BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Originally posted by mikae34 View PostEipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!
Leave a comment:
-
-
Eipä näistä ferrarin tai lambon kuuloisia saa johtuen juurikin litratehoista ja matalahkoista kierroksista. S85 on kaiketi se viimeinen korkealta kiertävä vapari isoilla litratehoilla ja äänikin on sen mukainen.
Noilla ferrarin pöntöillä soundi on kuitenkin paras mihin minä olen vielä näissä törmännyt!
Leave a comment:
-
-
Voivoi. Ei mopolla mahottomia, sano entinen äijä.
Kun tilavuutta perusversiossa on sen 5 litraa ja heposia 300.
Miten se nyt voisi rätistä ja paukkua.
Litrateho ahtamattoman dieselin luokkaa.
Sen auton filosofia lienee jotain muuta.
Vaivattomasti, mukavasti, nopeasti ja huomaamatta.
IMO.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostSe on ihan totta että nuo meidän "Race" pöntöt on hiljaisempia odotuksiin nähden.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte!)
Mutta mieleisen (Lamborghni-tyyppinen), joka murisee/kehrää matalilla kierroksilla ja ärjyy yläkierroksilla, mutta ei kilju kuin Ferrarit, rakentaminen vaatii paljon rahaa ja osaamista ja mahdollisesti montakin hylättyä pönttösatsia. Ja sitten pitäisi olla vastinetta (tehoa) uusille äänille.
Menkööt Karpin toinen kausi samoilla äänettömyyksillä. Starttiäänestä pitää vielä muistuttaa, kun kuvaukset alkavat. Se yksi yritys lakeuksilla vituttaa ihan hirveesti ja tieto on kerrottu eteenpäin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostOn kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.
Loppupeleissä olen kuitenkin itse todella tyytyväinen äänimaailmaan noilla, sopivan rouhea, muttei liian äänekäs, mutta selkeä ero kuitenkin vakioon verraten.
Kesällä tuli pari pidempää reissua tehtyä, eikä nuo kumise tai melua liikaa pidemmälläkään pätkällä.
Tuota Karppi-sarjaa katsellessa harmittaa tuo vakioputkisto, oma kun kuulostaa aika paljon paremmalle..(Ei millään pahalla Hantte!)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNo nyt on todellista ääniviritystä!!
Hands down.
https://www.bimmerforums.com/forum/s...s-on-my-850-Ci
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostOn kyllä. Aika paljon nuo harrastajat tuolla bimmerforumsin puolella pyrkivät panostamaan nimenomaan ääniin näissä kaseissa.
Itse kyllä hieman petyin siihen Eisenmannin putkeen, jotka silloin tilailimme. Jäi hieman vaisu fiilis. Sen piti olla "race" versio mutta jotenkin tuntui kuin olisi tullut "sport" versiot. Mitä niitä silloin youtubessa yritti kuunnella ennen ostopäätöstä, niin selkeästi vaimeammaksi se jäi. En tiedä sitten, että oliko niissä autoissa myös x-pipe asennettuna vai ei... mielestäni se olisi kyllä vaatinut vielä sen kaveriksi. Sitten olisi voinut olla hyvä. Toki jos ei halua liian äänekästä niin sitten se varmaan onkin hyvä mutta voisi kuvitella, että race version tilaaja nimenomaan haluaisikin hieman ääntä ulos.
Leave a comment:
-
-
Äläs nyt Remo saivarteleHämmästyttävän lähellä tuossa äänen suhteen ollaan, ottaen kuitenkin huomioon, kuinka vähällä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tojopa View PostSiinähän on just se Fefelle ominainen silkinrepimisääni
Eli ei nyt ihan verrannollinen. Virittämällä pannua enemmän sais enemmän saundejakin ja todella kapitalisoitua hyödyt.
Tuo putkien yhdistäminen ei kuitenkaan ole mitenkään pakollista minkä tuo oli tehnyt. Ehkä ajatusvirhe häneltä. Samat pakopulssit sieltä tulee korville kuultaviksi samassa järjestyksessä vaikka ne kulkisikin eriputkissa loppuun asti. Tietysti pakoputkien etäisyys ja muoto pitää olla aika identtinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostHyvännäköistä settiä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNo nyt on todellista ääniviritystä!!
Hands down.
https://www.bimmerforums.com/forum/s...s-on-my-850-Ci
Siinähän on just se Fefelle ominainen silkinrepimisääni
Leave a comment:
-
Leave a comment: