Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by pasianssi71 View PostKovasti alkoi muakin kiinnostamaan nuo pyöreäolkaiset kumit?
Voisitko kertoa millä kumeilla mennään?
Itsellä 19 tuumaiset 255/50 edessä ja takana 285/45
Merkkinä Michelin Latitude Diamaris ja meno näillä renkailla ei ainakaan
ole kovinkaan mukavaa, varsinkaan uraisilla teillä.
Jotain halvemman luokan korealaista alle, niin on mukavampaa menoa. Esim. Nankang, Nexen, Kumho jne.
Edit: Matador vaikuttaa ainakin kuvion puolesta asialliselta.
Last edited by bemu2000; 04-08-2014, 09:49.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostHuonolla rengasvalinnalla ja loppuun kuluneilla puslilla meno on taatusti järkyttävää. Eihän tuota nyt muutenkaan voi mihinkään kasiin verrata.
Alustan nivelet kaikki uusiksi ja sopivan pyöreäolkaiset uudet kumit alle, niin on nuokin ihan mukavia ajella. Sport alusta on pintakova ja töksähtelevä. Jos pehmeää kyytiä haluaa, niin seiska voi olla oikea valinta.
Voisitko kertoa millä kumeilla mennään?
Itsellä 19 tuumaiset 255/50 edessä ja takana 285/45
Merkkinä Michelin Latitude Diamaris ja meno näillä renkailla ei ainakaan
ole kovinkaan mukavaa, varsinkaan uraisilla teillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSamaa mieltä, kunnossa oleva E53 on hieno auto kaikin puolin, kunhan on kunnolla varusteltu. Varsinkin bensa kasilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Limit View Post- Omassa laitteessa on alusta kunnossa ja rengastus 19" edessä 255/50 ja takana 285/45/19. Laite menee tuolla rengastuksella kuin juna, ei hae, ja sormenpäillä voi ohjailla. Ratista ei siis tarvitse pitää urien pelossa. Alusta on kova, mutta niin se kuuluukin olla. Kaikki "miehet" ajaa ja naiset valittaaItselläni on päivitys mennyt uudesta F sarjalaisesta e90:een ja siitä e53:een. Tässä on ainoastaan makuuni löytynyt vastinetta. Ei ole kokoajan auton vaihto mielessä. Siis luonnetta ja kolossiamaista menoa hyvällä vauhdilla. Ei hiukkasuodattimia tai älytöntämäärää elektroniikaa. Missä ne uusien autojen luonto on?
En nyt siis kellekään vastaile, kirjaan oman mielipiteen.
Samaa mieltä, kunnossa oleva E53 on hieno auto kaikin puolin, kunhan on kunnolla varusteltu. Varsinkin bensa kasilla.
Leave a comment:
-
-
E53 on oikea peli
Originally posted by bemu2000 View PostHuonolla rengasvalinnalla ja loppuun kuluneilla puslilla meno on taatusti järkyttävää. Eihän tuota nyt muutenkaan voi mihinkään kasiin verrata.
Alustan nivelet kaikki uusiksi ja sopivan pyöreäolkaiset uudet kumit alle, niin on nuokin ihan mukavia ajella. Sport alusta on pintakova ja töksähtelevä. Jos pehmeää kyytiä haluaa, niin seiska voi olla oikea valinta.Itselläni on päivitys mennyt uudesta F sarjalaisesta e90:een ja siitä e53:een. Tässä on ainoastaan makuuni löytynyt vastinetta. Ei ole kokoajan auton vaihto mielessä. Siis luonnetta ja kolossiamaista menoa hyvällä vauhdilla. Ei hiukkasuodattimia tai älytöntämäärää elektroniikaa. Missä ne uusien autojen luonto on?
En nyt siis kellekään vastaile, kirjaan oman mielipiteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kama View PostBongasin tuollaisen napin ratin alta. Onko tietoo mitä virkaa vai onko tuo joku oma viritys.
Jälkiasennus KÖTÖSTYS !!
Lienee Latvian "mallin" ajonesto?
Leave a comment:
-
-
Bongasin tuollaisen napin ratin alta. Onko tietoo mitä virkaa vai onko tuo joku oma viritys.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostOnko nuo ilma-alustat aivan tuhoon tuomittuja näissä, siis sellaiset joissa tasonsäätö etu- sekä taka-akselilla?
Tuolta voi opiskella lisää, tieto lisää tuskaa tai sitten ei:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostOnko nuo ilma-alustat aivan tuhoon tuomittuja näissä, siis sellaiset joissa tasonsäätö etu- sekä taka-akselilla?
Osat vain tullu ikänsä päähän ja täten menny antureita ja pussit vaihtoon.
Alusta on kohtuu jämäkkä ajella ja itse olen mieltynyt siihen.
Voin suositella.
Leave a comment:
-
-
Onko nuo ilma-alustat aivan tuhoon tuomittuja näissä, siis sellaiset joissa tasonsäätö etu- sekä taka-akselilla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rahu View PostTarkistin koneelta tuon BMW:n kannan 20" vanteisiin, ja siellä lukikin tosiaan että niitä ei suositella mikäli autossa on jo astinlaudat ja/tai puskurin läpi esiin tulevat pakoputken päät, voi mahdollisesti aiheuttaa kanssa autoilijoissa maksimaalista kateus vitutusta.*reps*
Leave a comment:
-
-
Pari kysymystä.
Miten nuo ikkunalistat lähtee helposti irti ja mites tuo keulan "munuaiset" vaikka miksikä niitä kutsutaan?
Voinko päivittää FL mallin 16:9 soittimen vanhempaan koriin?
Leave a comment:
-
-
Turbottoman ohjelmointi ilman mittavia tekniikkamuutoksia on ihan joutilanpäiväistä hommaa, rahat menee hukkaan,
vain muutamia alikellotettuja poikkeuksia lukuunottamatta...
Leave a comment:
-
-
Kävit sit nopeilla ostoksilla ja valitsit bensan ?
Mistä makuun hyvä tehoboxi ?
Itseänikin kiinnostais mut 500€ ohjelmointi tuntuu järkyttävän kalliilta ja sitten sitä ei voi edes poistaa(lue myydä eteenpäin)
Ihan sivukommenttina olis kiva tietää et paljonko viritettyjä myydään vakioina ?
Harvoin kuitenkaan 500€-800€ lastutukselle tulee mitään lisä jälleenmyyntiarvoa.
Kaksi asiaa jotka yleisesti pahasta varusteluettelissa on vetokoukku sekä viriboxi.
Niin ja en tarvitse kommentteja niiden hyödyistä, ne tiedän itsekin.Last edited by Rado; 03-05-2014, 21:14.
Leave a comment:
-
Leave a comment: