BMW i4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BFI18
    BTCF Member
    • Aug 2012
    • 1458
    • Turku

Originally posted by JNIJNI View Post

Hediniltä vastaavia kokemuksia jo aiemmin. Itse en sieltä jatkossa enää kysy tarjouksia
    Kuukausi sitten kuin pyysin uudesta i4:sta tarjouksia Autokeskukselta, niin sain hyvän alennuksen. Ei kuitenkaan johtanut kauppoihin, mutta myyjä mainitsi, että i4:n tarjouskampanja loppuu elokuun lopussa.
    Kannattaa kysyä uuteen i4:ään tarjouksia tosiaan Käyttöautosta tai Autokeskukselta. Kampanja jatkuu toistaiseksi ja ulottuu myös Y2027 rekisteröitäviin autoihn. i4 valmistus loppuu helmikuun 2027 lopussa, näin minulle on kerrottu.
    G26 i4 M50 Black Sapphire

Comment

• Ju11i
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2007
      • 1272
      • Oulu

Myös Oulun Wetteriltä kannattaa kysellä,
      minulle myyjäni kertoi että diilejä edelleen tarjolla.
      G26 i4 M60 -26
      E46 M3 -02

Comment

• volvostabemariin
        Bimmer Rookie
        • Sep 2019
        • 155
        • Kanta-Häme

Originally posted by Ju11i View Post
        Myös Oulun Wetteriltä kannattaa kysellä,
        minulle myyjäni kertoi että diilejä edelleen tarjolla.
        en tiedä koskeeko Bemareita mutta Hesarissa oli uutinen että porukoiden uudet Mersut ovat seisoneet Hangossa kuukausia, koska Wetterillä on fyrkat loppu ja ei saa autoja satamasta luovutukseen.

Comment

• Ju11i
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2007
          • 1272
          • Oulu

Originally posted by volvostabemariin View Post

en tiedä koskeeko Bemareita mutta Hesarissa oli uutinen että porukoiden uudet Mersut ovat seisoneet Hangossa kuukausia, koska Wetterillä on fyrkat loppu ja ei saa autoja satamasta luovutukseen.
          Olen ymmärtänyt että Bemarin puolella autot maksetaan luovutuksen jälkeen, joten tätä ongelmaa ei pitäisi olla.
          G26 i4 M60 -26
          E46 M3 -02

Comment

• itl
            Bimmer Rookie
            • Dec 2025
            • 35
            • Espoo

Onkos muuta huomanneet vastaavaa ongelmaa/ominaisuutta M60 autossa. Autolla liikkeelle lähdettäessä tuntuu siltä, ettei automaattihidastin oikein toimi. Auton siis pitäisi jarruttaa itsekseen, kun ottaa jalan pois tallalta ja auto huomaa esim. liikennevaloihin pysähtyneen auton jonkun matkan päässä. Se alkaa kyllä toimimaan myöhemmin. Ihan kuin järjestelmä tekisi jotain adaptaatiota/alustusta ajon ensi kilometreillä, joka estäisi tuon toiminnan. Autossa siis DAPP. Jahka kun muistan niin koitan selvitellä tarkemmin milloin tämä ilmenee. Ei tuo nyt iso ongelma ole mutta ihmetyttää.

Comment

Working...