BMW i4 keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jj5
    replied
    Originally posted by protoni View Post
    Tiässi. E34M5 0-200km/h lähteestä riippuen 21-23s. I4M50 0-200km/h ~13s. Pitää aika kova kepittäjä olla että pääsee E34:lla karkaan horisonttiin.
    I4 huippunopeus vaan 225kph E34 jättää sen

    Leave a comment:


  • Messier
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Mitä siinä pitäisi tapahtua mielestäsi..? Eikös siinä tapahdu koko ajan, kun vauhti kiihtyy poljinta painettaessa...
    No moottorin ääni on yksi. Se kun moottori kerää kierroksia ja tehoa ja sit taas seuraavalla vaihteella uudelleen. Moottorijarru on myös ja kun moottorijarrussa vaihteita pudotetaan.
    Sähköpeli on vaan harmaata massaa, sielutonta menoa.
    Kun siihen nyt on //Marketing lätkä liimattu niin pitäisi siinä olla edes vähän freude am fahren.
    Mutta loistava kaupunkiauto.

    Originally posted by Ju11i View Post
    Äijällä ei oo ollu zimmerit päällä
    Oli. OMG,WTF mikä kokemus.

    Leave a comment:


  • protoni
    replied
    Tiässi. E34M5 0-200km/h lähteestä riippuen 21-23s. I4M50 0-200km/h ~13s. Pitää aika kova kepittäjä olla että pääsee E34:lla karkaan horisonttiin.

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Fiilikset meni jo silloin kun Bemareita alkoi olla "pakko" ostaa automaattivaihteisena jos halusi, että autolla on minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Kytkinpoljin on menetetty jo aikoja sitten joten ei ole enää mitään menetettävää.

    Leave a comment:


  • Ju11i
    replied
    Originally posted by Messier View Post
    Suorituskykyä kyllä löytyy mutta se tulee niin sieluttomasti että oli aika outo fiilis. Vahti kiihtyy mutta mitään ei tapahdu, outo laite.
    Äijällä ei oo ollu zimmerit päällä

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Tiesin että Messier on kulttuurin miehiä ja täysin identtiset fiilikset autosta kuin itselläkin. Ite vaan en pysty sietämään ruuhkissa nykimistä ja muuta hidastelua niin halvempaa kun jättää niihin aikoihin ajamatta kokonaan ja ei tarvitse siihen käyttöön sadantonnin autoa ostaa. Onneksi et mutkatielle mennyt, ei niitä fysiikanlakeja pääse loppujen lopuksi karkuun kuitenkaan. Ite kurvailen jatkossakin mielummin bemarilla missä on 1000% tarvittavista fiiliksistä ja vain 50% painosta. Ja moottoritielle S-moottoreita pitkään omistaneelle niin eihän tuo suorituskykykään ole siellä päinkään. E34 M5 häviäisi horisonttiin jo hälyyttävän suurella erolla.

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Mitä siinä pitäisi tapahtua mielestäsi..? Eikös siinä tapahdu koko ajan, kun vauhti kiihtyy poljinta painettaessa...
    Kai siinä on kaipuu tietenkin äänelle, vaihteiden vaihtojen nykäyksille ja takavedon sutimiselle. Onhan niissä puolensa niissäkin.

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by Messier View Post
    Vauhti kiihtyy mutta mitään ei tapahdu, .
    Mitä siinä pitäisi tapahtua mielestäsi..? Eikös siinä tapahdu koko ajan, kun vauhti kiihtyy poljinta painettaessa...

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by lnaukkar View Post
    Se dilemma tulee juuri tuosta, että sähköisen voimalinjan jälkeen kaikki normaalit autot ovat ajossa vähän surkeita. Vaatii ikään kuin koko paketin ennen kuin voi nauttia menosta ja sekin tapahtuu vähän nostalgiahenkisesti. Kevyempiä sähköautoja odotellessa...
    Sähköinen M2 n. 400 km käytännön rangella kun tulisi niin sen jälkeen on yksi i4M50 myynnissä. Edellyttäen että ehdin tuon i4:n saamaan. Onhan tässä vielä aikaa luvattuun toimitukseen mutta nopeasti nämä päivät hupenee.

    Leave a comment:


  • lnaukkar
    replied
    Se dilemma tulee juuri tuosta, että sähköisen voimalinjan jälkeen kaikki normaalit autot ovat ajossa vähän surkeita. Vaatii ikään kuin koko paketin ennen kuin voi nauttia menosta ja sekin tapahtuu vähän nostalgiahenkisesti. Kevyempiä sähköautoja odotellessa...

    Leave a comment:


  • Messier
    replied
    Pääsin vihdoin reilun tunnin koeajolle i4 M50:sellä.
    Vähän pelokkaana että nytkö se patteriautouskovaisuus iskee.
    No ei iskenyt. Päinvastoin, koeajo vain vahvisti ennakko-oletusta ko. autosta.
    Plussana oikeinkin pätevä peli taajamaan ja liikennevalo rynkytykseen.
    Miinuksena mitäänsanomaton fiilis moottoritie/valtatie ajossa. Suorituskykyä kyllä löytyy mutta se tulee niin sieluttomasti että oli aika outo fiilis. Vahti kiihtyy mutta mitään ei tapahdu, outo laite. Tuon jälkeen kyllä ymmärtää miksi niin moni sähköautoilia vouhottaa autopiloteista sun muista.

    Tiet oli jäässä niin en viitsinyt mutkatielle mennä ollenkaan.
    Mutta tämä koeajo varmisti sen että emännän G21 vaihtuu aikanaan 90% varmuudella patteriautoon.
    M5 vaihtuu aikanaan 100% varmuudella S moottoriseen ice only.

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Pari kuvaa on nyt albumissa. Laitan parempia, jahka ehdin pesemään ja puunaamaan + tulee parempia ilmoja.
    On se vaan hieno. Vaikka kuinka paljon noita värejä pyörittelee ja sitten kun katsoo kuvia mustasta niin tulee selväksi että hyvä valinta se on.

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Hyvä valinta sinulla
    Black - Black olisi hieno juuri M penkeillä, joissa siniset tikkaukset.
    Mulla vei M penkit Cognacina tällä kertaa voiton.

    Laitapa joku kuva, varmaan löytyy sellainen puhtaastakin autosta
    Pari kuvaa on nyt albumissa. Laitan parempia, jahka ehdin pesemään ja puunaamaan + tulee parempia ilmoja.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Ja silti 1000 kertaa nätimpi kuin valkoinen, pohjamaalattu tai musta.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    San Remo Grün:






    San Remo Grün Kekkoslovakian valossa:

    Leave a comment:

Working...
X