Muista ottaa alkuperinen ZCS talteen vaikkapa kuvan muodossa ennen sen muokkaamista.
Sisäpuhallin lähtee päälle kun webasto käynnistetään auton ajastimella. Minäkään en tuosta Remucin kytkemisestä osaa sanoa.
Edit. Remuc osaa w-busin, en tiedä että auttaako tässä. Sekin kannatta miettiä että miten käynnistys lopulta tapahtuu, käynnistääkö webasto puhaltimen vaiko auto webaston ja puhaltimen?
Muistelen että webaston johtosarjassa oli pinni mihin syöttämällä +12v heräte webasto herää henkiin.
Pitää kokeilla miten onnistuu
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Miten saadaan kerrottua GS19B laatikonohjauspurkille auton varustelista?
Laatikko vaihdettiin autosta, jossa oli vetokoukku. Ja nyt laatikko haikailee koukun AHM moduulin perään, vaikkei sitä nyt autossa ole. Tyhjällä man-filulla on yritetty EGS koodata, mutta ei tunnu vaikuttavan mihinkään. Vin on kirjoitettu uusiksi ja uusin softa purkissa.
Onko tietoa millä Tool32 jobilla on mahdollista nollata EGS oppimisvariantit muiden moduulien suhteen? Tiedä vaikka ACC2 alkaisi myös toimia, kun saisi oikeat varusteet lootalle kerrottua?
Mikä meikällä kusee ncs expertissä kun yritän ladata profiilin niin tulee vain teksti "Revtor's ncs dummy" Ainakin viimeks sain tuon toimimaan ihan vittuilematta
Viimeks oli muistaakseni ihan erilainen ku koodasin Sillon sai valita expertmode ym vaihtoehtoja ja nyt on vaan tuo yksi. Ja en ainakaan saanut minkään purkin tietoja sillä valinnalla.
Ja kaikissa videoissakin on siinä niitä vaihtoehtoja enemmän. (Tai sitten kusen jonkun jutun pahasti joka taitaa olla todennäköisin vaihtoehto )
Miten saadaan kerrottua GS19B laatikonohjauspurkille auton varustelista?
Laatikko vaihdettiin autosta, jossa oli vetokoukku. Ja nyt laatikko haikailee koukun AHM moduulin perään, vaikkei sitä nyt autossa ole. Tyhjällä man-filulla on yritetty EGS koodata, mutta ei tunnu vaikuttavan mihinkään. Vin on kirjoitettu uusiksi ja uusin softa purkissa.
Onko tietoa millä Tool32 jobilla on mahdollista nollata EGS oppimisvariantit muiden moduulien suhteen? Tiedä vaikka ACC2 alkaisi myös toimia, kun saisi oikeat varusteet lootalle kerrottua?
Mutuilua. Muttamutta. Löytyskö sieltä jotaki semmosta jobia ku autocodierung tai vastaavaa....
Inpassakin joillekki purkeille löytyy reset autocoding flags.
Toolissa ainaki ne on, mutta tarkempaa jobi nimeä en muista.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Pystyykö "high beam assistant" nopeusrajaa muuttamaan koodaamalla? Defaulttina nopeus on 50km/h, mutta tämä on vähän turhan kova vauhti välillä. Tulee ajettua pimeää pientä tietä usein ja ärsyttää kun automatiikka pudottaa tällä pätkällä lyhyet. Hommaa hoitaa ilmeisesti FLA moduli?
Ois tilanne e53 -05 jossa tehtaalta webasto mikä ei ole toiminut esilämmittimenä.
Koodattiin ISTAlla retro fittinä aux heating ominaisuus joka toi mm. navinäyttöön valikon josta aux heatingin saa päälle.
Ilmeisesti pitäis vielä koodata jotain lisää että saa kaiken pelaamaan kuten pitääkin (vesikiertopumppu, vesiventtiili) niin että sais webastoa käytettyä moottorin esilämmitykseen ajastimella.
Ongelma on etten tiedä mitä pitäis koodata ja mihin. Jos joku osais auttaa pienellä ohjeistuksella sais itekki tota NCS treeniä samalla
Enkö minä jo laittanut speksit siihen vaihtoventtiilimuutoksen koodaamiseen?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Vielä näistä akkujen koodauksista kysymys. Mistä modulista Inpa lukee autossa olevan akun Ah määrän mikä löytyy sieltä IBS valikon alta? Jostain syystä pari autoa on sellaisia joihin tuo luku ei ole muuttunut koodauksen jälkeen oikeaksi ja tuo oma sigun e61 on toinen niistä. Akku on siis koodattu varustelistalle ja CAS on päivitetty uuden listan mukaiseksi. Tämän jälkeen on tehty rekisteröinti tool32:lla ja IBS reset Inpalla. Yhteen autoon lukema muuttui oikeaksi kun koodasin myös MPM:n varustelistan mukaan, mutta tuossa omassa ei vaikuta sekään. Muihin ei ole tarvinnut tehdä mitään vaan lukema on suoraan oikea. Tool32:ssä olen käyttänyt MSD80.prg:tä ja tämän kautta tehdyn rekisteröinnin tulos on "okay", mutta pitäisikö silti koittaa jotain muuta. En ole vielä kokeillut päivittää koko autoa varustelistan mukaiseksi jos joku keksisi muun keinon miten Inpakin näyttäisi akun Ah määrän oikein.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Aika monet ulkomaiset foorumit väittävät, että riittäisi, mutta alan myös kallistua tuohon ettei riitä. Onko akun tieto jossain muussakin modulissa? Koodaatteko kaikki koko auton tuon varustelistan muutoksen jälkeen?
Comment