BMW i5 keskustelu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Zei-M-Zei]
    replied
    Originally posted by Laku View Post

    Eikö Suomessa hintaero ole 20-30 000 euron luokkaa?
    Ei ole tuota xDrive40 vielä Suomessa hinnoiteltu.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by tiko4tiko View Post
    I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
    Eikö Suomessa hintaero ole 20-30 000 euron luokkaa?

    Minusta tuo näyttää varsin hyvältä, ihan ostettava auto tulevaisuudessa.

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Ihan ookoohan tämä on, ehkä ajan kanssa alkaa jopa hyvältä näyttämään. Ajovaloissa / keulassa on vähän ikävästi jotain E60 tyyppisiä piirteitä. Mutta ihan jees se E60:kin on, vaikkei mikään E34 olekaan. Valaistu maski näyttää (tässäkin) kyllä hassulta, livenäkin joutui pimeässä sellaisen jo näkemään.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by tiko4tiko View Post
    I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
    Takavedossa 340 heppaa ja xDrivessa 394. WTF :-)

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Kun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?

    Ei oo muotoijan elämä helppoa.
    Samaa mieltä, hirveitä kötöstyksiä julkaistu jo monta vuotta. Tämä uusi G60 on vain toistaiseksi vähiten hirveä. Hyvännäköisiä on jäljellä enää G14-16 8-sarja. Siitäpä olisi saanut hienon 5-sarjan kun olisi muuttanut G16 kattolinjan sedaniin ja toukkaan sopivaksi.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Kun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?

    Ei oo muotoijan elämä helppoa.

    Leave a comment:


  • Rattiukko
    replied
    Tuohon keulaankaan ei totu vaikka kuinka sitä katselee.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Masander View Post
    Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371761&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	1244
Size:	103.9 KB
ID:	5493450Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371762&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	1237
Size:	82.8 KB
ID:	5493451

    No jaa
    Uus kia

    Leave a comment:


  • tiko4tiko
    replied
    I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..

    Leave a comment:


  • Masander
    replied
    Originally posted by pyroz View Post

    Mitä odotit?
    En mitään

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ihan siistiltä näyttää. Pehmeän neutraalit muodot ilman keinotekoisia kikkailuja.

    Puskureiden maalaaminen Baijerissakin vaikeaa, takapuskuri vahvasti tummempaa sävyä kuin peltinen takakylki.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Masander View Post

    No jaa
    Mitä odotit?

    Leave a comment:


  • Masander
    replied
    Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371761&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	1244
Size:	103.9 KB
ID:	5493450Click image for larger version

Name:	attachment.php?attachmentid=3371762&stc=1&d=1706104800.jpg
Views:	1237
Size:	82.8 KB
ID:	5493451

    No jaa

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Kävin tänään koeajamassa i5 M60:n, kun Hedin Herttoniemen liike kutsui koeajoon BMW-maahantuojan kautta.

    Onhan se hyvä auto ajaa, ei ollut epäilystäkään edes ennen koeajoa. Itselläni oli vertailupohjana oma i4 M50, joka on omasta mielestäni oikein hyvä ajettavuuudeltaan. Tähän kun vertasin, niin i5 M60 on sanoisinko mukavampi, mutta ei välttämättä parempi ajettavuudeltaan ja ohjattavuudeltaan. i5:ssa tuntuu isompi koko ja suurempi paino; motarilla se menee junamaisen vakaasti, mutta i4 on sporttisempi ja ketterämpi. Laatuvaikutelma on i5:ssa hieman parempi kuin i4:ssa. Sen sijaan minun mielestäni oma i4 (19" rengastus) on rengasääniltään hiljaisempi kuin tuo koeajamani i5, jossa oli 20"renkaat. Rengaskoko toki selittää osaltaan tätä. i5 on sisätiloiltaan selvästi suurempi kuin i4, mutta tavaratilan käytettävyys on i4:ssa parempi.

    Hieno auto, mutta ei tule meille. Meille riittää siätiloiltaan i4 oikein hyvin, kun olemme kolmestaan vaimon jä mäyräkoiran kanssa. Odottelen i4:n FL:ää.

    Olen samaa mieltä

    Leave a comment:


  • Kale67
    replied
    Jaahas, nyt ois sitten i5M60 leasing tarjous alkaen 999€/kk. https://autokeskus.fi/bmw/tarjoukset...lk-999-eur-kk/

    Leave a comment:

Working...
X