Juu ehdottomasti vähintään piuha akusta irti kun talviunet koittaa. Itse otan akun kotiin ja lataan sitä pari kertaa talven aikana. Syväpurkaus rikkoo tai ainakin vaurioittaa lyijyakkua..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ainakin CTEKin älylatureissa on semmoinen reconditioning-toiminto millä voi yrittää elvyttää syväpurkautunutta akkua.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by very heavy View Postajattelin yrittää saada ohjauksen vetelyä kuriin meyle hd alatukivarsilla ja sinisillä powerflex uretaanipuslilla,onko kokemuksia kombinaatiosta..tuskin se huonompaan suuntaan menee??Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
ajattelin powerfleksiä alatukivarren päähän ja miksi ei samalla siihen koiranluuhunkin jos sillä on hyviä vaikutuksia.mitäs pahaa meyle:ssä? mä käsitin että ne on jämäkämmät kun ne orkkis tyyppiset joissa pallonivelissä on joku muovi/kumi vaimennus.mistäs noita lemföderitä olet hankkinu? jos ne on paremmat tosiaan niin laitetaan semmoset sitten.
Comment
-
-
Originally posted by very heavy View Postajattelin powerfleksiä alatukivarren päähän ja miksi ei samalla siihen koiranluuhunkin jos sillä on hyviä vaikutuksia.mitäs pahaa meyle:ssä? mä käsitin että ne on jämäkämmät kun ne orkkis tyyppiset joissa pallonivelissä on joku muovi/kumi vaimennus.mistäs noita lemföderitä olet hankkinu? jos ne on paremmat tosiaan niin laitetaan semmoset sitten.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
asia on pihvi,nyt on lemföderit tilattu laitoitko ihan semmosenaan paikoilleen vai douppasitko pallonivelet extravaseliinillä.Last edited by very heavy; 12-03-2015, 21:23.
Comment
-
-
Pitkien valojen rele. Mistä löytyy Euroopan mallisesta tai tarkemmin Suomi-mallisesta, jos eroa, kun löytyy valomuisti?
Jenkkipojilla sininen rele kuskin jalkatilassa, itselläni tyhjää täynnä.
VIN LD47780, jos jollain vaikka kytkis käsillä.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Jatketaan yksin puhelua, jonkun foorumin jonkin säikeen mukaan ainakaan skandi E36:sissa ei ole High Beam Relayta erilaisen johdotuksen vuoksi.
Tutkin ETM:ää enkä tullut hullua hurskaammaksi. Mikä avuksi?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostJatketaan yksin puhelua, jonkun foorumin jonkin säikeen mukaan ainakaan skandi E36:sissa ei ole High Beam Relayta erilaisen johdotuksen vuoksi.
Tutkin ETM:ää enkä tullut hullua hurskaammaksi. Mikä avuksi?
Tuosta Eurooppa versiosta huomaat, että skandi-versiossa on yksi rele enemmän valoille(Relay ligting Scandinavia) ja pieniä eroja johdotuksissa. Tuo Relay Lighting Scandinavia on tosiaan ajovaloautomatiikkaa varten ja tuolla releellä ei ole mitään tekoa Pohjois-Amerikan DRL-releen (Daytime Running Lights) kanssa. Tuo DRL-rele muistaakseni syöttää pitkille alennettua jännitettettä saaden ne palamaan himmeästi.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaten tuon mukaan kuitenkin High Beam Relay olisi sulakeboksissa.
Comment
-
-
Originally posted by Nipsu View PostOnko sulla jenkki ETM? Lataa eurooppa ETM alla olevalta sivulta:
Tuosta Eurooppa versiosta huomaat, että skandi-versiossa on yksi rele enemmän valoille(Relay ligting Scandinavia) ja pieniä eroja johdotuksissa. Tuo Relay Lighting Scandinavia on tosiaan ajovaloautomatiikkaa varten ja tuolla releellä ei ole mitään tekoa Pohjois-Amerikan DRL-releen (Daytime Running Lights) kanssa. Tuo DRL-rele muistaakseni syöttää pitkille alennettua jännitettettä saaden ne palamaan himmeästi.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaten tuon mukaan kuitenkin High Beam Relay olisi sulakeboksissa.
Olisin siis laittamassa Kanadan mallin DRL-relettä, että saisi nuo pitkät palamaan kuvatunlaisesti. Tuo minun rele tuossa sulakeboksissa on erilainen kuin niissä joissa High beam rele kuskin jaloissa. Onko vaarallista kokeilla mahdollisesti vääränlaisella releellä?
Mulla on siinä Euro ETM:n releboksin High Beam kohdassa rele BMW 61361378238.Last edited by Carbonfiber; 23-03-2015, 19:52.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
minäkin tohotin tänään ja vaihdoin alatukivarret+powerfleksin puslat,meni ne puslat melkeen tipauttamalla siihen silmukkaan onko ne normaalisti noin löysät laittaa paikoilleen?? vanhat tukivarret oli eriparia mutta kunnossa sisemmät pallonivelet oli löysät mutta mitään kunnon klappia niissä ei ollu,uloimmat tuntu olevan hyvässä tikissä mutta kumipuslat oli molemmilla puolilla ihan kypsät.
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostNäin näköjään, kiitos!
Olisin siis laittamassa Kanadan mallin DRL-relettä, että saisi nuo pitkät palamaan kuvatunlaisesti. Tuo minun rele tuossa sulakeboksissa on erilainen kuin niissä joissa High beam rele kuskin jaloissa. Onko vaarallista kokeilla mahdollisesti vääränlaisella releellä?
Mulla on siinä Euro ETM:n releboksin High Beam kohdassa rele BMW 61361378238.
Auf Deutsch: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/sho...d.php?t=147779Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
tässä on taisteltu uraherkkyyden kanssa ja muutoksia on tehty ja kokoajan on menty parempaan suuntaan.nyt on tulossa camber säätöt eteen ja kyselen asiasta vaikuttaako camberin säätö auraukseen eli voinko tehdä itse kokeiluja vai pitääkö aina mennä camber säädön jälkeen säädättämään auraukset.mulla on 40mm laskevat H&R jouset ja niillä takapyörät on jonkunverran lintallaan vaikuttaako tämä paljonkin urissa luikerteluun,säätöpaloja sinnekkin suunnitellaan mutta vasta enstalvena nyt olis tarkotus ajella ja tehdä muutoksia/kokeiluja jotka onnituu takapiha meiningillä.
niin auto on 2.8 roadster
Comment
-
Comment