Ainakin ennen bemari on täyttänyt tuotantolinjan vaikka tilauksia ei olisi ja autot menee bemarin henkilökunnalle/vuokrafirmoille. ei ole järkeä ajaa linjaa puolivaloilla, joten tehokkaampaa tuuttaa autoja ulos. en itse usko että niitä varastoon jätetä, koska bemarit tehdään asiakkaan tilauksen mukaan. saksassa huomaa tämän siinä että n. vuoden vanhoja uusi koppasia bemareita on dealereillä myynnissä tismalleen samoilla varusteilla yleensä aikalailla kaikki varusteet ruksittuna. Itsekin 1 tällaisen käynyt hakemassa saksasta ja auton kopioita oli ripoteltu ympäri saksaa.
Tietysti i4 kohdalla voi olla että linja täynnä asiakastilauksista jolloin ei ole tarvetta tehdä autoja itselle. tätä tuskin kukaan kertoo meille. Sen näkee 10 kk kuluttua tuleeko niitä saksaan myyntiin dealereille läjittäin.
Tietysti i4 kohdalla voi olla että linja täynnä asiakastilauksista jolloin ei ole tarvetta tehdä autoja itselle. tätä tuskin kukaan kertoo meille. Sen näkee 10 kk kuluttua tuleeko niitä saksaan myyntiin dealereille läjittäin.
Comment