Originally posted by rami
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View Post
Leave a comment:
-
-
mikae34 laittoi myyntiin toisen kaseistaan :(
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostOlen muistaakseni 1-2 lisännyt tuohon. Vähän tyhmää meidän on molempien sitä erikseen pitää, voitaisiinko johonkin jakaa se toisillemme (pilveen)?
Google drive? Siellä olisi hyvä versiohallinta. Mulla on olemassa.
Joku muu? Mulla ei ole ideaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostLaitoin privaviestin.
Laku,
pitäisikö vertailla listoja? Mulla on v0.32 menossa ja siinä on paljon muutoksia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dualfun View PostAi tämä on edelleen siis sinulla?
Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).
Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.
Ehkä parhaita päätöksiä hankkia tuo auto E24 sijaan joka alunperin oli hakusessa, vaikka ei siinä mitään kyllähän E24:kin on hieno auto. Varsinkin B7 Turbo
Joo oli ollut paikallisella diilerillä jo reilun vuoden silloin kun Juhis sen sieltä löysi.
Kyllähän se niin on ettei noita M70 koneisia kannata ainakaan merkkihuoltoon viedä, mutta teknisesti kohtuullisen yksinkertaisiahan noi on ylläpitää ja korjata.
Ainut ongelma on asennustilan ahtaus, mutta on E31:ssä enemmän tilaa kuin esim vastaavalla koneella varustetussa E32:ssaLast edited by Jani Mäki; 30-10-2017, 20:56.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jani Mäki View PostJoo 15500 € maksoi Saksassa tuolloin. Toki verottaja otti omansa välistä, mutta plussalla ollaan toistaiseksi.
Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).
Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.Last edited by Dualfun; 30-10-2017, 09:14.
Leave a comment:
-
-
Joo 15500 € maksoi Saksassa tuolloin. Toki verottaja otti omansa välistä, mutta plussalla ollaan toistaiseksi.
Originally posted by jori View PostBemaristi lehdestä 1/2000.
Vuosituhannen vaihteen bemaristit ovat mukavaa luettavaa, ei vielä netissä kaikkea jauhettu.
Paljon juttuja missä mitäkin myyninissä/bongattu/huhuja ja hienosti paneuduttu tekemään juttuja eri mallisarjoista. Ja muutenkin ei ollut vielä tuonti buumi alkanut niin esim.///M sarjan BMW:t olivat todella iso juttu jos jollain sellainen sattui olemaan.
2002 menessä koko jäsen rekisterissä ei ollut yhtään 800-sarjan omistavaa henkilöä.
Muistaakseni 2003 vuotisessa lehdessä kuva motoparkin ratapäiviltä, jossa joku tuonut viinipunaisen 800-sarjan Alpina B12 5.0, auto kuvissa siirtokilvissä.
Tuohon aikaan ei varmasti ole hirveitä Saksassa maksanut, varmasti halvimmillaan tuolloin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNäin on. Ei ole helppoa tällaista autoa myydä Suomessa. Hinta pitää olla puoli ilmainen jos haluaa eroon päästä. Näin se vain on. Tai sitten pitää käydä hyvä onni ja löytyä juuri se yksi henkilö joka tällaisen haluaa ja osaa arvostaa tehtyjä korjauksia ym. Sellaisen ostajan löytäminen Suomessa on tänä päivänä kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
Ideaali olis (sportti penkeillä) rullaava kori josta puuttuis kone ja laatikka.
Leave a comment:
-
-
Jos harrastu ei vie kaikkia rahoja, niin on valittu väärä harrastus.
Mä ostin oman Kasin toukokuussa 2015 ja kohta on tullut tauluun 50 000 km, joista puolet huvittelua (esim. Eurotour ja Kumipallo4000 = 15 000 km) ja toinen puoli arkiajoa.
Rahaa on mennyt laittoihin parin hankintahinnan edestä, mutta se on ollut isoilta osin vapaaehtoista, kosmeettista viilailua. Esim. tavallinen keula => CSi-versio ja etu- ja takalasien vaihdot, joista varsinkin takalasi oli turhamaisuutta, kun lämmityslangoista oli 2/3 poikki-katki-pimeänä, eikä voinut ehjätä.
Ja mulle noilla kilometreillä (nyt 282 000) napsahti jarrut ja muutamat tukivarret iän myötä.
Käyttöautona hauska harrastus. Osat eivät ole halvimmasta päästä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: