Originally posted by poke
View Post
02 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
tilasin sieltä oventiivisteet ja takapaksin tiivisteen, tarvikkeethan nuo on mut tuntuu istuvan.pitää hyvin puhdistaa liimattavat kohdat. Tilasin autosalvan kautta orggis tuulilasin ja takalasin tiivisteet jotain 100e kpl en tarkkaa muista
1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
-
Katoppas vaikka tuolta vertaili osanumeroille. http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...W&mospid=48000Originally posted by mgo_ View Postkäykö esim 1502 alustan osat 1500 malliin? jarrut, iskarit, jouset, nivelet jne.
classic osiosta löytyy molemmat mallit.
Alapallonivel on ainakin sama molemmissa, sen verran katsoin.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
täytyypä sitte rueta soveltamaan jonkun muun vehkeen iskareita kun ei näköjään mistään saa uusia alkuperäisiä
ois pitäny ostaa vaa se nollakakkonen...
E: jos joltain löytyy nollakakkosen vanhoja iskareita ni oisin kiinnostunut! kahtois passaako sinnepäinkään ennen ku tilaa uusia.Last edited by mgo_; 22-10-2014, 19:47.
Comment
-
Originally posted by mgo_ View Posttäytyypä sitte rueta soveltamaan jonkun muun vehkeen iskareita kun ei näköjään mistään saa uusia alkuperäisiä
ois pitäny ostaa vaa se nollakakkonen...
E: jos joltain löytyy nollakakkosen vanhoja iskareita ni oisin kiinnostunut! kahtois passaako sinnepäinkään ennen ku tilaa uusia.1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
Comment
-
Miten toi 74 vuoden 2002 perä käyttäytyy jos siihen lyöjatkeeksi 5-lovisen vaihdelaatikon? Lähinnä kiinnostaa että kulkeeko se 160km/h kovempaa ja että kestääkö se jos vaikka puhutaan 250nm väännöistä ja kuminpolttamisesta. Pitääkö suosiolla modata joku perä siihen,mikä?
Comment
-
Omaan projektiin muokataan e30 kuorissa TYP188 lukkoperä. E30 kuorissa näitä on laitettu jo muutamaan nollakakkoseen tälläkin foorumilla.
Vetarit on toistaiseksi arvoitus, mutta eiköhän kaiken saa tehtyä sopivaksi.
Käyttötarkoituksesta riippuen siis, mutta tuo TYP168 ei vissiin kuminpoltosta tykkää, tottakai kaiken saa rikki..E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
Eli tuo vakio perä on TYP168 ja TYP188 on käytetty E30:sä mistä vuodesta alkaen? Onko mitään tietoa siitä kuinka lujaa toi menee tolla vakio perällä ja esim 5-lovisella laatikolla?Originally posted by Maikkeli View PostOmaan projektiin muokataan e30 kuorissa TYP188 lukkoperä. E30 kuorissa näitä on laitettu jo muutamaan nollakakkoseen tälläkin foorumilla.
Vetarit on toistaiseksi arvoitus, mutta eiköhän kaiken saa tehtyä sopivaksi.
Käyttötarkoituksesta riippuen siis, mutta tuo TYP168 ei vissiin kuminpoltosta tykkää, tottakai kaiken saa rikki..
Comment
-
Vakioperä TYP168
E30 TYP188 käytetty 323i,325i,325e,320iS ja M3 malleissa ainakin.
Tämähän vaatii taka-akseliston muokkausta, ei mene läheskään suoraan paikalleen, tältä foorumilta nick Mörökölli on muokannut E30 kuorilla 02 taka-akselistoon, projektitopikki löytyy, sieltä kurkkimaan.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
Mistä kannattaa tilailla/ostaa ihan perus huolto-osia kuten kardaanin kannatin laakeria, kumilimppua, alapalloniveltä jne. Ihan perus varaosapuljut suomesta vai häh? :think
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
walloth&nesch.comOriginally posted by duuk View PostMistä kannattaa tilailla/ostaa ihan perus huolto-osia kuten kardaanin kannatin laakeria, kumilimppua, alapalloniveltä jne. Ihan perus varaosapuljut suomesta vai häh? :think1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
Comment
Comment