Kävin i4 koeistumas apparin paikalla. Mukavaa menoa. Kontin tila ei omaan käyttöön piisaa, muuten olisi jo ostohousut jalassa.
Enyaq coupe ois siltä osin parempi mutta bemu tuntui kuin kotiinsa ois tullu.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BFI18 View PostSaat aktiivituuletuspenkit i4:ään.
Itse olisin kyllä halunnut tuuletetut penkit sigun 4-sarjalaiseen, mutta myyjän mukaan silloin penkkien sähkösäädöt olisivat jääneet pois. Joten valitsin penkit itselleni oleellisimman varusteen perusteella. Myyjään puheiden mukaan juuri tämän syyn takia niitä tuuletettuja penkkejä ei kukaan ole ainakaan Espoon Laakkosen kautta ottanut 4-sarjaan (tilanne siis vajaa vuosi sitten).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostMistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostMistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
i5 oli ajatuksissa, mutta sen aika tullee sit joskus. Tai sitten ei. Kunhan nyt ensin saavat julkaistua ja ulos tehtaalta niitä...
Onhan toki eroa 5 sarjassa ja 3 sarjassa (tai nelosessa), mutta kyllä pitempi koeajo vakuutti ainakin tässä kohtaa, että miks ei.
Ja onhan toi g26 about samankokoinen kuin e39 oli aikoinaan.
Jarppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostMistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostNo eihän nelossarja tosiaan niin suuri laiva ole kuin 5srj, mutta takakonttihan siinä on ihan käytettävä kun luukku on sen verran hyvin aukeava.
Sinällään 5srj sisälläkin ero takapyöräohjatun ja ei-integral active steering-mallisen välillä on todella suuri. En olisi ilman tätä featurea ostanut, tekee kohtuullisen isosta autosta todella näppärän 360-kameroihin yhdistettynä. Siis huomattavasti näppärämpi kuin edellinen F30-sarjan xdrive. :think
Saa nähdä, äkkiä vaihto menisi siihen, että onpas se säästäminen vaan saatanan kallista puuhaa
Leave a comment:
-
-
No eihän nelossarja tosiaan niin suuri laiva ole kuin 5srj, mutta takakonttihan siinä on ihan käytettävä kun luukku on sen verran hyvin aukeava.
Sinällään 5srj sisälläkin ero takapyöräohjatun ja ei-integral active steering-mallisen välillä on todella suuri. En olisi ilman tätä featurea ostanut, tekee kohtuullisen isosta autosta todella näppärän 360-kameroihin yhdistettynä. Siis huomattavasti näppärämpi kuin edellinen F30-sarjan xdrive. :think
Saa nähdä, äkkiä vaihto menisi siihen, että onpas se säästäminen vaan saatanan kallista puuhaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostMistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sepposetae View PostMistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
Eihän tuo 5-sarjan farkun tiloja tarjoa.
Ajettavuudesta voi olla montaa mieltä, onko 5-sarjalainen sitten parempi vai ei, jokseenkin erilainen se taitaa olla.Last edited by BFI18; 30-11-2022, 10:34.
Leave a comment:
-
-
Mistä autoista ootte tommoseen i4:een siirtyneet? Kun tässä seuraajaa miettii tuolle G31:lle, jossa on kaikenlaista integral active steeringiä ja ilmastoituja nahkapenkkejä, niin oliskohan tommoinen i4 M50 kuitenkin vähän downgradenomainen ratkaisu? :think
Nyt kumminkin vuotuiset kilsat kasvoi johonkin 40tkm:ään, niin se nyt vähän kannustaa miettimään sähköautoja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View PostYmmärrän kyllä herrojen pointin. Itsekin vanhana bensakoneiden vankkumattomana kannattajana olin pitkään täysin samaa mieltä; pitäähän autossa olla auton äänet ja varsinkin suorituskykyisessä autossa.
Iän myötä ainakin omat mielipiteeni ovat muuttuneet ja nyt haen autolta ennen kaikkea ajettuvuutta, mukavuutta ja turvallisuutta - suorituskykyä unohtamatta. Mutta kun kävin mielenkiinnosta "vain kokeilemassa" tätä M50:tä, olin kerralla myyty ja tuli fiilis, että "tämä on saatava". Enkä ole katunut ainakaan 5 viikon käytön jälkeen, sillä niin hienon sähköauton BMW on milestäni tehnyt.
Ruuhkaongelmat olen ratkaissut omalla kohdallani niin, että aloitan duunit ennen ruuhkia ja lopetan ennen ruuhkia tai ruuhkien jälkeen. (Ymmärrän toki, että kaikille se ei vain ole mahdollista).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostTiesin että Messier on kulttuurin miehiä ja täysin identtiset fiilikset autosta kuin itselläkin. Ite vaan en pysty sietämään ruuhkissa nykimistä ja muuta hidastelua niin halvempaa kun jättää niihin aikoihin ajamatta kokonaan ja ei tarvitse siihen käyttöön sadantonnin autoa ostaa. Onneksi et mutkatielle mennyt, ei niitä fysiikanlakeja pääse loppujen lopuksi karkuun kuitenkaan. Ite kurvailen jatkossakin mielummin bemarilla missä on 1000% tarvittavista fiiliksistä ja vain 50% painosta. Ja moottoritielle S-moottoreita pitkään omistaneelle niin eihän tuo suorituskykykään ole siellä päinkään. E34 M5 häviäisi horisonttiin jo hälyyttävän suurella erolla.
Iän myötä ainakin omat mielipiteeni ovat muuttuneet ja nyt haen autolta ennen kaikkea ajettuvuutta, mukavuutta ja turvallisuutta - suorituskykyä unohtamatta. Mutta kun kävin mielenkiinnosta "vain kokeilemassa" tätä M50:tä, olin kerralla myyty ja tuli fiilis, että "tämä on saatava". Enkä ole katunut ainakaan 5 viikon käytön jälkeen, sillä niin hienon sähköauton BMW on mielestäni tehnyt.
Ruuhkaongelmat olen ratkaissut omalla kohdallani niin, että aloitan duunit ennen ruuhkia ja lopetan ennen ruuhkia tai ruuhkien jälkeen. (Ymmärrän toki, että kaikille se ei vain ole mahdollista).Last edited by JPM50; 30-11-2022, 08:01.
Leave a comment:
-
-
Hienoa kuinka kiinnostuneita ihmiset ovat i4:stä, harvempaan mallikohtaiseen topikkiin tullaan kertoo et ”e34 jättää” tän tai et näistä sähkövouhotuksesta oo mihinkään.
Kannattaa joskus avartaa mieltä, niin voi ymmärtää erilaisia kiinnostuksen kohteita. Maailma muuttuu.
Leave a comment:
-
Leave a comment: