Originally posted by peto2
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sama toiminto on M73-koneessa, mutta vaihteluväli on silti EHJÄSSÄ koneessa tuo mainitsemani. Eli näköjään on konetyypilläkin väliä.Originally posted by peto2 View PostM62 koneissa on sähkölämmitys termostaatissa jolla saadaan termostaatti aukeamaan aikaisemmin konetta kuormittaessa. Näissä lämmöt on kaikkea 90-110 välillä.
Leave a comment:
-
M62 koneissa on sähkölämmitys termostaatissa jolla saadaan termostaatti aukeamaan aikaisemmin konetta kuormittaessa. Näissä lämmöt on kaikkea 90-110 välillä.Originally posted by BeamR View PostRiippuu vuosimallista ja moottorista, esim M73TU facelifteissä on 105 asteinen termari ja käy 102-108 välillä. Pre-fl -autoissa on 95-asteinen termari, käy 92-98 -asteisena.
Tuo vaihteluväli kuulostaa mun korvaan aika isolta (riippuen tietysti moottorityypistä ja vuosimallista).
Leave a comment:
-
Riippuu vuosimallista ja moottorista, esim M73TU facelifteissä on 105 asteinen termari ja käy 102-108 välillä. Pre-fl -autoissa on 95-asteinen termari, käy 92-98 -asteisena.Originally posted by Jauho View PostOnkos normaalia että matka-ajossa lämmöt seilaa 91-104 asteen välillä vai merkki jostakin? Menee luuppina noiden arvojen välillä.
Tuo vaihteluväli kuulostaa mun korvaan aika isolta (riippuen tietysti moottorityypistä ja vuosimallista).
Leave a comment:
-
Aikalailla tuossa haarukassa ne menevät. Olikohan niin että omassa alin oli jotain 95 tms. Nyt en enään muista kun on niin pitkä aika siitä kun lämpöjä olen seuraillut.Originally posted by Jauho View PostOnkos normaalia että matka-ajossa lämmöt seilaa 91-104 asteen välillä vai merkki jostakin? Menee luuppina noiden arvojen välillä.Last edited by Muurahainen; 22-10-2017, 14:56.
Leave a comment:
-
Onkos normaalia että matka-ajossa lämmöt seilaa 91-104 asteen välillä vai merkki jostakin? Menee luuppina noiden arvojen välillä.
Leave a comment:
-
on niissä erilaisia periä, esim japanissa on kategorisesti tiuhemmat perät kuin euroversioissa.Originally posted by jonis93 View PostOsaako joku viisaampi kertoa, vm. -95 740iA Lang. Onko sama perä muissa seiskoissa, vai mikä perä näissä on?
Sen mitä paskalla englannillani tajusin RealOemista, niin olisi sama perä kaikissa E38 johon taas en sinäänsä oikeen usko? :think
Mutta realoem:stä näet kyllä sen oman autosi perän tiedot.
Ainakin on ollut seuraavia välityksiä: 2.65 (740d), 2.81 (750 JPN), 2.93 (740i M62), 3.08 (730d) 3.15 (740 M60/750 M73 EUR), 3.23 (728 manuaali), 3.38 (725tds)Last edited by BeamR; 16-10-2017, 08:24.
Leave a comment:
-
Osaako joku viisaampi kertoa, vm. -95 740iA Lang. Onko sama perä muissa seiskoissa, vai mikä perä näissä on?
Sen mitä paskalla englannillani tajusin RealOemista, niin olisi sama perä kaikissa E38 johon taas en sinäänsä oikeen usko? :think
Leave a comment:
-
Mitäs se lambdan koodi sanoo?Originally posted by jakeluvesimies View PostPääsin tuossa vaihtaa bank2 lambdan jo toisen kerran ja silti herjaa. Onko piru joku vetänyt aikanaan piuhat ristiin kun edelleen ponnauttaa vikakoodin päälle? Eikös se m62 bank2 ollut se kuskin puoli?:think
Sitten vakkariongelmiin, itellä oli se vaijeri aika jumissa. Vähän sitä ramppasin käsin ja herkistelin, niin rupes toimimaan toistaiseksi. Kannattaa kokeilla.
Tietääkseni bank 2 on se kuskin puoli koska sylinterit 5-8.
Leave a comment:
-
Pääsin tuossa vaihtaa bank2 lambdan jo toisen kerran ja silti herjaa. Onko piru joku vetänyt aikanaan piuhat ristiin kun edelleen ponnauttaa vikakoodin päälle? Eikös se m62 bank2 ollut se kuskin puoli?:think
Sitten vakkariongelmiin, itellä oli se vaijeri aika jumissa. Vähän sitä ramppasin käsin ja herkistelin, niin rupes toimimaan toistaiseksi. Kannattaa kokeilla.
Leave a comment:
-
Jees tuo tanko puuttuu multa kokonaan,täytyy bavarialla pyörähtää jossei muualta löydy
Leave a comment:
-
Originally posted by mehtojarvi View PostXenon umpiot niin oikealla puolella edessä ja takana on ne tasonsäädön anturit, takana taisi olla korjattu tanko kiinnityspaikkaansa, mutta missä edessä sen pitäisi olla kiinni? Anturista katkennut se liikkuva varsi ja ei ole tällä hetkellä kiinni missään,ja valot näyttää liian alas
Leave a comment:
-
Xenon umpiot niin oikealla puolella edessä ja takana on ne tasonsäädön anturit, takana taisi olla korjattu tanko kiinnityspaikkaansa, mutta missä edessä sen pitäisi olla kiinni? Anturista katkennut se liikkuva varsi ja ei ole tällä hetkellä kiinni missään,ja valot näyttää liian alas
Leave a comment:
-
Näistä on myös joutunut kolvailemaan vakkarin moottorin liittimen pohjan uudelleen. Eli jokatapauksessa kannattaa ottaa se moottori auki ja tutkia vika.Originally posted by hezekiel View PostCruisen ongelmiin palatakseni: Vakkari siis tippuu itsekseen pois päältä hetken ajelun jälkeen, merkkivalo sammuu eikä saa enää takaisin päälle ennen kuin auto on käynnistetty uudelleen. Joillakin foorumeilla väitetään että tämä johtuisi takertelevasta cruisen vaijerista tai mekanismista. Onko kokemuksia moisesta?
Leave a comment:
Leave a comment: