Jos et saa makkara menemään hommaa ns. Suoleen niin täällä onnistuu koodaus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle part 2
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by maqqaRa View PostEiköhän tämä tästä!
Get coded: ACC, ARS, ASK, CIM, DWAI, DWAS, EDC, EHC, FAS, FAH, BFS, BFH, HKL, IHKA, KOMBI, 8BBMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
2lsmc, 2rsmc, 8bmot, acc, ars, ask, bfh, bfs, cas, cim, dwai, dwas, edc, egs, ehc, emf, fah, fas, hkl, ihka, kombi, lma, mmc, mmif, mmigt, nav, pdc, pgs, pma, rls, sasl, sasr, sbsl, sbsr, sfz, shzh, sim, ssbf, ssfa, ssh, stvl, stvr, szl, tcum, tgbh, tgbt, tgfh, tgft, tbmh, tbmt, tmfh, tmft, tuner, wim
Comment
-
-
Kappas, tämä olikin E65 eikä E60. EMF on oikea purkki.
Edit. Eipä olekkaan, EMF on sähköinen käsijarru. DSC-purkkia ei ilmeisesti koodata ollenkaan.Last edited by böntti; 26-10-2015, 01:32.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Ei sille DSC:lle ainakaan omaa coding indexiä tunnu sp-dateneissa olevan. Kokeile vaikka koodata kaikki purkit näin alkuun.
Pistitkö samalla osanumerolla olevan moduulin vanhan tilalle? Jos et niin kerro osanumerot.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Onko Webastolle koodi varustelistaan e60 sarjassa ja jos on niin mihin moduleihin tämä tieto koodataan? Ainakin näissä N52 koneella olevissa on ongelmana flektin huutaminen täysillä jos käyttää tehokasta letkulämmitintä. Tuli mieleen, että saisikohan ongelman kierrettyä sillä, että autoon koodaisi Webaston? Samalla tavallahan Webastokin moottoria lämmittää. Mitähän ongelmia seuraa jos autoon on koodattu Webasto eikä sitä todellisuudessa ole?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostOnko Webastolle koodi varustelistaan e60 sarjassa ja jos on niin mihin moduleihin tämä tieto koodataan? Ainakin näissä N52 koneella olevissa on ongelmana flektin huutaminen täysillä jos käyttää tehokasta letkulämmitintä. Tuli mieleen, että saisikohan ongelman kierrettyä sillä, että autoon koodaisi Webaston? Samalla tavallahan Webastokin moottoria lämmittää. Mitähän ongelmia seuraa jos autoon on koodattu Webasto eikä sitä todellisuudessa ole?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostWebastossa on kiertovesipumppu. Veikkaan että sellainen lämppäri missä se on myös ei huudata flektiä.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostAinakin foorumilta löytyneiden keskustelujen mukaan kiertovesipumpulla ei ole vaikutusta tähän. Myös letkulämmittimissä on pumppu ollut.
Onko webaston kierto E6x:ssä samalla tavalla kuin vanhemmissa?
Jon niin lämpöhän menee moottorin takapäähän.
En nyt oikein usko ihan helpolla että letkulämppäri oikeassa välissä lämmittäisi niin paljon että jäähdyttimenflekti pyörisi.Last edited by Muurahainen; 27-10-2015, 21:14.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostLetkulämmitin on siis jäähdyttimen letkussa?
Onko webaston kierto E6x:ssä samalla tavalla kuin vanhemmissa?
Jon niin lämpöhän menee moottorin takapäähän.
En nyt oikein usko ihan helpolla että letkulämppäri oikeassa välissä lämmittäisi niin paljon että jäähdyttimenflekti pyörisi.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMenee vähän offtopiciksi, mutta flektin pyöriminen täysillä käynnistyksen jälkeen johtuu tässä moottorityypissä siitä, että moottorinohjaus luulee lämpötila-anturia vialliseksi ja varotoimena käynnistää flektin maksimi teholla. Sitä en tiedä mihin muuhun anturiin ecu vertaa jäähdytysnesteen lämpötilaa tulkitessaan anturin olevan viallinen.
Pyydän anteeksi jorinoitani.
Comment
-
-
Pystyykö e93:n katon aukaisun koodaamaan niin, ettei nappia tarvitse painaa koko kiinni/auki operaation ajan?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment