Originally posted by tiko4tiko
View Post
Mut joo. Kyllä pitäisi sulla takuuseen mennä kaikki tommoset korjailut. Ainakin mun mielestä. Ei mitään epäselvää pitäisi olla. X5 on toki aina ollut kova syömään tukivarsia jne. takapäästä mut 76tkm ja raidetangot väljänä, niin taas siellä on halpuutettu osia. Ei kait siinä muuta. Mulla oli aikanaan uusi B8 korimallin A4 Quattro ja 176tkm kovaa ajoa eikä yhtään väljää osaa ollut vielä alustassa. Toki on kevyempi autokin mut kyllähän näissä uusissa kun omamassat nousee ja alustakomponentteja halpuutetaan niin hyvä on jos 100tkm kestää ilman että mitään tarvitsee tehdä. Toki ongelma on sama ihan merkistä riippumatta. Sillä valitsin uuteen X5:kin 20” kesä- ja talvirenkaat non-runflat renkailla. Mielenkiintoista on nähdä mitkä on tehtaantoimittamat kesänagit.
Odottavan aika on pitkä ja mitä enemmän asiaa mietin niin olen entistä vakuuttuneempi siitä et X5 on meille juuri se oikea ja paras jokapaikan auto. Voi lähteä huonokuntoiselle hiekkatielle (mökkitielle) surutta, vetää raskasta kärriä, taittaa pitkiä siirtymiä mukavasti kesällä ja talvella jne. jne. syitähän löytyy kun keksii …What can i say. Taidan olla vaan kusenpolttama SUV mies!

Leave a comment: