Ei siitä mitään racing vehjettä ole tarkoitus tehdä... kunhan saisi sen verran voimaa että pysyy auto mielenkiintoisena. Mulle se tarkoittaa sitä että autoa pitää sopivasti pelätä ni sillo se pysyy mielenkiintoisena.. Myös S38 tai M62 moottori ahdettuna voisi olla hieno. Ehdotuksia hyvine perusteluineen otetaan vastaan
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Täällä on ahdettu ja manualisoitu 840, kyllähän siihen autoo luonnetta sai, vakiona aika nykyaikamainen "comfort" auto, erittäin tylsä ainaki omaa makuu. Itse heittäsin sen m70:kyt koneen mäkee sieltä ja jotai tilalle mutta onko kutonen oikea kuitenkaa en tiedä. Autohan on todella painava eli alaväännötön moottori on varmasti aika surkea siinä, konehuone on suhteellisen ahdas pituus suunnassa löytyy tilaa aika kivasti mutta leveys on nafti. Autohan on loistava maantie/moottoritie auto ja tollanen ~500hp v8 onjo ihan kiva siinä mutta eise mikää kikkailuauto ole siltikään, päädyin itse siihen lopputuloksee et ei siitä autosta "sporttista" saa kovinhelposti enkä halua kuitenkaa kaikkea mahdollista raksia siitä pois painon säästön toimesta, se on cruisailu auto. Ostin halvan e46:sen joka on reippaasti yli 500kg kevyempi se onjo lähtökohtasesti paljon parempi radalle/kikkailuu ja jos lipee tolppaa niin ei jää paljoo kaivelee + hyvällä omatunnolla voi leikellä tai raksia osia pois siitä. Myös osia saa lähes ilmasiks vs e31.
Eli mitä koitin sanoa onse et jos haluat siitä jotai kunnon race henkistä autoa niin siihen on pitkämatka, varmaa jollai 1000hp turbo ls koneella siitä saa rajun, mutta ohjaus yms ei vastaa silti sitä henkeä.
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Onnittelut.
Oma mielipiteeni, pidä alkuperäisenä ja nauti autosta sellaisena kuin se on. Uskon että oma mielipiteesi asian suhteen tulee muuttumaan vuosien saatossa👍
Ps. Itsellä m70/73 projekti menossa.
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Oma mielipiteeni, pidä alkuperäisenä ja nauti autosta sellaisena kuin se on. Uskon että oma mielipiteesi asian suhteen tulee muuttumaan vuosien saatossa👍
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Onnittelut hankinnasta! Vikapaikkojen korjaus ja kovaa ajoa, toivottavasti ei ole se ylempi öljypohjan tiiviste joka vuotaa :think
Mä ostin Joensuusta RAY-998 850 automaatin. Auto on hienossa kunnossa sisältä ja päältä ja ja nyt alkaa pohdinta mitä tuon kanssa teen jatkossa. Koneessa pientä öljyvuotoa öljypohjan tiivisteestä ja perästä kanssa. Ei mitään sen kummempia, ajolleen todella hyvä.
Olen aina tykännyt tuosta korista, mutta tuo voimalinja ei herätä mitään suuria tunteita. Eli raavin tässä päätä ja mietin että oisko se sitten n54 ja 8HP/DCT loota....
Saa nähdä, onko Kasin akunpurkamisen lopullinen syy löytynyt. Huomasin, että vilkuissa oli jotain häikkää, viiksen väliasennossa vilkutti kaikkia vilkkuja. Nyt viaksi vaikuttaa löytyneen rele, jonka ainoa tarkoitus on ilmeisesti kytkeä hätävilkut päälle onnettomuustörmäystilanteessa! Enpä tiennyt, että näissä sellainenkin ominaisuus on, annoin itselleni kertoa, että vain E31 ja E32 malleissa olisi. Rele nyt irroitettu, ei vaikuta muuhun auton toimintaan. Jospa tällä vielä voisi ajella tänä kesänä edes vähän, kun saisi vielä ilmastoinnin täytettyä.
Csi:tä ei edes koiteta tänä vuonna elvyttää ajoon. E24 seuraavaksi työn alle.
Joo, mun ajelut Kasilla on mennyttä aikaa. Viimeinen reissu oli 10 päivää ja noin 5500 km nokka rutussa.
Jäljelle jäi moottoriprojekti (myytävänä) ja muistot yli 90 000 kivasta kilometristä. Loput laivattiin jonnekin Baltian suuntaan Copartin huutokaupasta.
Last edited by Hantte; 08-10-2022, 18:24.
Reason: Moottoriprojekti myynnissä
Leave a comment: