E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BeamR
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Mitä siis menee vaihtoon? Termostaattiko vai joku anturra?
    Olisko vikakoodia kans? Tuo tekstinpätkä on loppupäästään vieras, mutta viittaa kyllä vahvasti ihan moottorin termariin, joka on sähköohjattu. Uusi termari ja vika poistuu.

    Vikakoodi taitaa olla 139.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Lämmitettävä termostaatti?
    Mitä siis menee vaihtoon? Termostaattiko vai joku anturra?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    M62 alkoi Thermostat output singnal erroria antaa. Mikäs anturi tuo tarkalleen on ja millä kohtaa pitää paikkaansa pellin alla?
    Lämmitettävä termostaatti?

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    M62 alkoi Thermostat output singnal erroria antaa. Mikäs anturi tuo tarkalleen on ja millä kohtaa pitää paikkaansa pellin alla?

    Leave a comment:


  • Josunapalm
    replied
    Pystyykö joku ottamaan kuvan 735i:n kilvestä, jossa näkyy massat?
    Pitäisi katsastaa japanintuonti e38.

    Leave a comment:


  • Forsmanni
    replied
    730iA ongelma

    e38 730i M60b30 koneella. Alaväännöt hukassa. 2800-3000rpm kohilla tuntuu selvä raja josta lähtee vetämään paremmin. Aiheuttaako Nokka-akselin tunnistin näissä myös tällaista?
    Myös tyhjä käynnillä kone tärrää niin että tuntuu ärsyttävästi sisälle. Kierrokset heittelee 680-730 välillä. Ihan kuin ei kävisi tyhjäkäynnillä kaikilla. Heti kun hiemankin nostaa kierroksia niin tärinä loppuu.
    Puolat ja tulpat putsattu.
    Jostain syystä Inpalla en pääse näkemään erikseen jokaisen pytyn rough/smoothnes arvoja??? Onko niin että näin vanhasta ei noita tietoja saa ulos samalla tavalla kuin uudemmissa?

    Eli mikä tällaisia oireita voisi aiheuttaa? Auto ostettiin n1kk sitten niin oli vikakoodi lambdoista, mutta ei ole mitään vikakoodia tullut sen jälkeen takaisin kun ne poistin.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Jep, niin näkee. Yleisimmät on tuo sisätilan anturi tai konepellin anturi.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    DIS:llä näkee kätevästi mikä anturi aiheuttaa hälytyksen. Omassani se oli konepellin anturi joka oli säätönsä puolesta ihan rajoilla tunnistaako pellin olevan kiinni vai ei. Pieni toppaus peltiin anturin kohdalle niin ei ole tullut turhia hälyjä vuosiin.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by KoHGeli740i View Post
    Auto alkanut tekemään nyt sitä että välillä hälytin alkaa huutaan itsestään. Saako ovet avaimella lukittua siten että hälytin ei mene päälle?
    Vaikka laittaa avaimella lukkoon niin ledi alkaa vilkkua koelaudalla...

    Vituttaa lun yöllä alkaa kuuluun uliulia pihalta
    Nyt 4 tai 5 kertaa tehnyt tuon parin kk aikana.

    Voisko johtua siitä kun kuskin ovi on aika solmussa?
    Huutaako häly omiaan jos painat kaukosäätimellä ovet lukkoon ja sitten perään toisen kerran?

    Olettaen että tommonen möykky kattoverhoilusta löytyy, eli sisätilojen liikentunnistin.

    Leave a comment:


  • KoHGeli740i
    replied
    Auto alkanut tekemään nyt sitä että välillä hälytin alkaa huutaan itsestään. Saako ovet avaimella lukittua siten että hälytin ei mene päälle?
    Vaikka laittaa avaimella lukkoon niin ledi alkaa vilkkua koelaudalla...

    Vituttaa lun yöllä alkaa kuuluun uliulia pihalta
    Nyt 4 tai 5 kertaa tehnyt tuon parin kk aikana.

    Voisko johtua siitä kun kuskin ovi on aika solmussa?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Tämä alkaa kyllä juuri näillä sahaavilla keleille konkretisoitua. Aina kun mahdollista niin kannattaa sisälämmitin suunnata kuskin oveen
    Pysyvämpää ratkaisua jos haluaa niin ovet ja lukkomekanismit täytyisi saada kuivaksi ja sitten puhdistaa 20 vuotiaat rasvat pois ja voidella kaikki liikkuvat uudella rasvalla. Mielellään jollakin sellaisella joka ei jäykisty kylmässä mutta ei myöskään valu tai haihdu pois.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by KoHGeli740i View Post
    Onkos mitään hyviä vinkkejä millä sais e38 ovet auki ja jopa pysyyn kiinni pakkaskeleilä?

    Aluksi ei meinaa saada ovee auki ja kun sen saa auki niin ei pysy enään kiinni.

    Joskus joutunu kömpiin takapenkin kauttakin sisälle että on päässy liikenteeseen.
    Tämä alkaa kyllä juuri näillä sahaavilla keleille konkretisoitua. Aina kun mahdollista niin kannattaa sisälämmitin suunnata kuskin oveen

    Leave a comment:


  • KoHGeli740i
    replied
    Onkos mitään hyviä vinkkejä millä sais e38 ovet auki ja jopa pysyyn kiinni pakkaskeleilä?

    Aluksi ei meinaa saada ovee auki ja kun sen saa auki niin ei pysy enään kiinni.

    Joskus joutunu kömpiin takapenkin kauttakin sisälle että on päässy liikenteeseen.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by okko View Post
    Pahimmillaan on abs boxista langat poikki.
    Sillonhan ei tarvi kun purkaa boksi ja lähettää korjattavaksi. Voi tehdä vaikka puvuntakki päällä

    Leave a comment:


  • okko
    replied
    Pahimmillaan on abs boxista langat poikki.

    Leave a comment:

Working...
X