Tuttu tunne, mutta nyt täysin vakuuttunut että tuo on paras väri.
Löytyy sävyjä ferrexin harmaasta lähtien, riippuen hyvin paljon valosta.
Tästä ehkä parhaiten näkee että mistä tämä johtuu, pohjalla on aika voimakas flake.
mielenkiintoinen väri, pitää harkita jos/kun pääsee seuraavaa ruksimaan ja tuo tarjolla. Nykyisessä on Tanzanit. Suurimman osan vuotta nämä näyttää Suomen valoissa hyvinkin tummilta mutta kyllä se sitten auringossa palkitsee
On kyllä varsin eriäviä mielipiteitä täällä. 3000km takana ja heittämällä paras auto jota on tullut omistettua tai edes koeajettua saman hintaluokan autoista. Vertailukohteena bemareista G20 330e, g30 530e, g05 45e, f01 740i, e82 135i. Mersulta useita vastaavia.
Niin ne mieltymykset ja arvoitukset on henkilön tarpeista ja mielipiteistä kiinni. Omasta mielestä i4 on hyvänäköinen 2+2 paikkainen auto joka kiihtyy suoraan hyvin, mutta siten onkin jo vaikeampi keksiä suuria plussia. Itselle ei koeajota jäänyt mitään erikoista muistijälkeä kiihtyvyyden lisäksi. Toki auto normi-bemarilta tuntui, mutta käyttötarkoistus jäi itselle epäselväksi. GT-autoksi tuolla rangella tulee arvosanaksi hylätty. Mitä hyötyä kiihtyvyydestä, letkeästä alustasta, hyvistä penkeistä jne on, kun laturille pitää kurvata reippaassa matka-ajossa ~200km välein (akku 10...80%)
Yleiskäyttöön vuoden ympäri Suomen oloihin pitkälle, lyhyelle matkalle, yksin ja perheen kanssa i4:n kohdalle tulee rasti sarakkeeseen kohtaa hylätty pienten tilojen vuoksi. Auto on isommille henkilöille ahdas, takapenkki on muutenkin epämukavan matalalla vähänkin pidemälle matkalle. Soveltuu toki lyhyisiin tilapäiskuljetuksiin. Tavaratilaa on riittävästi. Perheautoksi siitä ei kuitenkaan oikein ole jos lapset ei aivan pieniä ole, sinkun tai perhettömän autona toiminee arjessa, kunhan sitten hyväksyy että satuunaiset pidemmät matka-ajot on hyvä suunnitella latureiden puolesta etukäteen.
Tämä on siis omaa pohdintaa, ei siis lähelläkään omaa parasta, mutta ei poista sitä tosiasiaa että i4 M50 myy hyvin eli todistetusti moni pitää sitä sopivana/parhaana vaihtoehtona. Käytin omaa kärriä eilen huollossa ja kuulin, että toimitusaika i4 M50:lle on vuoden luokkaa, kysyntää on
Oho! Ei helpottanut omaa tuskaa värin valinnasta yhtään.
Tuttu tunne, mutta nyt täysin vakuuttunut että tuo on paras väri.
Löytyy sävyjä ferrexin harmaasta lähtien, riippuen hyvin paljon valosta.
Tästä ehkä parhaiten näkee että mistä tämä johtuu, pohjalla on aika voimakas flake.
Auton huippunopeudella oli viimeksi merkitystä ekalla ja tokalla luokalla kun pelattiin niillä autokorteilla missä vertailtiin autojen specsejä. Itselle riittäisi ihan hyvin autoon kuin autoon vaikka 150km/h huiput.
Joo, mutta tämän keskustelun perusteella ollaan vielä esikoulussa
Auton huippunopeudella oli viimeksi merkitystä ekalla ja tokalla luokalla kun pelattiin niillä autokorteilla missä vertailtiin autojen specsejä. Itselle riittäisi ihan hyvin autoon kuin autoon vaikka 150km/h huiput.
Eihän näistä samana päivänä voi puhua.
Onnneks sentään voi samana päivänä ajaa ( ainakin kesällä )
Btw, e24 jättää vakio e34:n. E34 rajattu 250km/h, e24 aikaan ei ollut vielä rajoitettu ja menee ohjekirjan mukaan 255km/h
Ei voikaan puhua ja kuten sanottu E34 köpösin M-auto koskaan.
Siitä huolimatta B36 vuonna 2000 kulki ainakin helsinki-turku välin 268kmh alamäissä tais mennä 270:kin... B38:t menee kympin vielä päälle.
Samaa mieltä. Saisi olla tarjolla edes lisähintaan.
Jep, sähkösäätöisen ratin puute ärsyttää. Oikeastaan kaikki mekaaniset säädöt penkiss ärsyttää. Meillä on kaksi kuskia. Nyt pitää olla 5-sarjan auto ja comfort penkit ennen kuin penkki on just niin kuin pitää, joka kerta.
Harmillista. Tuo ratin automaattinen nousu pois edestä on yksi parhaita keksintöjä ikinä. Ja nelosen ohjaamo kuitenkin vielä hieman vitosta ahtaampi niin olisi entistä suurempi hyöty.
Nyt on säästetty väärässä paikassa kyllä mielestäni.
Samaa mieltä. Saisi olla tarjolla edes lisähintaan.
Sähköinen ohjauspylväs ja imuovet on 5-sarjan juttuja.
Samat puutteet on omassa iX3:ssa
Harmillista. Tuo ratin automaattinen nousu pois edestä on yksi parhaita keksintöjä ikinä. Ja nelosen ohjaamo kuitenkin vielä hieman vitosta ahtaampi niin olisi entistä suurempi hyöty.
Nyt on säästetty väärässä paikassa kyllä mielestäni.
Leave a comment: