Originally posted by torso1
View Post
iX
Collapse
X
-
..ja Ruotsissa hinnat taitaa olla vieläkin alhaisemmat kuin Suomessa.Originally posted by tiko4tiko View Post
Vilkasin hintoja Saksan konfiguraattorissa, ne olivat korkeammat kuin Suomessa, vaikka Suomessa on alv korkeampi. Jos oikein katsoin, niin M70 on Saksassa noin 20k€ kalliimpi
Outoa... Näillä hinnoilla näyttäisi siltä, että vähän käytetyn (6kk) tuonti ei ole (ainakin aivan alkuun) kannattavaa.
Leave a comment:
-
Vilkasin hintoja Saksan konfiguraattorissa, ne olivat korkeammat kuin Suomessa, vaikka Suomessa on alv korkeampi. Jos oikein katsoin, niin M70 on Saksassa noin 20k€ kalliimpiOriginally posted by torso1 View Post
Tämä hinnoittelu on sinällään hyvin erikoista, eikä ole käsittääkseni aiemmin kuulunut BMW:n toimintatapaan Suomessa.
Outoa... Näillä hinnoilla näyttäisi siltä, että vähän käytetyn (6kk) tuonti ei ole (ainakin aivan alkuun) kannattavaa.
Leave a comment:
-
Tämä hinnoittelu on sinällään hyvin erikoista, eikä ole käsittääkseni aiemmin kuulunut BMW:n toimintatapaan Suomessa.Originally posted by ekaBMW View PostJotenkin tuntuu että tässä haetaan jotain pikavoittoja. Pelotellaan perusmallin hinnalla ja paremmin varusteltu charged malli on halvempi kuin perusmalli.
Tuo paketti ei kyllä mitään mullistavaa sisällä mutta esim vetokoukku on monelle tärkeä. Mikäs sen parempi kuin koukun kanssa saa rahaa ”takaisin”.
Leave a comment:
-
Jotenkin tuntuu että tässä haetaan jotain pikavoittoja. Pelotellaan perusmallin hinnalla ja paremmin varusteltu charged malli on halvempi kuin perusmalli.
Tuo paketti ei kyllä mitään mullistavaa sisällä mutta esim vetokoukku on monelle tärkeä. Mikäs sen parempi kuin koukun kanssa saa rahaa ”takaisin”.
Leave a comment:
-
Millaisia ajatuksia iX-kuskeissa herättää vaihto i4 M50 -> iX 60 / iX M70? Haussa lisää tavaratilaa ja mukavuutta eikä suurempi maavarakaan olisi pahitteeksi. Rangen ei tarvitsisi laskea ainakaan merkittävästi.
Leave a comment:
-
Hinnat ei käsittääkseni ole pielessä. LCI iX:ien hintoja on korjattu alaspäin reilusti. Varmaan koska kauppa ei käy yhtään. Tuttu Hedinin automyyjä sanoi ettei edes muista milloin olisi viimeksi tehnyt kaupan uudesta iX:stä. Kun taas X5:sia menee edelleen hyvin kaupaksi (ja on aina mennyt). Ja näin on varmasti myös tulevaisuudessa.Originally posted by bittivirhe View PostLiekö M70:ssä vakiona "kaikki" varusteet kun supercharged-paketin hinta konfiguraattorissa on 0.. vai onko hinnat pielessä :-o
Itse odotan ainakin kovasti tulevaa iX5:sta. Toivottavasti eivät pilaa vanhaa hyvää klassikkoa ja WLTP range olisi jotain 700-800km väliin. Mutta toivossahan on hyvä elää
Luulen kuitenkin että iX:ään tehdyt muutokset sekä hinnankorjaukset tekevät myynnille ainakin hetkellisesti hyvää. Kummankin (X5 ja iX50) omistaneena voin sanoa että kyllä iX:ssä on paljon myös hyvää. Esim. se oli mielestäni aivan loistava ajettava maantiellä. Ehkei ihan perinteistä bemaria mutta hyvä ja todella suuntavakaa oli ainakin se mun kosla. Mutta karmittomat lasit ja drivetrain fault yms. ongelmat pakottivat vaihtamaan takaisin X5:een, joka on taas hybridi teknologiasta huolimatta toiminut aivan loistavasti!
Leave a comment:
-
Liekö M70:ssä vakiona "kaikki" varusteet kun supercharged-paketin hinta konfiguraattorissa on 0.. vai onko hinnat pielessä :-o
Leave a comment:
-
Ilmeisesti M70 hinta on alhaisempi kuin M60 oli vastaavilla leluilla. Menee hetki, että M60 omistajat ja myyjät haukkovat henkeään ja korjaavat pyyntejään
Leave a comment:
-
Ei näissä isompiakkuisten pyyntihinnoissa ole muutenkaan tolkkua jos saksasta saa -10k€ ja 3 v tehdastakuun päälle.
Leave a comment:
-
Olisko kellään rautalankaa vääntää.. miksi käytetty iX M60 maksaa 129000 ja bmw.fi:ssä konffattu uusi M70 "kaikilla varusteilla" (jos osasin lisätä kaiken) 120000? Puuttuuko LCI-mallista jotain olennaista vai miksi vanhempi malli on kalliimpi? (Uusi M60 on vielä hiukan edullisempi, mutta tehottomampi.)
Leave a comment:
-
iX5 on ainakin viime viikon artikkeleiden mukaan vanhalla alustalla edelleen eli ei perustu Neue Klasseen, kuten esim tänä vuonna tuleva iX3. Tässä siis iX ja iX5 ovat yhtenevät eli kärjistäen vanhoja jo syntyessään. iX lienee tosiaan one-shot eli sille ei seuraajaa tule. iX5 tulee usella eri käyttövoimalla eli lienee aika perinteinen vehje kardaanitunneleineen ym.Originally posted by bittivirhe View PostMitkä ovat merkittävimmät erot uuden iX:n ja tulevan iX5:n välillä, jos ulkonäkö unohdetaan? Huhujen mukaan iX:n tuotanto ei jatkuisi kovin pitkään, mutta muuten..
Leave a comment:
-
Mitkä ovat merkittävimmät erot uuden iX:n ja tulevan iX5:n välillä, jos ulkonäkö unohdetaan? Huhujen mukaan iX:n tuotanto ei jatkuisi kovin pitkään, mutta muuten..
Leave a comment:
-
Antaa tuo iX jonkin verran luisui kaikki avutkin päällä. Pitänee kokeilla tuota luistonesto offia, se on vähän unohtunut kun Pirkanmaalla on ollut niin onneton talvi.
Leave a comment:
Leave a comment: