X5 F15 yleismallin porinoita
Collapse
X
-
Riippunee miten on ajettu edellinen ajo. Oma 45e lähtörange vaihtelee täydellä akulla 60 - 113km riippuen onko edellinen reissu ollut nurkka-ajoa vai maantietä.
-
-
Ostin juuri X5 40e:n täyteen ladattu akku näyttää rangee 12km?? Onkohan akku jo kaput? Vm 16 ja kilsoja vasta 100tkm. Mitäs muilla näyttää?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Toppelius View PostEi ainakaan minulla näy näytössä ilmoitusta:think tuota merkkivaloa ei tosiaan näe ratin takaa ajaessa ilman liikenteen vaarannusta
Uudessa mallissa on älytty siirtää nappi ratin etupuolelle
Eli tuolla yllä olevalla se saadaan näkyviin, itselläni vain ensimmäisellä kerralla jokin meni pieleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Toppelius View PostEi ainakaan minulla näy näytössä ilmoitusta:think tuota merkkivaloa ei tosiaan näe ratin takaa ajaessa ilman liikenteen vaarannusta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostPitäisikö 6WB mittaristossa näkyä ilmoitus kun ratin lämmitin kytketään päälle/pois? Minulla kyseistä ilmoitusta ei näy, ainoa indikaatio on napissa oleva merkkivalo joka ei näy minnekkään. Ei varsinaisesti ole aikaisemmin haitannut, mutta ihmettelin yksi päivä kun rartti aika lämmin helteellä, olin vahingossa painanut lämityksen päälle rattia säätäessä
Ainakin 6WA mittareilla varustetuissa tämä näkyy. Kokeilin netin syövereistä löytyvää koodausta BDC_BODY > LHZ_CCM = aktiv, mutta ei vaikutusta. Että onko tämä ylipäätään mahdollista 6WB mittaristossa :think
Leave a comment:
-
-
Pitäisikö 6WB mittaristossa näkyä ilmoitus kun ratin lämmitin kytketään päälle/pois? Minulla kyseistä ilmoitusta ei näy, ainoa indikaatio on napissa oleva merkkivalo joka ei näy minnekkään. Ei varsinaisesti ole aikaisemmin haitannut, mutta ihmettelin yksi päivä kun rartti aika lämmin helteellä, olin vahingossa painanut lämityksen päälle rattia säätäessä
Ainakin 6WA mittareilla varustetuissa tämä näkyy. Kokeilin netin syövereistä löytyvää koodausta BDC_BODY > LHZ_CCM = aktiv, mutta ei vaikutusta. Että onko tämä ylipäätään mahdollista 6WB mittaristossa :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Escobaarissa View PostTuli auto lunastettua ja kauppaan kuului iso huolto ja laatikon öljyn vaihto, ihan oikean väristä litkua tuli lootasta joten senkin puolesta kovaa ajoa vaan!kolmen kokemuksella voin sanoa että mahtava auto ainakin mun käyttöön. Vedetty traileria, kärryä ja ajeltu metsäteitä harrastusten parissa
Vielä jos laitat joskus hieman ohjelmaa sisään niin kone alkaa vastamaan kaasuun ihan kiitettävästi näille suomen rajoituksille
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Toppelius View PostEi kuuleman mukaan tosiaan ole huolto-ohjelmassa. Vaihtaminen kannattaa koska laatikon vaihdot palaa taas paljon tarkemmiksi ja kestoon sillä on myös varmasti merkitystä jos aikoo pitää autoa pitempään:think
Yhteen X5 vaihdoin öljyt 220 tkm kohdalla ja parani huomattavasti herkkyys vaihdoissa! Mutta ei tuolla vaihdolla ole varmaan mikään kiirekkään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Escobaarissa View PostThänks, jatketaan kaupan hierontaa...
Yhteen X5 vaihdoin öljyt 220 tkm kohdalla ja parani huomattavasti herkkyys vaihdoissa! Mutta ei tuolla vaihdolla ole varmaan mikään kiirekkään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MeisterW View PostUusin ZF (vaihteiston valmistaja) manuaali suosittaa 150tkm välein öljynvaihtoa. Toki ne pidempäänkin pitäis kestää, mut jos aikoo auton pitää kauan niin voi se vaihto kannattaakin. BMW käsityksen mukaan öljyt tosiaan kestää auton käyttöiän.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Escobaarissa View PostVuoden 2014 30d jolla rullattu 158tkm, Myyjä kuulemma varmistanut Bmw:ltä ettei heidän huolto-ohjelmassa ole laatikko öljyjen vaihtoa, muuten kyllä huollot tehty, eli noihin kilsoihin on vielä vaihtamatta! Tohtiiko ostaa ja mikä tuolle olisi ollut Ok kilsat vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
Vuoden 2014 30d jolla rullattu 158tkm, Myyjä kuulemma varmistanut Bmw:ltä ettei heidän huolto-ohjelmassa ole laatikko öljyjen vaihtoa, muuten kyllä huollot tehty, eli noihin kilsoihin on vielä vaihtamatta! Tohtiiko ostaa ja mikä tuolle olisi ollut Ok kilsat vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pelai65 View PostTuohan tässä hirvittää. Kilometsejä ei ole paljoa ja kolisee ja ohjaus löysä... kesärenkaat on uudet joten siinä ei ole vikaa. Perusalusta. Ei mitään m-pakettia tai aktiivi ohjausta yms..
Ja löysää ei löydy etsinnästä huolimatta ollenkaan.
Paineita on vaihdeltu 3.3 ja2.2 väliltä. Pehmeä parempi.
Kolinan kanssa voi elää, mutta tuo ohjaus.. sitä ei kestä.
Pitäisikö vielä vaihdattaa reaktiotangot, yhdystangot ja puslat?
Mutta mistä se expertti löytyisi... Tampereen seudulta??
Monesti vikaa on helpompi lähteä haarukoimaan näin.
Leave a comment:
-
-
Tuohan tässä hirvittää. Kilometsejä ei ole paljoa ja kolisee ja ohjaus löysä... kesärenkaat on uudet joten siinä ei ole vikaa. Perusalusta. Ei mitään m-pakettia tai aktiivi ohjausta yms..
Ja löysää ei löydy etsinnästä huolimatta ollenkaan.
Paineita on vaihdeltu 3.3 ja2.2 väliltä. Pehmeä parempi.
Kolinan kanssa voi elää, mutta tuo ohjaus.. sitä ei kestä.
Pitäisikö vielä vaihdattaa reaktiotangot, yhdystangot ja puslat?
Mutta mistä se expertti löytyisi... Tampereen seudulta??Last edited by pelai65; 26-04-2021, 12:32.
Leave a comment:
-
Leave a comment: