Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).
Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.
Joo eihän tuosta malta luopua. Ne muutamat tuhannet kilometrit joita kesässä tulee ovat kyllä nautinnollisia.
Ehkä parhaita päätöksiä hankkia tuo auto E24 sijaan joka alunperin oli hakusessa, vaikka ei siinä mitään kyllähän E24:kin on hieno auto. Varsinkin B7 Turbo
Joo oli ollut paikallisella diilerillä jo reilun vuoden silloin kun Juhis sen sieltä löysi.
Kyllähän se niin on ettei noita M70 koneisia kannata ainakaan merkkihuoltoon viedä, mutta teknisesti kohtuullisen yksinkertaisiahan noi on ylläpitää ja korjata.
Ainut ongelma on asennustilan ahtaus, mutta on E31:ssä enemmän tilaa kuin esim vastaavalla koneella varustetussa E32:ssa
Joo 15500 € maksoi Saksassa tuolloin. Toki verottaja otti omansa välistä, mutta plussalla ollaan toistaiseksi.
Ai tämä on edelleen siis sinulla?
Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).
Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.
Leave a comment: