JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Onko Webastolle koodi varustelistaan e60 sarjassa ja jos on niin mihin moduleihin tämä tieto koodataan? Ainakin näissä N52 koneella olevissa on ongelmana flektin huutaminen täysillä jos käyttää tehokasta letkulämmitintä. Tuli mieleen, että saisikohan ongelman kierrettyä sillä, että autoon koodaisi Webaston? Samalla tavallahan Webastokin moottoria lämmittää. Mitähän ongelmia seuraa jos autoon on koodattu Webasto eikä sitä todellisuudessa ole?
Onko Webastolle koodi varustelistaan e60 sarjassa ja jos on niin mihin moduleihin tämä tieto koodataan? Ainakin näissä N52 koneella olevissa on ongelmana flektin huutaminen täysillä jos käyttää tehokasta letkulämmitintä. Tuli mieleen, että saisikohan ongelman kierrettyä sillä, että autoon koodaisi Webaston? Samalla tavallahan Webastokin moottoria lämmittää. Mitähän ongelmia seuraa jos autoon on koodattu Webasto eikä sitä todellisuudessa ole?
Webastossa on kiertovesipumppu. Veikkaan että sellainen lämppäri missä se on myös ei huudata flektiä.
Ainakin foorumilta löytyneiden keskustelujen mukaan kiertovesipumpulla ei ole vaikutusta tähän. Myös letkulämmittimissä on pumppu ollut.
Letkulämmitin on siis jäähdyttimen letkussa?
Onko webaston kierto E6x:ssä samalla tavalla kuin vanhemmissa?
Jon niin lämpöhän menee moottorin takapäähän.
En nyt oikein usko ihan helpolla että letkulämppäri oikeassa välissä lämmittäisi niin paljon että jäähdyttimenflekti pyörisi.
Letkulämmitin on siis jäähdyttimen letkussa?
Onko webaston kierto E6x:ssä samalla tavalla kuin vanhemmissa?
Jon niin lämpöhän menee moottorin takapäähän.
En nyt oikein usko ihan helpolla että letkulämppäri oikeassa välissä lämmittäisi niin paljon että jäähdyttimenflekti pyörisi.
Menee vähän offtopiciksi, mutta flektin pyöriminen täysillä käynnistyksen jälkeen johtuu tässä moottorityypissä siitä, että moottorinohjaus luulee lämpötila-anturia vialliseksi ja varotoimena käynnistää flektin maksimi teholla. Sitä en tiedä mihin muuhun anturiin ecu vertaa jäähdytysnesteen lämpötilaa tulkitessaan anturin olevan viallinen.
Menee vähän offtopiciksi, mutta flektin pyöriminen täysillä käynnistyksen jälkeen johtuu tässä moottorityypissä siitä, että moottorinohjaus luulee lämpötila-anturia vialliseksi ja varotoimena käynnistää flektin maksimi teholla. Sitä en tiedä mihin muuhun anturiin ecu vertaa jäähdytysnesteen lämpötilaa tulkitessaan anturin olevan viallinen.
Okei, eli tuohon on tullut paljon enemmän älyä mukaan kuin vanhempiin.
Pyydän anteeksi jorinoitani.
Comment