Originally posted by Laku
View Post
BMW i5 keskustelu
Collapse
X
-
Originally posted by tiko4tiko View PostI5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
Minusta tuo näyttää varsin hyvältä, ihan ostettava auto tulevaisuudessa.
Leave a comment:
-
-
Ihan ookoohan tämä on, ehkä ajan kanssa alkaa jopa hyvältä näyttämään. Ajovaloissa / keulassa on vähän ikävästi jotain E60 tyyppisiä piirteitä. Mutta ihan jees se E60:kin on, vaikkei mikään E34 olekaan. Valaistu maski näyttää (tässäkin) kyllä hassulta, livenäkin joutui pimeässä sellaisen jo näkemään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostI5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostKun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?
Ei oo muotoijan elämä helppoa.
Leave a comment:
-
-
Kun muutamia viimeisimpiä viiden vuoden aikana tulleita keuloja Bemarin kohdalla kattelee ja vertaa, tää on ihan asiallinen, vai millainen olisi sitten hyvä?
Ei oo muotoijan elämä helppoa.
Leave a comment:
-
-
I5 xdrive40 Saksan konfiguraatorissa. Hintaa Saksassa +5k€ vrt takavetoon. Nelivedossa on adaptiivnen alusta vakiona (2,5k€), voi toki olla jotain muutakin... Nelivetolisä siis 2,5k€..
Leave a comment:
-
-
Ihan siistiltä näyttää. Pehmeän neutraalit muodot ilman keinotekoisia kikkailuja.
Puskureiden maalaaminen Baijerissakin vaikeaa, takapuskuri vahvasti tummempaa sävyä kuin peltinen takakylki.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View PostKävin tänään koeajamassa i5 M60:n, kun Hedin Herttoniemen liike kutsui koeajoon BMW-maahantuojan kautta.
Onhan se hyvä auto ajaa, ei ollut epäilystäkään edes ennen koeajoa. Itselläni oli vertailupohjana oma i4 M50, joka on omasta mielestäni oikein hyvä ajettavuuudeltaan. Tähän kun vertasin, niin i5 M60 on sanoisinko mukavampi, mutta ei välttämättä parempi ajettavuudeltaan ja ohjattavuudeltaan. i5:ssa tuntuu isompi koko ja suurempi paino; motarilla se menee junamaisen vakaasti, mutta i4 on sporttisempi ja ketterämpi. Laatuvaikutelma on i5:ssa hieman parempi kuin i4:ssa. Sen sijaan minun mielestäni oma i4 (19" rengastus) on rengasääniltään hiljaisempi kuin tuo koeajamani i5, jossa oli 20"renkaat. Rengaskoko toki selittää osaltaan tätä. i5 on sisätiloiltaan selvästi suurempi kuin i4, mutta tavaratilan käytettävyys on i4:ssa parempi.
Hieno auto, mutta ei tule meille. Meille riittää siätiloiltaan i4 oikein hyvin, kun olemme kolmestaan vaimon jä mäyräkoiran kanssa. Odottelen i4:n FL:ää.
Leave a comment:
-
-
Jaahas, nyt ois sitten i5M60 leasing tarjous alkaen 999€/kk. https://autokeskus.fi/bmw/tarjoukset...lk-999-eur-kk/
Leave a comment:
-
Leave a comment: