Originally posted by sebu__
View Post
E38 kasaantuvat sähköongelmat
Collapse
X
-
Originally posted by PikkuSeiska View PostBMW 728 -96 ongelmana: edessä sähkölasit ei aukee mutta moottorit pyörii kyllä, mutta takana toimivat aluksi mutta n.5 aukaisemis kerran jlk. kuulu kauhia kolahdus ja kumpikaan ei enää aukee... releet kyllä naksuu mutta mitään muuta ääntä ei takaa kuulu... Olisko tietoa/vinkkejä ongelmiin?
Moottori jos ei pyöri niin se vaihtoon, jos moottorin ääni kuuluu niin hissin vaijeri luiskahtanut paikaltaan tai katki, hissin mekanismin liitokset hajonnut tai lasi irronnut hissistä.
Ovipaneeli auki ja sillä se selviää...Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Noniin osaisko joku auttaa tällaisen vian kanssa.. Eli auto on vm.95 740ia, ja sellainen vika, että näyttö ei toimi, paitsi pitkän ajon jälkeen saattaa syttyä ja mankassa muutenkin vikaa kun välillä soittaa vain joitakin kaiuttimia ja joskus kaikkia. Ja volume-napin kääntely vaikuttaa siihen mitkä kaiuttimet soi...
Autossa on siis navi+tv, ja takakontissa vahvistimet ym. vakio gps-boxit.
Pari kertaa on kylmänä lähtiessä tehnyt myös sitä että mittaristot ei näytä mitään ja hetken ajon jälkeen näyttää ihan ihme lukemia, jonka jälkeen alkaa näyttämään oikeita lukemia..
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostItsellä tällä hetkellä E38 740iA ja omassa vikana, ettei ajotietokone näytä mitään vaikka kuinka viikseä painelee. Millähän saisi korjattua?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Potilas e38 -00, Seiskan ostaminen on kyllä hienoa, ensimmäiset viat tulee ennen, kun auto on edes Suomessa!
Startatessa ihmeellinen viive. Käyttää avainta startissa, niin menee n. 2s ja sen jälkeen auto vasta tärähtää tulille. Takajarruvalot palaa kuulemma kokoajan.
Virtalukon pohja? Ei taida olla kovin kallis osanakaan..
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostTakajarruvalot palaa kuulemma kokoajan.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostPotilas e38 -00, Seiskan ostaminen on kyllä hienoa, ensimmäiset viat tulee ennen, kun auto on edes Suomessa!
Startatessa ihmeellinen viive. Käyttää avainta startissa, niin menee n. 2s ja sen jälkeen auto vasta tärähtää tulille. Takajarruvalot palaa kuulemma kokoajan.
Virtalukon pohja? Ei taida olla kovin kallis osanakaan..-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postei ole merkitystä, 99% katsastusmiehistä ei edes tajua jos E38:n alustassa on sen verran väljää että tuntuu ajossa
Comment
-
-
tää E38 alue ei oo muuttunu yhtään vuoden sisään
Aina valitellaan auton paskaa alustaa mutta silti ajellaan näil
Muistanpa edelleen kun ruvettiin sillon 730i alustaa remppaamaan, yks tukivarsi motonetistä 80e ja toinen oem tais olla 140, niin motonetin puoli rupes klappaamaan 4kk päästä leimasta mutta "saksan" laatu kesti siihen päivään asti kunnes myin auton...
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Jaristr View PostMoikka
Osaisikos siis joku neuvoa mitä pitäisi tehdä kun tyhjäkäynti alkoi akun irroituksen ja takaisin laiton jälkeen aaltoileen 1000-500 kierroksen välillä.
Auto on -99 740
Kiitos jo etukäteen.
Vahvistus: Inpalla.
Comment
-
Comment