Keskiviikkona 24.5. iltapäivällä julkistetaan "viralliset" kuvat i5:sta. Saapi nähdä, tulevatko hinnatkin samalla julki.
Edit. Päivä korjattu oikeaksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i5 keskustelu
Collapse
X
-
Onko tämä uusi i5 edrive40 M-sport paketilla https://www.instagram.com/p/CsY1BTzJYlT/?img_index=1
Leave a comment:
-
-
Voi voi voi. Kovasti ajattelin että i5 olisi ollut tuleva työsuhdepeli mutta iso miinus kun ei saa perusmallia heti nelivetona, M60 tuskin sopii budjettiin ja ranget vähän väsyneen puoleiset.
TM:stä lainattuna: Takavetoiselle ne ovat 468–582 km ja 19,7–16,9 kWh/100 km, nelivetoiselle 436–516 km ja 21,2–17,9 kWh/100 km.
100 km lisää niin taso olisi ollut oikea.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torso1 View PostEn kyllä oikein käsitä mikä siinä on niin hienoo.
Leave a comment:
-
-
Välikevennyksenä voisin sanoa et kävin ajamassa kaverin uudella Tesla MY:llä. Olihan tuo melkoinen kapistus ajella heti bemmin jälkeen. En kyllä oikein käsitä mikä siinä on niin hienoo. Ajettavuus vastaa lähinnä 15 vuotta vanhoja fordeja ja sisäosat. Noh, niistä nyt ei kannata edes puhua. Peruspopit soi kyllä ihan kivasti.
Leave a comment:
-
-
Toukokuun lopulla tulee kuulemma hinnastot julki ja tuotanto alkaa heinäkuussa. Näin tiesi Hedinin myyjä kertoa.
Näkisi nyt oikean kuvankin, mutta kuvatkin taitavat tulla julkisuuteen vasta toukokuun lopulla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torso1 View PostNelivedosta ei pysty siirtymään pois. Ei sit millään. No katsotaanhan syksymmällä mikä on kokonaisuus näillä i5:lla ja hintataso. Ja laitetaan sit sen jälkeen taas uusi X5:n tilaukseen😅No perhana tänään ajelin rauhassa kotia kohtia ja sama tuli mieleen, josko sitten pysyisi vaan äksässä - 15 vuotta on ollut luottamusta jenkkivankkureihin.
Leave a comment:
-
-
Nelivedosta ei pysty siirtymään pois. Ei sit millään. No katsotaanhan syksymmällä mikä on kokonaisuus näillä i5:lla ja hintataso. Ja laitetaan sit sen jälkeen taas uusi X5:n tilaukseen😅
Leave a comment:
-
-
Originally posted by isolohko View PostTaitanut yleistyä tuo prototyyppikoeajojen järjestäminen, n. 7 tuntia sitten alkanut lisääntyä YT:t i5:sta, eDrive40 takavetoa ja M60 xDrivea. TM myös julkaissut ajofiilikset. Että tässä olisi nyt i4 urheilullisuus ja i7 mukavuus yhdistettynä samaan pakettiin.
Leave a comment:
-
-
Taitanut yleistyä tuo prototyyppikoeajojen järjestäminen, n. 7 tuntia sitten alkanut lisääntyä YT:t i5:sta, eDrive40 takavetoa ja M60 xDrivea. TM myös julkaissut ajofiilikset. Että tässä olisi nyt i4 urheilullisuus ja i7 mukavuus yhdistettynä samaan pakettiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duckland View PostJoskus noita katsoin ja oli pakko tarkastaa muistanko väärin. i4 125 m440 gc 140 ja m440 coup 129, mutta coupe on 5 senttiä matalampi korkeudessa että näyttäisi alustan olevan matalampi ja gc on myös matalampi kun i4 vaikka maavaraa enemmän.
Itseasiassa kun katsoo mittoja on i4 ja gc millilleen saman kokoisia. Onko noi samoja pelleiltään? Jos on niin i4 on jotain pohjassa joka madaltaa maavaraa
Jotain samanlaista voi olla luvassa i5 kanssa myös
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostMatalaa painopistettä ja hyvää ajettavuutta haettu tällä ilman että nostetaan auto korkeammalle ja kompensoidaan kovemmalla jousituksella painopisteen nousua ja samalla ajomukavuus huononee. Ei sen kummempaa tässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jobo View PostEn usko että sähköisyydellä on sen kanssa tekemistä koska esim bensakoneisen M440i maavara on näköjään sama. Matalalla menee, ei siitä tosin mihinkään pääse.
Bemarin tyyli on toistaiseksi tämä ja i4, i5 ja i7 on kaikki kaikille voimanlähteille sopivia. Aika näyttää oliko hyvä taktiikka vai ei.
Itseasiassa kun katsoo mittoja on i4 ja gc millilleen saman kokoisia. Onko noi samoja pelleiltään? Jos on niin i4 on jotain pohjassa joka madaltaa maavaraa
Leave a comment:
-
-
Matalaa painopistettä ja hyvää ajettavuutta haettu tällä ilman että nostetaan auto korkeammalle ja kompensoidaan kovemmalla jousituksella painopisteen nousua ja samalla ajomukavuus huononee. Ei sen kummempaa tässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duckland View PostHei en ny halunnut itkeä vaan kysyä ihan asiallisesti. Siihen olisi voinut vastata ihan asiallisesti. Sähköauto se on silti, mutta itse jotenkin kokisin kokonaan sähköautoksi suunnitellun tai kokonaan bensaksi tehdyn enemmän kompromittomaksi ratkaisuksi kun että noin erilaista tekniikkaa sisältävät tehdään samalle levylle. Voiko esim. I4 matala maavara johtua kompromissista pohjalevyssä?
En usko että sähköisyydellä on sen kanssa tekemistä koska esim bensakoneisen M440i maavara on näköjään sama. Matalalla menee, ei siitä tosin mihinkään pääse.
Bemarin tyyli on toistaiseksi tämä ja i4, i5 ja i7 on kaikki kaikille voimanlähteille sopivia. Aika näyttää oliko hyvä taktiikka vai ei.
Leave a comment:
-
Leave a comment: