[QUOTE=-Stalker-;766083]Eli mitä tarvii tehä että saan turbotetun 316:n (1.8 kaasutin) turbon papruihin?
Oletan et kyseessä e30. Tehomittaus todistus=dynoajo. n.70 e/h sisältää ehkä pientä säätöä paikasta riippuen.mitatusta tehosta valitaan vertailu moottori 125hv+20%=320i eli jäähdytetyt levyt eteen. 170hv+20%=325i eli edelliseen lisää levyt taakse,ja auton vuosimallin mukaan 87-> ehkä ABS jarrut(kats.miehen tulkinnasta kiinni jos teho hipoo ääripäätä). muutos katsastus n.70e. varaa 300e paperisotaan ni riittää varmasti. mutta osat mitä vaaditaan vaihtoon voipi maksaa. Huom! en ole itse käyny prosessia läpi.
Oletan et kyseessä e30. Tehomittaus todistus=dynoajo. n.70 e/h sisältää ehkä pientä säätöä paikasta riippuen.mitatusta tehosta valitaan vertailu moottori 125hv+20%=320i eli jäähdytetyt levyt eteen. 170hv+20%=325i eli edelliseen lisää levyt taakse,ja auton vuosimallin mukaan 87-> ehkä ABS jarrut(kats.miehen tulkinnasta kiinni jos teho hipoo ääripäätä). muutos katsastus n.70e. varaa 300e paperisotaan ni riittää varmasti. mutta osat mitä vaaditaan vaihtoon voipi maksaa. Huom! en ole itse käyny prosessia läpi.
Comment