Originally posted by jani
View Post
Auton rakenteiden muutoksista koskavaa lakitekstiä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
En näe syytä miksei onnistuisi omavalmistemoottorina. Tehon pitää nousta se 20% vertailuajoneuvon tehoista eli tässä tapauksessa siitä M20B25:n 170hv:sta. Toki ehkä vähän harmaata aluetta, niinkuin moni muukin asia tekniikanvaihtoihin liittyen tuossa ohjeistuksessa.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
Tarkoittiko postaaja kenties, että Euro S50 vaparina tai 240hp Jenkki S50B30 ahdettuna. Tämä jälkimmäinen tosin lähempänä M50:ä kuin oikeaa S-konetta, mutta eipä nuo pykälät ilmeisesti ennenkään ole estäneet keplottelemasta tietynlaisia moottoreita pellin alle.Originally posted by jani View PostOlikos tässä ahtamisessa joku juttu että ahtimen katsotaan tuovan aina +20% tehoa. Tällöin S50B30 286hp +20% = 343hp eli ei leimalle, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin.
Comment
-
Todennäköisesti kyllä noin.Originally posted by Miuge View PostTarkoittiko postaaja kenties, että Euro S50 vaparina tai 240hp Jenkki S50B30 ahdettuna. Tämä jälkimmäinen tosin lähempänä M50:ä kuin oikeaa S-konetta, mutta eipä nuo pykälät ilmeisesti ennenkään ole estäneet keplottelemasta tietynlaisia moottoreita pellin alle.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
Comment