Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laku
    replied
    Originally posted by rami View Post
    Onko YGJ-724 näkynyt täällä? Entinen 8:ni
    Oli se myynnissä Keski-Suomessa heti sun jälkeen.

Leave a comment:

• rami
    replied
    Onko YGJ-724 näkynyt täällä? Entinen 8:ni

Leave a comment:

• Zoui
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    mikae34 laittoi myyntiin toisen kaseistaan :(

https://www.nettiauto.com/bmw/850/9244406
    Eikö tämä alle 9k yksilö mielummin harkintaan, olisi levveetä huulivannetta ja tietäisi mitä saa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    mikae34 laittoi myyntiin toisen kaseistaan :(

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Olen muistaakseni 1-2 lisännyt tuohon. Vähän tyhmää meidän on molempien sitä erikseen pitää, voitaisiinko johonkin jakaa se toisillemme (pilveen)?
    Dropbox? Ei versiohallintaa. Mulla on olemassa.

Google drive? Siellä olisi hyvä versiohallinta. Mulla on olemassa.

Joku muu? Mulla ei ole ideaa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Laitoin privaviestin.

Laku,
    pitäisikö vertailla listoja? Mulla on v0.32 menossa ja siinä on paljon muutoksia.
    Olen muistaakseni 1-2 lisännyt tuohon. Vähän tyhmää meidän on molempien sitä erikseen pitää, voitaisiinko johonkin jakaa se toisillemme (pilveen)?

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by Jani Mäki View Post
    Yritän vastailla parhaani mukaan
    Laitoin privaviestin.

Laku,
    pitäisikö vertailla listoja? Mulla on v0.32 menossa ja siinä on paljon muutoksia.

Leave a comment:

• Jani Mäki
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Nyt kun tulit julkisuuteen niin varaudu siihen että kohta sulta aletaan kysellä kaikkea mahdollista autostasi.
    Yritän vastailla parhaani mukaan

Leave a comment:

• Jani Mäki
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    Ai tämä on edelleen siis sinulla?

Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).

Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.
    Joo eihän tuosta malta luopua. Ne muutamat tuhannet kilometrit joita kesässä tulee ovat kyllä nautinnollisia.
    Ehkä parhaita päätöksiä hankkia tuo auto E24 sijaan joka alunperin oli hakusessa, vaikka ei siinä mitään kyllähän E24:kin on hieno auto. Varsinkin B7 Turbo
    Joo oli ollut paikallisella diilerillä jo reilun vuoden silloin kun Juhis sen sieltä löysi.
    Kyllähän se niin on ettei noita M70 koneisia kannata ainakaan merkkihuoltoon viedä, mutta teknisesti kohtuullisen yksinkertaisiahan noi on ylläpitää ja korjata.
    Ainut ongelma on asennustilan ahtaus, mutta on E31:ssä enemmän tilaa kuin esim vastaavalla koneella varustetussa E32:ssa
    Last edited by Jani Mäki; 30-10-2017, 20:56.

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    Joo 15500 € maksoi Saksassa tuolloin. Toki verottaja otti omansa välistä, mutta plussalla ollaan toistaiseksi.
    Ai tämä on edelleen siis sinulla?

Melkoinen peli, kieltämättä kaikkien näiden vuosien jälkeen ko. auto on edelleen omassa kategoriassa siellä jossain top5 "BMW" mitä päässyt ihailemaan, edes kyydissä. Hyvän aikaa oli jo ehtinyt seistä muistikuvieni mukaan saksalaisen diilerin showroomissa? Ei kelvannut tuohon maailmanaikaan kellekään noi V12 koneiset, suurin osa E32 jouti paaliin (tai luxusautosta haaveilevalle turkkilaiselle -> suomalaiselle).

Olin siis se avec siitä seurueesta joka kuskasi auton Helsingistä aina Kalajoelle kesällä 2003.
    Last edited by Dualfun; 30-10-2017, 09:14.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Nyt kun tulit julkisuuteen niin varaudu siihen että kohta sulta aletaan kysellä kaikkea mahdollista autostasi.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Joo 15500 € maksoi Saksassa tuolloin. Toki verottaja otti omansa välistä, mutta plussalla ollaan toistaiseksi.

Leave a comment:

• Jani Mäki
    replied

Originally posted by jori View Post
    Bemaristi lehdestä 1/2000.
    Vuosituhannen vaihteen bemaristit ovat mukavaa luettavaa, ei vielä netissä kaikkea jauhettu.
    Paljon juttuja missä mitäkin myyninissä/bongattu/huhuja ja hienosti paneuduttu tekemään juttuja eri mallisarjoista. Ja muutenkin ei ollut vielä tuonti buumi alkanut niin esim.///M sarjan BMW:t olivat todella iso juttu jos jollain sellainen sattui olemaan.
    2002 menessä koko jäsen rekisterissä ei ollut yhtään 800-sarjan omistavaa henkilöä.

Muistaakseni 2003 vuotisessa lehdessä kuva motoparkin ratapäiviltä, jossa joku tuonut viinipunaisen 800-sarjan Alpina B12 5.0, auto kuvissa siirtokilvissä.
    Tuohon aikaan ei varmasti ole hirveitä Saksassa maksanut, varmasti halvimmillaan tuolloin.

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Näin on. Ei ole helppoa tällaista autoa myydä Suomessa. Hinta pitää olla puoli ilmainen jos haluaa eroon päästä. Näin se vain on. Tai sitten pitää käydä hyvä onni ja löytyä juuri se yksi henkilö joka tällaisen haluaa ja osaa arvostaa tehtyjä korjauksia ym. Sellaisen ostajan löytäminen Suomessa on tänä päivänä kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
    Ite just kyttään puoli-ilmaista joka maksaisi siitäkin vielä alle puolet
    Ideaali olis (sportti penkeillä) rullaava kori josta puuttuis kone ja laatikka.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Jos harrastu ei vie kaikkia rahoja, niin on valittu väärä harrastus.

Mä ostin oman Kasin toukokuussa 2015 ja kohta on tullut tauluun 50 000 km, joista puolet huvittelua (esim. Eurotour ja Kumipallo4000 = 15 000 km) ja toinen puoli arkiajoa.

Rahaa on mennyt laittoihin parin hankintahinnan edestä, mutta se on ollut isoilta osin vapaaehtoista, kosmeettista viilailua. Esim. tavallinen keula => CSi-versio ja etu- ja takalasien vaihdot, joista varsinkin takalasi oli turhamaisuutta, kun lämmityslangoista oli 2/3 poikki-katki-pimeänä, eikä voinut ehjätä.
    Ja mulle noilla kilometreillä (nyt 282 000) napsahti jarrut ja muutamat tukivarret iän myötä.

Käyttöautona hauska harrastus. Osat eivät ole halvimmasta päästä.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎