Kerrotaan nyt että ei auttanut kytkimenkään vaihto oman E46 tömähdyksiin. Kytkinpaketti, painelaakeri ja kytkinakseli rasvattu, ei vaikutusta mikä nyt lähinnä oli tiedossa mutta onpahan taas yksi vaihtoehto karsittu pelistä pois. Vaihteiden takeltelu sentäs loppui ja vanha kytkin oli tosiaan ihan loppu. Saa opetella ajamaan uudestaan taas. Nyt keskittymään kardaanin osiin ja kun ne on vaihdettu jää jäljelle väljä perä ja kaksoismassa.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 tömähdys perästä
Collapse
X
-
Vaihteiden tahmeus voi johtua myös kepin nivelien ja puslien kulumisesta. Meiän zeta nimittäin oli huollossa ja laittoivat rasvaa noihin kepin osiin, ku oli vähän kankeeta vaihtaminen. Helpotti hetkeksi, mutta pikkuhiljaa tahmeus palaamassa eli menee rojut vaihtoon.
E: Meilläkin välillä vaihdettaessa perästä päin tömähtelee. Mitä kaikkea sinne kannattaisi samalla kerralla vaihtaa?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View PostToisessa topicissa oli tömähtelyt loppuneet vetaria vaihtamalla. (e46)
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostVaihteiden tahmeus voi johtua myös kepin nivelien ja puslien kulumisesta. Meiän zeta nimittäin oli huollossa ja laittoivat rasvaa noihin kepin osiin, ku oli vähän kankeeta vaihtaminen. Helpotti hetkeksi, mutta pikkuhiljaa tahmeus palaamassa eli menee rojut vaihtoon.
E: Meilläkin välillä vaihdettaessa perästä päin tömähtelee. Mitä kaikkea sinne kannattaisi samalla kerralla vaihtaa?
Jokin pusla kanittaa ja aiheuttaa sen että vaihteisto on jäykkä ja saattaa olla palauttamatta vapaalle (tai vaihdekeppi ei keskitä kunnolla).M
850i -91 (EG11)
Z3 2.8 -98 (CH31)
325 -08 (VE31)
Comment
-
-
Originally posted by algernon View PostJokin pusla kanittaa ja aiheuttaa sen että vaihteisto on jäykkä ja saattaa olla palauttamatta vapaalle (tai vaihdekeppi ei keskitä kunnolla).
Comment
-
-
Originally posted by p3t3 View PostSiis tarkoitatko kardaanin ristikkoniveltä joka on perän edessä? Siitä kun liikuttaa auton ollessa paikallaan niin on kylä hieman väljä ja jonkun verran liikkuu tyhjää. Kuuluuko tehdä niin?
Vaihdata tuo ristikkonivelkin koska sen ei todellakaan kuulu olla väljä.
Oman metelinsä sekin tuo soppaan ja turhaan tärryyttää pinjonin laakereita. Ei se varmasti kaikkia ääniä selitä mutta väljä se ei kuulu olla.
Comment
-
-
Originally posted by Harzzza View PostVaihdata tuo ristikkonivelkin koska sen ei todellakaan kuulu olla väljä.
Oman metelinsä sekin tuo soppaan ja turhaan tärryyttää pinjonin laakereita. Ei se varmasti kaikkia ääniä selitä mutta väljä se ei kuulu olla.
Kun tietotaito muutenkin auton tekniikasta on vielä lapsen kengissä.
Ehdotukset vikaan on mitä hauskempia (täysin vääristä automalleista/alustoista) ja osia on vaihdettu ilmeisesti vain vaihtamisen ilosta:thinkAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View PostEihän tuo ristikkonivel ole edes vaihdettavissa??
Tosin pitäisi hajalla ollessaan tiheää naputusta eikä niinkään kolahtelua silloin tällöin...
Comment
-
Comment