memebuy23buy

BMW i4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bittivirhe
    replied
    Originally posted by volvostabemariin View Post

    Eikös sen saa ihan valikosta näkyviin miten on vetosuhteet jne? Ainakin meikäläisen iXssä ja iX2ssa on sellainen
    Voi olla - en ole ehtinyt perehtyä, olen ajellut vaimon i4:llä sen verran vähän ja senkin kesäkelissä.

    Leave a comment:


  • volvostabemariin
    replied
    Originally posted by bittivirhe View Post

    Missä tilanteissa M50 sitten on taka- ja missä nelivetoinen?
    Eikös sen saa ihan valikosta näkyviin miten on vetosuhteet jne? Ainakin meikäläisen iXssä ja iX2ssa on sellainen

    Leave a comment:


  • bittivirhe
    replied
    Kiitos infosta.

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by bittivirhe View Post

    Missä tilanteissa M50 sitten on taka- ja missä nelivetoinen?
    Etumoottoria käytetään silloin, kun takapää sutii, tai kun pyydetään kaasupolkimella riittävän paljon tehoa. Tämä aiheuttaa erilaisen tuntemuksen hyvin liukkailla teillä kuin jatkuva neliveto (eli xdrivet jossa polttis pitkittäin keulalla). Nastarenkaat toki auttaa asiaan vrt kitkat.

    Mitään tarkempia määrityksiä sport-tilaan liittyen jne en ole nähnyt.

    Leave a comment:


  • bittivirhe
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post
    On kyllä. Takavetoiset kiivaasti kaasuun reagoivat autot ovat sellaisia. (Juu tiedän että M50 puhutaan) Olisi aika kova juttu saada nappi softaan, jolla auto olisi oikeasti nelivetoinen (kulutuksen kustannuksella).
    Missä tilanteissa M50 sitten on taka- ja missä nelivetoinen?

    Leave a comment:


  • makebm5
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post

    On kyllä. Takavetoiset kiivaasti kaasuun reagoivat autot ovat sellaisia. (Juu tiedän että M50 puhutaan) Olisi aika kova juttu saada nappi softaan, jolla auto olisi oikeasti nelivetoinen (kulutuksen kustannuksella).
    Näin luonnollisestikin on. Täsmennän tuota kommenttia että kysymys tasaisesta maantieajosta.

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by makebm5 View Post
    Onko muilla huomioita jotka ajavat kitkoilla että vähänkään liukkaammalla kelillä auton takapää menee levottomaksi. Auto alkaa ikään kuin leijailemaan edestakaisin.
    On kyllä. Takavetoiset kiivaasti kaasuun reagoivat autot ovat sellaisia. (Juu tiedän että M50 puhutaan) Olisi aika kova juttu saada nappi softaan, jolla auto olisi oikeasti nelivetoinen (kulutuksen kustannuksella).

    Leave a comment:


  • makebm5
    replied
    Originally posted by petnen View Post

    Ajatko eko moodilla, sillon auto on takaveto painotteinen. Koitappa ajaa sport tai comfort:lla, paraneeko asia.
    Comfortilla ajelen.

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Originally posted by makebm5 View Post
    Onko muilla huomioita jotka ajavat kitkoilla että vähänkään liukkaammalla kelillä auton takapää menee levottomaksi. Auto alkaa ikään kuin leijailemaan edestakaisin.
    Ajatko eko moodilla, sillon auto on takaveto painotteinen. Koitappa ajaa sport tai comfort:lla, paraneeko asia.

    Leave a comment:


  • makebm5
    replied
    Onko muilla huomioita jotka ajavat kitkoilla että vähänkään liukkaammalla kelillä auton takapää menee levottomaksi. Auto alkaa ikään kuin leijailemaan edestakaisin.
    Edit kysymys siis tasakaasulla tapahtuvasta maantieajosta.
    Last edited by makebm5; 04-12-2024, 07:38.

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Vähän hakuammuntaa mutta nyt viime viikkoina takaa vasemmalta kuuluu selkeää räminää epätasaisuuksissa. Selkeä ns muovinen ääni ja todella ärsyttävä. Autoon vaihdettiin iskari kesällä ja tästä hieman aavistelen syntipukkia eli olisiko siinä voinut jäädä jotain ns löysälle. Sanomattakin on selvää, että kaikki irtilähtevä on jo poistettu autosta. No, kuskinpuolen pyyhkijä ei sylje pissapoikanestettä enää oikeanpuolemmaisista suuttimista eli sen fiksauksen yhteydessä saanen ton äänenkin Hedinille tutkittavaksi.
    Jes, huoltoon vain, jotta laittavat kuntoon.

    Mielestäni on hienoa, että porukka raportoi tänne myös vikoja, niin muut käyttäjät voivat sitten tsekata, onko oma kippo kunnossa kyseisestä kohdasta.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Vähän hakuammuntaa mutta nyt viime viikkoina takaa vasemmalta kuuluu selkeää räminää epätasaisuuksissa. Selkeä ns muovinen ääni ja todella ärsyttävä. Autoon vaihdettiin iskari kesällä ja tästä hieman aavistelen syntipukkia eli olisiko siinä voinut jäädä jotain ns löysälle. Sanomattakin on selvää, että kaikki irtilähtevä on jo poistettu autosta. No, kuskinpuolen pyyhkijä ei sylje pissapoikanestettä enää oikeanpuolemmaisista suuttimista eli sen fiksauksen yhteydessä saanen ton äänenkin Hedinille tutkittavaksi.

    Leave a comment:


  • bittivirhe
    replied
    Sama vika X5:ssä.. Oneplus sentään latautui hissukseen, mutta "hieno" Samsung vain tyhjenee ja kuumenee.

    Leave a comment:


  • Hobbes
    replied
    Olen kyllä aiemminkin huomannut, että Android Auto on aikamoinen akuntyhjentäjä, mutta että langaton latausalusta ei jaksa syöttää virtaa edes samaa tahtia kuin Android Auto sitä syö. Helsinki-Tampere-Helsinki välillä loppui akku kokonaan paluumatkalla. Ja puhelin kuumenee ihan tulikuumaksi vaikka eikös latausalustassa pitäisi olla viilennystoiminto? Pitänee piuha muistaa tuoda autoon tässä joku päivä.

    Leave a comment:


  • jobo
    replied
    Jahas nyt tuli sitten takaisinkutsu jäähdytinnesteventtiilin vaihdolle. Tämä tehty jo viime talvena mutta haluavat vaihtaa uudelleen.

    Leave a comment:

Working...
X