Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mikae34
    replied
    Originally posted by Morkai View Post
    Toinen millä niihin tulee vikoja on ajaminen, mulla tahtoo olla enempi sitä ongelmaa.

Oon yrittänyt ostajaehdokkaille selittää, että näissä on kaksi tai kolminverroin tekemistä yksinkertaisempaan harrasteautoon nähden. Teettämällä kallista, itse tekemällä erittäin aikaa vievää.
    Näin on. Ei ole helppoa tällaista autoa myydä Suomessa. Hinta pitää olla puoli ilmainen jos haluaa eroon päästä. Näin se vain on. Tai sitten pitää käydä hyvä onni ja löytyä juuri se yksi henkilö joka tällaisen haluaa ja osaa arvostaa tehtyjä korjauksia ym. Sellaisen ostajan löytäminen Suomessa on tänä päivänä kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Leave a comment:

• Morkai
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Sanotaan nyt vaikka näin että ihan helvetin kalliita kilometrejä on ollut tänä "kesänä". Monenlaisia sinänsä pikkujuttuja. On laitettu kuntoon sitä mukaa mutta rahaa palaa. Viimeksi eilen lopetti ilmastointi toimintansa. Ei ollut iso vika mutta yksi lisää kuitenkin. Alkaa mennä maku. Pahin asia näille autoille on ajamattomuus.

Sinullakin kun ilmeisesti seisoo ne autot suurimman osan ajasta niin usko pois, ongelmia tulee.
    Toinen millä niihin tulee vikoja on ajaminen, mulla tahtoo olla enempi sitä ongelmaa.

Oon yrittänyt ostajaehdokkaille selittää, että näissä on kaksi tai kolminverroin tekemistä yksinkertaisempaan harrasteautoon nähden. Teettämällä kallista, itse tekemällä erittäin aikaa vievää.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mikäs siihen nyt tuli?
    Sanotaan nyt vaikka näin että ihan helvetin kalliita kilometrejä on ollut tänä "kesänä". Monenlaisia sinänsä pikkujuttuja. On laitettu kuntoon sitä mukaa mutta rahaa palaa. Viimeksi eilen lopetti ilmastointi toimintansa. Ei ollut iso vika mutta yksi lisää kuitenkin. Alkaa mennä maku. Pahin asia näille autoille on ajamattomuus.

Sinullakin kun ilmeisesti seisoo ne autot suurimman osan ajasta niin usko pois, ongelmia tulee.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Mikäs siihen nyt tuli?

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Avautuminen,

Kyllä toi kasi on yksi vitun murheenkryyni ! Vaikka miten hyvän olet ostavinasi niin rahaa siihen menee omaisuus kuitenkin. Vanha mikä vanha ja liian monimutkainen. Kukaan ei halua edes ostaa pois.

Loppu.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by chevy100 View Post
    Yks on Kangasalla normi kesä käytössä. Talveksi hallin lämpöön.

pete
    Pistäpä privalla rek.nro, VIN ja muita erityispiirteitä.

Leave a comment:

• chevy100
    replied
    Moro

Yks on Kangasalla normi kesä käytössä. Talveksi hallin lämpöön.

pete

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Kohta saa tehtyä tilin, tosin ei tietenkään Suomessa.
    Pitäisi hävetä Suomessa, kun täällä on Kaseja per capita niin paljon... Tosin täällä ei ole rahaakaan kuin vain se pienellä porukalla oleva rajallinen määrä, joka ei osta kaikkia Kaseja itselleen (kertoivat minulle :think ).
    Ja aivan liian monta Kasia myynnissä per ostajakunnan varallisuus => menee takaisin Keski-Eurooppaan, jossa kasien hinnat ovat pompanneet jo yli 30% pohjalukemista ja nousee 10% per vuosi.
    Jos on löysää rahaa, niin hyvällä Kasilla saa helposti 10% vuosituoton (mun tarttee venata vain vuosisata, että pääsen omilleni ).

Joku oli täällä laskenut tullin tilastoista 155 Kasia Suomeen tuoduiksi, mutta missä ne ovat? Joo, poissa tieliikennekäytöstä, mutta miksi? Kasvamassa korkoa (CSi:t ja Alpinat tottakai), vai hylättyinä pikkuvikojen takia?
    Trafin Avoin_Data-tiedoston mukaan liikenteessä oli datan ajohetkellä (7/2017) kuitenkin 83 Kasia. Mutta miten niihin saisi yhteyden?

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mikäs tämä on:

Eikös tuo ole koenig KS8

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Mikäs tämä on:

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Hyvä linkki. Pyhimys on ainoa joka kiinnostaa kasin lisäksi. Luulen muuten, että kasit alkaa kulkemaan takaisin Saksaan pikkuhiljaa. Hinnat on jo noussu aika paljon kaikkialla, oot varmaan huomannu?
    Kohta saa tehtyä tilin, tosin ei tietenkään Suomessa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Hyvä linkki. Pyhimys on ainoa joka kiinnostaa kasin lisäksi. Luulen muuten, että kasit alkaa kulkemaan takaisin Saksaan pikkuhiljaa. Hinnat on jo noussu aika paljon kaikkialla, oot varmaan huomannu?
    Olen. Pyhimys kiinnostaa minuakin jollain tasolla noista autoista .

Leave a comment:

• P-J
    replied

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Viimeinen hetki ostaa?

As the classic car world is continuously surrounded by headlines of record prices, astonishing investment returns, and multi-million euro collections encased in glass garages beneath 20-bedroom mansions, it’s hard to believe there is anything still affordable left out there. Setting out to dispel this belief, we have followed our hearts, along with our heads, to select 10 currently affordable classics, most of which are unlikely to remain this way for much longer.

Leave a comment:

• kasiviiskytä
    replied
    Mie heitin 3,45 lukkomurikan viime kesänä kun sattu sopivasti kohalle

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡