Originally posted by MikkoJII
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by PappaST View PostMikko: miks mää muistelisin että noi murkulat tulis imusarjojen kylkeen tai sinne tulpanjohtojen kiinnikkeisiin.... Pitäs tarkistaa omasta. En muista ees noiden funktiota:think
Muistaako kukaan E31 keskireiän halkaisijaa vanteessa?
Pitäs saada speiserit näyttelyn ajaks lainaan. Olis helpompi kysellä niitä ku tietäs speksit.
Leave a comment:
-
-
Mikko: miks mää muistelisin että noi murkulat tulis imusarjojen kylkeen tai sinne tulpanjohtojen kiinnikkeisiin.... Pitäs tarkistaa omasta. En muista ees noiden funktiota:think
Muistaako kukaan E31 keskireiän halkaisijaa vanteessa?
Pitäs saada speiserit näyttelyn ajaks lainaan. Olis helpompi kysellä niitä ku tietäs speksit.
Leave a comment:
-
-
M70B50 koneesta: Mihin nämä tulee? Oon koittanu miettiä pääni puhki, mutta en tajua edes realoemin kuvasta. Alempi kuva on bensaputki, mutta en tajua mihin kohtaa tuo tulee kiinni. Oisko noi 2 letkua suutintukin päihin? ja toinen pää paluuletkuun? Koneen oikealla puolella (vänkärin) on yks letku irrallaan.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=12_1584 (Osanumero 15)
Last edited by MikkoJII; 22-08-2015, 17:44.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jx166 View PostMoi, voin suositella sellaista Hans Jörgeniä, jonka meili on [email protected]. Tööttää sinne meiliä ja kerro tarpeestasi. Netistä löytyy kaverin osaamisesta juttua. Homma toimi kuin junan vessa ja maksaminen tapahtui vasta kun Mid palasi Suomeen ja todettiin toimivaksi.
Edit: Kaverin oikea nimi on Guido Kulka ja korjailee puoliammattimaisesti työn ohessa kaikkea autoelektroniikkaa. Voit kirjoitella englanniksi.
Erinomainen roadtrip tiedossa - autot tykkää kun niillä ajetaan, puhumattakaan kuskista!
Roadtrip oli mahtava. http://lehmussaari.com/Eurotour_2015.pdf
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostOsta uusi pumppu marmorilta. Saksasta n. 35€. Tulee vaikka mun kamojen mukana, kun teen seuraavan tilauksen.
Kiitos kyytitarjouksesta, muttei malttanut odottaa...:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View Postonko oikeasti edes muita vaihtoehtoja kuin nro1...
Tuo pissapoikahomma on myös yksi mielestäni liian hankalaksi tehty "erikoisuus" näissä autoissa. Itse asiassa hommahan on niin että mikäli autossa ei ole lampunpesimiä niin silloin tuota takasäiliötä ei edes ole vaan etusäiliö toimii ainoana pissapojan säiliönä ja siinä on korkki.
Leave a comment:
-
-
Osta uusi pumppu marmorilta. Saksasta n. 35€. Tulee vaikka mun kamojen mukana, kun teen seuraavan tilauksen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostTakakontissa oleva pissapojan lisäsäiliö.
Mulla oli pumppu (61668360614) kärähtänyt takakontin säiliöstä ja ostin sitten halvan tarvikepumpun (9.95€) tilalle. Pöh.
RealOEM kertoo, että sama pumppu menee kuuteen muuhunkin Bemariin.
Systeemihän toimii siten, että etusäiliön tyhjentyessä (anturilta ilmoitus) takasäiliön pumppu käynnistyy määräajaksi ja täyttää etusäiliön.
Halpispumpun tuotto/kapasiteetti/teho/kyky on kuitenkin aivan liian vähän. Sen sijaan, että se puskisi pari litraa nestettä etusäiliöön, se liruttaa alle puoli litraa ja lopettaa pumppaamisen, kunnes etusäiliön anturi ilmoittaa uudelleen lisätarpeesta.
Vaihtoehtoja on ymmärtääkseni kaksi:
1)
Ostan marmoritiskiltä paremman pumpun
2)
Lisään pumppausaikaa säätämällä jotain jostain, mutta mitä ja mistä?
Jos säätäminen on vain "potikan pyörittämistä", niin sitä voisi kokeilla, ettei taas tarvitse tapella klemmareiden kanssa.
Kuka tietää tarkemmin?
Tuo pissapoikahomma on myös yksi mielestäni liian hankalaksi tehty "erikoisuus" näissä autoissa. Itse asiassa hommahan on niin että mikäli autossa ei ole lampunpesimiä niin silloin tuota takasäiliötä ei edes ole vaan etusäiliö toimii ainoana pissapojan säiliönä ja siinä on korkki.
Leave a comment:
-
-
Takakontissa oleva pissapojan lisäsäiliö.
Mulla oli pumppu (61668360614) kärähtänyt takakontin säiliöstä ja ostin sitten halvan tarvikepumpun (9.95€) tilalle. Pöh.
RealOEM kertoo, että sama pumppu menee kuuteen muuhunkin Bemariin.
Systeemihän toimii siten, että etusäiliön tyhjentyessä (anturilta ilmoitus) takasäiliön pumppu käynnistyy määräajaksi ja täyttää etusäiliön.
Halpispumpun tuotto/kapasiteetti/teho/kyky on kuitenkin aivan liian vähän. Sen sijaan, että se puskisi pari litraa nestettä etusäiliöön, se liruttaa alle puoli litraa ja lopettaa pumppaamisen, kunnes etusäiliön anturi ilmoittaa uudelleen lisätarpeesta.
Vaihtoehtoja on ymmärtääkseni kaksi:
1)
Ostan marmoritiskiltä paremman pumpun
2)
Lisään pumppausaikaa säätämällä jotain jostain, mutta mitä ja mistä?
Jos säätäminen on vain "potikan pyörittämistä", niin sitä voisi kokeilla, ettei taas tarvitse tapella klemmareiden kanssa.
Kuka tietää tarkemmin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostLopullinen versio kuvien kera. Noin 40 MB ladattavaa. Lukekaa ja naurakaa.
http://www.lehmussaari.com/Eurotour_2015.pdf
Vaan olipa kerrassaan mukava kertomus lukea.
Hatunnosto reissusta ja siitä että sen suorittaa ilman ennakkoluuloja hieman
eksoottisemmalla autolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Post
http://www.lehmussaari.com/Eurotour_2015.pdf
Leave a comment:
-
Leave a comment: