BMW X5 G05 keskustelua – vol. I

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Milko75
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Muutamia kokemuksia 10tkm omistusjakson jälkeen.
    Kulutus pysynyt maltillisena, n.5.6l/100km. Viimeisen tankkauksen jälkeen 27.11 ollut 2.6l/100km, ajettu 420km.
    Laatu ja ajettavuus parasta mitä minulla ollut bemareissa, toki tämä uusin ja vähiten ajettu myös.
    Kattoluukku vika ilmaantunut huollon jälkeen uudestaan. Ei liiku mihinkään suuntaan…onneksi tehdastakuu vielä voimassa ja luukkua ”päivitetään” jälleen tulevana Keskiviikkona.
    Omiin pyörityksiin erittäin sopiva auto mutta aavistuksen tylsä vs vanha F15 ///M50d.
    Minulla myös temppuili tuo kattoluukku ja sitä yritettiin softalla "päivittää" kuntoon ja toimikin hienosti aina päivän kerrallaan, mutta se piti sitten resetoida uudelleen. Vaihtoivat sitten jonkun moduulin ja nyt on toiminut ongelmitta.

Itsellä mittarissa nyt ~15 tkm ja koko ajosuoritteen bensan kulutus on nyt 3,6 l / 100 km Todella hyvä auto ollut kaikin puolin.

Leave a comment:

• Boiga
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Onhan tuo kieltämättä paljon, jos ajot ovat identtiset.
    Lämmitys vie tästä aika ison osan, nämä kun ymmärtääkseni käyttää lämmitystä ajoakun virralla.

Leave a comment:

• jori
    replied
    Muutamia kokemuksia 10tkm omistusjakson jälkeen.
    Kulutus pysynyt maltillisena, n.5.6l/100km. Viimeisen tankkauksen jälkeen 27.11 ollut 2.6l/100km, ajettu 420km.
    Laatu ja ajettavuus parasta mitä minulla ollut bemareissa, toki tämä uusin ja vähiten ajettu myös.
    Kattoluukku vika ilmaantunut huollon jälkeen uudestaan. Ei liiku mihinkään suuntaan…onneksi tehdastakuu vielä voimassa ja luukkua ”päivitetään” jälleen tulevana Keskiviikkona.
    Omiin pyörityksiin erittäin sopiva auto mutta aavistuksen tylsä vs vanha F15 ///M50d.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Eemeli View Post
    Täyssähköllä taas range tippunut noin 35 % syksyn lukemista näillä etelän -15 pakkasilla.
    Onhan tuo kieltämättä paljon, jos ajot ovat identtiset.

Leave a comment:

• Eemeli
    replied
    Originally posted by Milko75 View Post
    Mikäli auto on ollut ulkona, olen päässyt ~35-50km sähköllä. Tosi kovilla pakkasilla kyllä heti melkein käynnistää polttomoottorin.

Lämpimästä tallista kun lähtee niin ~55-60 km pääsee sähköllä. Sisätilojen lämmitys nielee sähköä pakkasilla, sille ei mitään mahda, jos haluaa nauttiakin autoilusta.
    Kylmästä tallista lähdetään, vielä ei ole X5 alle 50km mennyt, mutta ei ole ollut pitkiä matkoja kovilla nopeuksilla myöskään ja siksi varmaan pysynyt sähköllä kaikki ajot pois lukien pari pidempää matkaa.

Täyssähköllä taas range tippunut noin 35 % syksyn lukemista näillä etelän -15 pakkasilla.

Leave a comment:

Working...
X