Originally posted by Morkai
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by mikae34 View PostSanotaan nyt vaikka näin että ihan helvetin kalliita kilometrejä on ollut tänä "kesänä". Monenlaisia sinänsä pikkujuttuja. On laitettu kuntoon sitä mukaa mutta rahaa palaa. Viimeksi eilen lopetti ilmastointi toimintansa. Ei ollut iso vika mutta yksi lisää kuitenkin. Alkaa mennä maku. Pahin asia näille autoille on ajamattomuus.
Sinullakin kun ilmeisesti seisoo ne autot suurimman osan ajasta niin usko pois, ongelmia tulee.
Oon yrittänyt ostajaehdokkaille selittää, että näissä on kaksi tai kolminverroin tekemistä yksinkertaisempaan harrasteautoon nähden. Teettämällä kallista, itse tekemällä erittäin aikaa vievää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMikäs siihen nyt tuli?
Sinullakin kun ilmeisesti seisoo ne autot suurimman osan ajasta niin usko pois, ongelmia tulee.
Leave a comment:
-
-
Avautuminen,
Kyllä toi kasi on yksi vitun murheenkryyni ! Vaikka miten hyvän olet ostavinasi niin rahaa siihen menee omaisuus kuitenkin. Vanha mikä vanha ja liian monimutkainen. Kukaan ei halua edes ostaa pois.
Loppu.
Leave a comment:
-
-
Moro
Yks on Kangasalla normi kesä käytössä. Talveksi hallin lämpöön.
pete
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostKohta saa tehtyä tilin, tosin ei tietenkään Suomessa.:think ).
Ja aivan liian monta Kasia myynnissä per ostajakunnan varallisuus => menee takaisin Keski-Eurooppaan, jossa kasien hinnat ovat pompanneet jo yli 30% pohjalukemista ja nousee 10% per vuosi.
Jos on löysää rahaa, niin hyvällä Kasilla saa helposti 10% vuosituoton (mun tarttee venata vain vuosisata, että pääsen omilleni).
Joku oli täällä laskenut tullin tilastoista 155 Kasia Suomeen tuoduiksi, mutta missä ne ovat? Joo, poissa tieliikennekäytöstä, mutta miksi? Kasvamassa korkoa (CSi:t ja Alpinat tottakai), vai hylättyinä pikkuvikojen takia?
Trafin Avoin_Data-tiedoston mukaan liikenteessä oli datan ajohetkellä (7/2017) kuitenkin 83 Kasia. Mutta miten niihin saisi yhteyden?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P-J View PostHyvä linkki. Pyhimys on ainoa joka kiinnostaa kasin lisäksi. Luulen muuten, että kasit alkaa kulkemaan takaisin Saksaan pikkuhiljaa. Hinnat on jo noussu aika paljon kaikkialla, oot varmaan huomannu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P-J View PostHyvä linkki. Pyhimys on ainoa joka kiinnostaa kasin lisäksi. Luulen muuten, että kasit alkaa kulkemaan takaisin Saksaan pikkuhiljaa. Hinnat on jo noussu aika paljon kaikkialla, oot varmaan huomannu?.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Post
Leave a comment:
-
-
Viimeinen hetki ostaa?
As the classic car world is continuously surrounded by headlines of record prices, astonishing investment returns, and multi-million euro collections encased in glass garages beneath 20-bedroom mansions, it’s hard to believe there is anything still affordable left out there. Setting out to dispel this belief, we have followed our hearts, along with our heads, to select 10 currently affordable classics, most of which are unlikely to remain this way for much longer.
Leave a comment:
-
-
Mie heitin 3,45 lukkomurikan viime kesänä kun sattu sopivasti kohalle
Leave a comment:
-
Leave a comment: