E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dramador
    replied
    Noniin päivitystä: Penkit käytetty irti ja paukun liittimet tsekattu, ok. Apparin bägin liitin oli irti, kuskin bägin johdot oli pätkästy. Liitokset tehty, ei vaikutusta koodeihin vaikka nollaa. Mitäs sit tehdään? Alkaa putkarilla keinot loppua.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Tarkemman tutkimuksen tulos kuskin penkin alta, kaksi kolvattua johtoa ja kaksi samanlaista vetästy sivareilla ison liittimen juuresta. Mitä teen?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Noiden penkkien alustojen lisäksi tuossa sanotaan myös molemmista bageistä.
    Oletko katsonut bagia fyysisesti? ettei vaan kukaan olisi hävittänyt niitä...
    Tänään meinaan katsoa bägit, apparin kansi repsottaa kulmasta, saa nähdä onko koko bägiä enää

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Dramador View Post
    Kuinka monta liitintä liittyy SRS penkkien alla? Jos on kuvaa vielä niin ois hyvä, täytyy vaikka penkit irrotella vkl. Ja kannattaako rupee kolvailee vai katella uusia johtoja jostain.
    Noiden penkkien alustojen lisäksi tuossa sanotaan myös molemmista bageistä.
    Oletko katsonut bagia fyysisesti? ettei vaan kukaan olisi hävittänyt niitä...

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Kuljettajan sekä apparin bagistä ja vyönkiristimistä valittaa.
    Onkohan nyt johdotukset kunnossa?
    Kuinka monta liitintä liittyy SRS penkkien alla? Jos on kuvaa vielä niin ois hyvä, täytyy vaikka penkit irrotella vkl. Ja kannattaako rupee kolvailee vai katella uusia johtoja jostain.
    Last edited by Dramador; 05-04-2017, 12:06.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Dramador View Post
    Noniin nyt on starttijumppa suoritettu ja kärry tuntuu pelittävän. Jäljellä bägivalo ennen leimalle vientiä. 4 vikaa mitkä ei suostu poistumaan, penkkien alta liittimiä herkistelty tuloksetta ja akku uusittu. Ajatuksia?

    Date: 04/03/17 18:26:27 ECU: BAE JobStatus: OKAY Variant: BAE-------------------------------------------------------------
    RESULT: 4 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
    2 Widerstand ZK0 -> Fahrer Airbag
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertunterschreitung-------------------------------------------------------------
    3 Widerstand ZK1 -> Fahrer Gurtstrammer
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertueberschreitung-------------------------------------------------------------
    4 Widerstand ZK2 -> Beifahrer Gurtstrammer
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertueberschreitung-------------------------------------------------------------
    5 Widerstand ZK3 -> Beifahrer Airbag
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertunterschreitung
    Kuljettajan sekä apparin bagistä ja vyönkiristimistä valittaa.
    Onkohan nyt johdotukset kunnossa?

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Noniin nyt on starttijumppa suoritettu ja kärry tuntuu pelittävän. Jäljellä bägivalo ennen leimalle vientiä. 4 vikaa mitkä ei suostu poistumaan, penkkien alta liittimiä herkistelty tuloksetta ja akku uusittu. Ajatuksia?

    Date: 04/03/17 18:26:27 ECU: BAE JobStatus: OKAY Variant: BAE-------------------------------------------------------------
    RESULT: 4 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
    2 Widerstand ZK0 -> Fahrer Airbag
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertunterschreitung-------------------------------------------------------------
    3 Widerstand ZK1 -> Fahrer Gurtstrammer
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertueberschreitung-------------------------------------------------------------
    4 Widerstand ZK2 -> Beifahrer Gurtstrammer
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertueberschreitung-------------------------------------------------------------
    5 Widerstand ZK3 -> Beifahrer Airbag
    Error frequency : 1
    Fehler momentan vorhanden Grenzwertunterschreitung

    Leave a comment:


  • camshaft
    replied
    Originally posted by pilll3 View Post
    Kysässäänpäs täältä,mitähän peräöljyä tuonne 740d perään laittais?:think ei ole tiossa koska vaihettu eikä minun aikana ole vaihdettu ollenkaan, niin ois hyvä nekin vaihtaa.
    entä suunnilleen määriä mitä menis?
    Castrol 75W-90:ää suositeltiin, mä laitoin sitä ja hyvin on jurrannut. Vajaat pari litraa sinne menee eli kahdella tölkillä selvinnee.

    Leave a comment:


  • pilll3
    replied
    Kysässäänpäs täältä,mitähän peräöljyä tuonne 740d perään laittais?:think ei ole tiossa koska vaihettu eikä minun aikana ole vaihdettu ollenkaan, niin ois hyvä nekin vaihtaa.
    entä suunnilleen määriä mitä menis?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Turunpoika View Post
    Moi miten E38 / -99 takasisälokarin saa pois, olisi tarkoitus tankin huohotus korjata. Yritin irroitaa mutta ei kovin helposti saa pois paikata, pitääkö käyttää
    lievää "väkivaltaa" Onko vinkkejä.
    T: Raimo
    Otithan kaikki kiinnikkeet irti? Sen jälkeen pitäisi lähteä kohtuu helposti. Kylmässä toki jäykistyy tuo muovi ja vaatii enemmän suostuttelua sen pois ottaminen.

    Leave a comment:


  • Turunpoika
    replied
    Sisälokarin irroitus E38

    Moi miten E38 / -99 takasisälokarin saa pois, olisi tarkoitus tankin huohotus korjata. Yritin irroitaa mutta ei kovin helposti saa pois paikata, pitääkö käyttää
    lievää "väkivaltaa" Onko vinkkejä.
    T: Raimo

    Leave a comment:


  • Jucke
    replied
    Originally posted by energy View Post
    Ei aina aiheuta muita oireita, jos todella pahasti vuotavat niin voi tulla vikakoodeja ettei ecun säätövara riitä, saattaa lambdoja alkaa herjaan yms.
    O ja K, täytyy laittaa kunnostettu setti tilaukseen ja vaihtaa ne seuraavaksi.

    Leave a comment:


  • energy
    replied
    Originally posted by Jucke View Post
    Okei, tuokin kävi mielessä mutta netistä luetun perusteella vaikutti että vuotavat/tukkeutuneet suuttimet aiheuttaisi muitakin oireita? Ei vissiin ole erityisen paha rasti vaihtaa, täytyy tutustua aiheeseen.
    Ei aina aiheuta muita oireita, jos todella pahasti vuotavat niin voi tulla vikakoodeja ettei ecun säätövara riitä, saattaa lambdoja alkaa herjaan yms.

    Leave a comment:


  • Jucke
    replied
    Originally posted by energy View Post
    Suuttimet vuotaa, kymmenkunta autoa korjannu samoilla oireilla suuttimet pesemällä / vaihtamalla
    Okei, tuokin kävi mielessä mutta netistä luetun perusteella vaikutti että vuotavat/tukkeutuneet suuttimet aiheuttaisi muitakin oireita? Ei vissiin ole erityisen paha rasti vaihtaa, täytyy tutustua aiheeseen.

    Leave a comment:


  • energy
    replied
    Originally posted by Jucke View Post
    Mistähän lähtisi vikakohdetta kohdetta etsimään, potilas 740i -00 ja oireena seuraavaa: kylmänä ja puolilämpöisenä sahuuttaa useita sekunteja ennenkuin hörähtää tulille. Käynnistymisen jälkeen toimii heti täysin normaalisti. Lämpimänä lähtee myös heti käyntiin. Vikakoodeja ei löytynyt, kampiakselin ja toisen nokan anturin vaihdoin varulta (toinen oli vaihdettu pari vuotta sitten), ei vaikutusta.
    Myös bensapumppu ja suodatin vaihdettu kuittien mukaan pari vuotta sitten.
    Muutaman kerran kokeillut startata tankinkorkki auki, joskus auttaa joskus ei eli ei ota selvää onko tuolla oikeasti vaikutusta.

    Edit. Ensistarttauksen jälkeen käynnistyy heti vaikka kylmänäkin. Parin tunnin seisonnan jälkeen kihnaa taas kauemmin eli eikö tuo bensan saantiin kuitenkin viittaisi...
    Suuttimet vuotaa, kymmenkunta autoa korjannu samoilla oireilla suuttimet pesemällä / vaihtamalla

    Leave a comment:

Working...
X