Ilmeisesti näin. Sinänsä kiva, että auto tuleekin näin nopeasti, mutta kyllä suoraan sanoen harmittaa niiden puolesta, jotka ovat tilanneet biilinsä paljon aikaisemmin ja edelleen joutuvat odottelemaan.
On erikoisia juttuja kyllä, itsellä kesäkuun 2021 viimeisellä viikolla tilattu ja vieläkään ei ole kuin arvailua että menisikö lokakuun toimitukseen, oon aika epäileväinen henkilökohtaisesti ennenkuin auto on pihassa. Mutta tuossa talvirenkaat jo katselin omaan tulevaan valmiiksi niin ei haittaa vaikka olisi lumi maassa kun saapuu
Olisko samanlainen tapaus kuin itsellä. Sain perutetun auton paikan. Itse kans tilasin 2022 kesäkuun lopulla ja tällä viikolla auto tehdään.
Ilmeisesti näin. Sinänsä kiva, että auto tuleekin näin nopeasti, mutta kyllä suoraan sanoen harmittaa niiden puolesta, jotka ovat tilanneet biilinsä paljon aikaisemmin ja edelleen joutuvat odottelemaan.
Olisko samanlainen tapaus kuin itsellä. Sain perutetun auton paikan. Itse kans tilasin 2022 kesäkuun lopulla ja tällä viikolla auto tehdään.
Mä tilasin auton Black Fridayna mutta, koska edellinen liisari loppuu vasta ensi helmikuussa, ei autoa välttämättä voinut laittaa tuotantoon ensimmäisessä mahdollisessa slotissa vaan silloin joku myöhemmin tilannut on voinut saada mun paikan.
Kunhan mutuilen lisää. Mun vahva veikkaus on, että vanhanliiton autovalmistajat on ulkoistanut lähes kaiken ja auto on satojen alihankkijoiden summa. Prakaa laatu ja toimitukset. Miksei teslalla ja korelaisilla ole osaongelmia? Ehkä he tekevät enemmän itse autosta. Muutakin kun liimaa logon autoon.
Teslahan tekee jotakuinkin kaiken itse. Puolijohteita tuskin sentään.
Kunhan mutuilen lisää. Mun vahva veikkaus on, että vanhanliiton autovalmistajat on ulkoistanut lähes kaiken ja auto on satojen alihankkijoiden summa. Prakaa laatu ja toimitukset. Miksei teslalla ja korelaisilla ole osaongelmia? Ehkä he tekevät enemmän itse autosta. Muutakin kun liimaa logon autoon.
James may italiassa dokkaris kävi ferrarin tehtaalla niin ainoa autovalmistaja euroopassa joka valmistaa itse moottorin valuosat.
+ alihankkijat ovat oppineet tekemään itselleen taloudellisesti ja tuotannollisesti parempia sopimuksia.
James may italiassa dokkaris kävi ferrarin tehtaalla niin ainoa autovalmistaja euroopassa joka valmistaa itse moottorin valuosat.
Kunhan mutuilen. Meillä töissä piirejä/osia tilauksessa useiden vuosien päähän. Toimittajat vahvistavat toimitukset ja oletus on että saamme osat sovitussa aikataulussa.
Todellisuus sitten jotain muuta. Toimitukset saattavat laahata jopa 1,5v perässä.
Kunhan arvailen mutta jos autovalmistajilla samoja ongelmia. Jonkin purkin toimittaja on luvannut toimittaa osakokonaisuuksia päivänä X, mutta pystyykin toimittamaan sen 4kk myöhässä. Sehän sekoittaa kaikki tuotantosuunnitelmat.
Viimeiset 3v on ollut todella vaikeaa ennustaa tai luvata mitään toimituspäiviä kenellekään asiakkaalle.
^eli pistit näköjään tilaksen sisään..? Milloin sinulle auto alustavasti "luvattiin"..?
Tilasin jo 11/21 mutta en oo aiemmin ajanut kun silloin piti joka tapauksessa liipaista tilaus sika säkissä. Nyt on arvio että tulis 11/22, mutta eipä tuosta nyt tiedä, niin hitaasti tekee tehdas autoja.
Leave a comment: