E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoui
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    Lukeeko e38 abs anturit tiedon laakerista vai vetarista? Syttyy valo pienen ajon jälkeen, uuden anturin asennuksen jälkee (edellinen hajos irrottaessa käsii),joutu yllättäen kairaamaan reikää isommaksi,ni kai siinä on osunut terä johonki
    Navassa on hampaistus, eli jos tuli livettyä liian syvälle niin hampaat on valmiit.

Jos et halua heti napaa irroittaa, näkee hampaiden kunnon myös anturin reiästä pyörittämällä rengasta, voihan siellä olla jotain porauslastua tai vanhan anturin palaa myös hampaissa.

Leave a comment:

• Jarsse
    replied
    Lukeeko e38 abs anturit tiedon laakerista vai vetarista? Syttyy valo pienen ajon jälkeen, uuden anturin asennuksen jälkee (edellinen hajos irrottaessa käsii),joutu yllättäen kairaamaan reikää isommaksi,ni kai siinä on osunut terä johonki

Leave a comment:

• zener
    replied
    Joo ei se kallis ole,anturi mulla on toinen ehjä,käytännössä tarvis tangon ja kiinikkeen tukivarteen.
    Connection-rod for headlight adjusting - 63121183088, 63 12 1 183 088, 1183088, 63-12-1-183-088 - Sopii malleihin: E38

Leave a comment:

• Jarsse
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    25€+6€ postit. en alkaisi itse tekemään.

http://www.ebay.de/itm/Sensor-Xenon-...sAAOSwl9BWK9-h
    Joo ei se kallis ole,anturi mulla on toinen ehjä,käytännössä tarvis tangon ja kiinikkeen tukivarteen.

Leave a comment:

• sierra4x4tbo
    replied
    Originally posted by aziz View Post
    Jostain muistan lukeneeni,että muuten käy tuo 95l pienemmän tankin tilalle,mutta tankin kiinnitys "pannat" jää vajaaksi:think Kaikki muu on ymmärtääkseni samaa. Eli pienellä soveltamisella pitäisi istua paikalleen.
    Thanks!

Modaillaan pannat hiukan pitemmäksi, niin toiminee..

-Timo

Leave a comment:

• Doni666
    replied
    Originally posted by BeamR View Post

http://www.ebay.de/itm/Sensor-Xenon-...sAAOSwl9BWK9-h
    No ei näköjään ole enää kallis.

Asiasta hieman sivuten. Onko halogeenivalomalleissa johtosarjassa valmiina liittimet noille antureille vai pitääkö Xenonkonversiossa noidenkin antureiden johtosarja repiä toisesta autosta? Toki taitaa kelvata katsastukseen ilman automaattisäätöäkin.

Leave a comment:

• aziz
    replied
    Originally posted by sierra4x4tbo View Post
    Meneekä 95litran tankki 85litran tankin tilalle bolt on?
    Käykö 85l pumppu, pumppukansi ja kuskinpuolen anturi 95l tankkiin?

-Timo
    Jostain muistan lukeneeni,että muuten käy tuo 95l pienemmän tankin tilalle,mutta tankin kiinnitys "pannat" jää vajaaksi:think Kaikki muu on ymmärtääkseni samaa. Eli pienellä soveltamisella pitäisi istua paikalleen.

Leave a comment:

• sierra4x4tbo
    replied
    Meneekä 95litran tankki 85litran tankin tilalle bolt on?
    Käykö 85l pumppu, pumppukansi ja kuskinpuolen anturi 95l tankkiin?

-Timo

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Xenon valojen korkeudensäädöstä, missä asennossa etuvivusto on auton ollessa tasasella maassa,onko vaakatasossa eli ns puolessa välin vai ala tai yläasennossa, puuttuu se tanko ja tankon paikka rikki siitä ns moottori/vivustosta niin tekisin uuden siihen tilalle.
    Originally posted by Doni666 View Post
    + uusi anturi, muistaakseni n. 100€:n osa

Leave a comment:

• Doni666
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Se uus tanko maksaa parikymppiä, että en tiiä jaksasko alkaa ite tekemään. :think
    + uusi anturi, muistaakseni n. 100€:n osa

Leave a comment:

• zener
    replied
    Se uus tanko maksaa parikymppiä, että en tiiä jaksasko alkaa ite tekemään. :think

Leave a comment:

• Doni666
    replied
    Xenon valojen korkeudensäädöstä, missä asennossa etuvivusto on auton ollessa tasasella maassa,onko vaakatasossa eli ns puolessa välin vai ala tai yläasennossa, puuttuu se tanko ja tankon paikka rikki siitä ns moottori/vivustosta niin tekisin uuden siihen tilalle.
    Noin puolivälissä se pitäisi olla

Leave a comment:

• Jarsse
    replied

Leave a comment:

• zener
    replied
    Juuri nuita. Itse olen tähän mennessä saanut kaikki auki nuilla.

Leave a comment:

• Jukka K
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Biltemasta saa sellaisia avattavia kiintoavaimia, juuri noihin jarruputkihommiin. Se tulee ympäri asti joten pitoa saa paljon paremmin entä noilla perinteisillä jarruputkityökaluilla.
    Tarkoitat varmaan oheisen linkin takaa löytyvää työkalusarjaa:

Kävin aamulla ostamassa sellaisen, kun asun Bilteman lähellä. Työkalu ei vakuuttanut ainakaan minua, en saanut sillä kunnon otetta jarruputken nipasta.

Missä muuten mahtaa sijaita takajarruputkien liitos ei-ASC/DSC mallissa ? ETK:n mukaan vasen jarruputki takana on 983 mm ja oikea vain 283 mm. Jarruputket kulkevat siis auton oikealla puolella. Nopealla vilkaisulla vaikuttaisi, että liitos on tankin alla

Leave a comment:

Working...
X