Kiitos vastauksista.
Vaasan käyttöautossa katselin näitä autoja (kolme).
Kovanlaiselta tuntui hintapyynnöt, lähellä uusia.
Yksi, 6000 ajettu kuulema ollut maahantuojan käytössä.
Koeajoauto oli jollakin kahden viikon koeajossa, joten ajamatta jäi.
Sen hinta oli alle 30k.
Eipähän ne ovet mene "kassakaapin" äänellä kiinni materiaaleista johtuen.
Euro NCAP testi on kyllä vakuuttava ainakin pylvästestissä.
Luja kori.
Voisi olettaa, että auton hinnat alkavat laskea, kun valmistuskin lopetetaan.
Vaasan käyttöautossa katselin näitä autoja (kolme).
Kovanlaiselta tuntui hintapyynnöt, lähellä uusia.
Yksi, 6000 ajettu kuulema ollut maahantuojan käytössä.
Koeajoauto oli jollakin kahden viikon koeajossa, joten ajamatta jäi.
Sen hinta oli alle 30k.
Eipähän ne ovet mene "kassakaapin" äänellä kiinni materiaaleista johtuen.
Euro NCAP testi on kyllä vakuuttava ainakin pylvästestissä.
Luja kori.
Voisi olettaa, että auton hinnat alkavat laskea, kun valmistuskin lopetetaan.
Pikalataus taisi sentään vakiona kaikissa 94Ah ja 120Ah malleissa.
Range oli kesällä luokkaa 110-120km ja nyt alkutalvesta 70-100km riippuen kelistä ja esilämmityksestä, tulee esilämmitettyä työpaikalla joka päivä ennen kotiinlähtö ilman latausta.
Tuo täysin viiveetön voimalinja on niin hieno - ei automaattilaatikon vaihteen arpomisia eikä turboviivettä.
Comment