Pitääs puhaltimen moottori ja etuvastus tilata tohon omaan seiskaan, Mutta en oikeen saa tosta ETK:sta selkoa.
ETK:n varustelistan mukaan seiskas on automaattinen ilmastoonti, mutta silti varaosa listalta voi valita kahta eri puhallinta/etuvastusta, tietenki eri numeroilla.
Toiset kohdassa 64_0615, toiset 64_0614.
Joten mistä mä nyt saan varmuuden että tilaan oikeat osat heti kerralla?
Ei millään pysty ottaa autoa pois ajosta sen takia että eka purkaa kojelaudan pois ja kattoo numerot sieltä.
Auttakaa tyhmää
730iA -95,525iA -91,325iA Cabriolet -95
My only superpower is being invisible to womans.
Comment
-
Mistähän vuotaa ilmaa ku näemmä ilmaantunut LR-Adaption additiv per time koodi ja valittaa laihasta? Voiko tihkuvat/vuotavat venakopan tiivisteet päästää noin kovasti ilmaa läpeensä? Ainakin kolme vikaa koodia on tyhjäkäynnillä tulleita.
Comment
-
Onko imuputki millaisessa kunnossa?Originally posted by Tatsga View PostMistähän vuotaa ilmaa ku näemmä ilmaantunut LR-Adaption additiv per time koodi ja valittaa laihasta? Voiko tihkuvat/vuotavat venakopan tiivisteet päästää noin kovasti ilmaa läpeensä? Ainakin kolme vikaa koodia on tyhjäkäynnillä tulleita.1995 E38 740iAL
1994 E38 740iA
2004 E61 530d touring
1989 Nissan 200SX S13
1981 Datsun Sunny B310
Comment
-
Kulutusmittari
Onkos normaalia, et E38 kulutusmittari sekoilee pakkasilla. Näyttää ihan mitä sattuu (20L 60kmh). Juuri vaihettu Kampiakselin asento ja pyörintänopeustunnistin jonka rikkoutimisen aikana alko näyttää korkeita kulutus lukemia. Tuntuu kyllä et söis normaalisti, 40L menny n.300-350 km aikana jossa myös keskusta ajoa ja lyhyitä siirtymiäe39 530dA -00
Comment
-
Nollaa lukemat ja ota ajoa ja tuntumaa.. paikallaa pyörittäessä vie sen 40l/100km...Originally posted by jonnym View PostOnkos normaalia, et E38 kulutusmittari sekoilee pakkasilla. Näyttää ihan mitä sattuu (20L 60kmh). Juuri vaihettu Kampiakselin asento ja pyörintänopeustunnistin jonka rikkoutimisen aikana alko näyttää korkeita kulutus lukemia. Tuntuu kyllä et söis normaalisti, 40L menny n.300-350 km aikana jossa myös keskusta ajoa ja lyhyitä siirtymiä
Comment
-
Akuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?
Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
Comment
-
Se lukko itse on jäässä ja liikkuu nihkeästi.Originally posted by Tatsga View PostAkuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?
Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
Sen takia ei mene ihan kokonaan kiinni ja valittaa avoimesta ovesta.
Comment
Comment