Originally posted by PNM2
View Post
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by PNM2 View PostViime vuonna tosiaan oli yksityisleasing-kamppis, jossa mainostetiin eDrive40:ta mutta myös M50 oli samassa alennuksessa. Kannattaa kiinnostuneiden muistaa tämä. eDrive40 lähti karvalakkina 499€/kk 10000km/v kolmen vuoden diilillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomi T View PostVarmastikin, ei viime vuonna ainakaan muuta ollut.
Leave a comment:
-
-
^kyllä varmaan jonkinlainen BF-tarjous tulee kuten viime vuonnakin. Odottele rauhassa ja eikun tilaus sisään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tohevono View PostVuoden odottelun jälkeen viime viikolla saapui i4 M50 Supercharged varusteilla. On kyllä paras käyttöauto mitä ikinä olen ajanut. Mikään supersportti toi ei nimestään huolimatta ole, mutta muuten kyllä mainio peli…
i4:n osalta käynyt kyllä erikoisesti, mitä enemmän näitä näkee, niin alkaa tykkäämään. Tulisipa jokin BF-tarjous jälleen, mitä kyllä epäilen, myynti käy ilmankin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tohevono View PostVuoden odottelun jälkeen viime viikolla saapui i4 M50 Supercharged varusteilla. On kyllä paras käyttöauto mitä ikinä olen ajanut. Mikään supersportti toi ei nimestään huolimatta ole, mutta muuten kyllä mainio peli…
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kobluna View PostMiten vertaisit adaptiivisen M-sport alustan comfort tilaa tuohon vakioalustaan? Onko jo comfort tila jäykempi kuin vakiossa vai miten tuo on säädetty? Sport on varmasti sitten tukevampi kuin vakio.Sporttilla ajettaessa isoilla nopeuksilla tai mutkaiteillä nopeampaa ajoa on ero jo melkoinen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: