21" vanteilla konfiguraattori sanoo rangeksi 656 ja 582. 20" vanteita tuo ei edes tarjoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
iX
Collapse
X
-
Osaako joku selittää, miksi LCI iX 60:n luvattu range on jopa 100 km parempi kuin M70:n? Mahtaako ero olla oikeastikin noin iso? (60: 597 - 701 km, M70: 519 - 600 km)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torso1 View Post..ja Ruotsissa hinnat taitaa olla vieläkin alhaisemmat kuin Suomessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View Post
Vilkasin hintoja Saksan konfiguraattorissa, ne olivat korkeammat kuin Suomessa, vaikka Suomessa on alv korkeampi. Jos oikein katsoin, niin M70 on Saksassa noin 20k€ kalliimpiOutoa... Näillä hinnoilla näyttäisi siltä, että vähän käytetyn (6kk) tuonti ei ole (ainakin aivan alkuun) kannattavaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torso1 View Post
Tämä hinnoittelu on sinällään hyvin erikoista, eikä ole käsittääkseni aiemmin kuulunut BMW:n toimintatapaan Suomessa.Outoa... Näillä hinnoilla näyttäisi siltä, että vähän käytetyn (6kk) tuonti ei ole (ainakin aivan alkuun) kannattavaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ekaBMW View PostJotenkin tuntuu että tässä haetaan jotain pikavoittoja. Pelotellaan perusmallin hinnalla ja paremmin varusteltu charged malli on halvempi kuin perusmalli.
Tuo paketti ei kyllä mitään mullistavaa sisällä mutta esim vetokoukku on monelle tärkeä. Mikäs sen parempi kuin koukun kanssa saa rahaa ”takaisin”.
Leave a comment:
-
-
Jotenkin tuntuu että tässä haetaan jotain pikavoittoja. Pelotellaan perusmallin hinnalla ja paremmin varusteltu charged malli on halvempi kuin perusmalli.
Tuo paketti ei kyllä mitään mullistavaa sisällä mutta esim vetokoukku on monelle tärkeä. Mikäs sen parempi kuin koukun kanssa saa rahaa ”takaisin”.
Leave a comment:
-
-
Millaisia ajatuksia iX-kuskeissa herättää vaihto i4 M50 -> iX 60 / iX M70? Haussa lisää tavaratilaa ja mukavuutta eikä suurempi maavarakaan olisi pahitteeksi. Rangen ei tarvitsisi laskea ainakaan merkittävästi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostLiekö M70:ssä vakiona "kaikki" varusteet kun supercharged-paketin hinta konfiguraattorissa on 0.. vai onko hinnat pielessä :-o
Itse odotan ainakin kovasti tulevaa iX5:sta. Toivottavasti eivät pilaa vanhaa hyvää klassikkoa ja WLTP range olisi jotain 700-800km väliin. Mutta toivossahan on hyvä elää
Luulen kuitenkin että iX:ään tehdyt muutokset sekä hinnankorjaukset tekevät myynnille ainakin hetkellisesti hyvää. Kummankin (X5 ja iX50) omistaneena voin sanoa että kyllä iX:ssä on paljon myös hyvää. Esim. se oli mielestäni aivan loistava ajettava maantiellä. Ehkei ihan perinteistä bemaria mutta hyvä ja todella suuntavakaa oli ainakin se mun kosla. Mutta karmittomat lasit ja drivetrain fault yms. ongelmat pakottivat vaihtamaan takaisin X5:een, joka on taas hybridi teknologiasta huolimatta toiminut aivan loistavasti!
Leave a comment:
-
-
Liekö M70:ssä vakiona "kaikki" varusteet kun supercharged-paketin hinta konfiguraattorissa on 0.. vai onko hinnat pielessä :-o
Leave a comment:
-
-
Ilmeisesti M70 hinta on alhaisempi kuin M60 oli vastaavilla leluilla. Menee hetki, että M60 omistajat ja myyjät haukkovat henkeään ja korjaavat pyyntejään
Leave a comment:
-
-
Ei näissä isompiakkuisten pyyntihinnoissa ole muutenkaan tolkkua jos saksasta saa -10k€ ja 3 v tehdastakuun päälle.
Leave a comment:
-
-
Olisko kellään rautalankaa vääntää.. miksi käytetty iX M60 maksaa 129000 ja bmw.fi:ssä konffattu uusi M70 "kaikilla varusteilla" (jos osasin lisätä kaiken) 120000? Puuttuuko LCI-mallista jotain olennaista vai miksi vanhempi malli on kalliimpi? (Uusi M60 on vielä hiukan edullisempi, mutta tehottomampi.)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostMitkä ovat merkittävimmät erot uuden iX:n ja tulevan iX5:n välillä, jos ulkonäkö unohdetaan? Huhujen mukaan iX:n tuotanto ei jatkuisi kovin pitkään, mutta muuten..
Leave a comment:
-
Leave a comment: