INPA Kysymyksiä ja vastauksia vol2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -challenger-
    replied
    No kunpi se mun paskaa on oikein saisko jo selvyyden siitä ? 😂

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    Tuossa vastaava piuha.. Neljä asentoa siinä tais olla..
    Ei siinä ole kuin kaksi asentoa. Kytkin oikealle kun ihmettelet uudempia, joissa 8-pinni erillään (DCAN) ja vasemmalle kun kyseessä vanhemmat joissa täytyy olla pinnit 7-8 yhdistettynä toisiinsa (K-line).
    Last edited by JaniLap; 30-05-2020, 12:44.

    Leave a comment:


  • -challenger-
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Nyt on joku hiitek versio. Kun yleensä on vain kaksi asentoa ja kaikissa ei edes ole koko kytkintä valmiina.
    Nää on joo nii hitek ton mukana tullu asennus cd sielä oli jotain troijalaista eikä siitä ottanu jostain kiinan cd:stä mitää tolkkua.. Tilasin vielä brittiläiseltä mut jonku kiinan miehen kautta se sit tulikin.. Kusetusta :think

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    Tuossa vastaava piuha.. Neljä asentoa siinä tais olla..
    Nyt on joku hiitek versio. Kun yleensä on vain kaksi asentoa ja kaikissa ei edes ole koko kytkintä valmiina.

    Leave a comment:


  • -challenger-
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Pinnit 7&8 pitää olla erikseen. Katkaisijan asento riippuu siitä minkälainen katkaisija siinä on. Helpoiten selviää kun tarkistat vaikka yleismittarilla.
    Tuossa vastaava piuha.. Neljä asentoa siinä tais olla..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    e60 2005
    Pinnit 7&8 pitää olla erikseen. Katkaisijan asento riippuu siitä minkälainen katkaisija siinä on. Helpoiten selviää kun tarkistat vaikka yleismittarilla.

    Leave a comment:


  • -challenger-
    replied
    Originally posted by htk12 View Post
    riippuu siitä mikä auton kyseessä.
    e60 2005

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    K+DCAN kaapelissa oleva nappi niin missä asennossa sen kuuluu olla ?
    Riippuu siitä mikä auton kyseessä.

    Leave a comment:


  • -challenger-
    replied
    K+DCAN kaapelissa oleva nappi niin missä asennossa sen kuuluu olla ?

    Leave a comment:


  • joccede
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Ajattelin ostaa Ebaysta seuraavan:


    Tietokoneessa on sarjaportti valmiina (Fujitsu Celsius H700) ja siinä pyörii nyt INPA ja ISTA normaalisti kiinalaisella K+DCAN-kaapelilla.
    Ajattelin kolvata tuon Tiny ADS interfacen kiinni 20-pinniseen adapteriin.
    Mitä asetuksia pitää muuttaa, kun alan käyttämään ADS-kaapelia?

    Ainakin INPAn kanssa tuo lähtee pelaamaan kun laitat ediabas.ini tiedostoon näin:

    Interface=ADS

    (STD:OBD tilalle tuo ADS siis)

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Ajattelin ostaa Ebaysta seuraavan:


    Tietokoneessa on sarjaportti valmiina (Fujitsu Celsius H700) ja siinä pyörii nyt INPA ja ISTA normaalisti kiinalaisella K+DCAN-kaapelilla.
    Ajattelin kolvata tuon Tiny ADS interfacen kiinni 20-pinniseen adapteriin.
    Mitä asetuksia pitää muuttaa, kun alan käyttämään ADS-kaapelia?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by tonyvaltteri View Post
    Lisäyksenä vielä edelliseen, kaapelin päässä syttyy valo kun tökkää OBD2-porttiin kiinni mutta sammuu kun saan kyseisen errorin INPAssa. Vai pitäisikö se sitten vaan asentaa softat uudelleen muualta?
    Se valon syttyminen ei nyt vielä kerro mitään. Tuo paketti on kyllä ihan toimiva, jos kaikki vaan meni kuten pitää aennuksessa. Toki voi kokeilla asentaa toisenkin paketin.

    Leave a comment:


  • tonyvaltteri
    replied
    Lisäyksenä vielä edelliseen, kaapelin päässä syttyy valo kun tökkää OBD2-porttiin kiinni mutta sammuu kun saan kyseisen errorin INPAssa. Vai pitäisikö se sitten vaan asentaa softat uudelleen muualta?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by tonyvaltteri View Post
    Tuli tilattua netistä tollanen K+DCAN kaapeli, jonka mukana tuli ohjelmalevy mutta asensin Mike's easy bmw toolsin. Auto on 2005 E61, ja kaapelissa ei ole kytkintä 7 ja 6 pinnin välillä, eikä niitä ole juotettu yhteen.
    Pitääkö ne juottaa yhteen vai pitäiskö kaapelin toimia tällaisenakin?

    INPA tunnistaa ilmeisesti auton olevan päällä, mutta kun yrittää mennä valikosta mihin vaan: "IHF-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED".

    Portti vaihdettu COM1, ja latenssi 1ms
    Ei tarvitse olla pinnit yhdessä E61 kanssa. Jos asennuksessa kaikki kunnossa, niin sitten kaapeli rikki.

    Leave a comment:


  • tonyvaltteri
    replied
    Tuli tilattua netistä tollanen K+DCAN kaapeli, jonka mukana tuli ohjelmalevy mutta asensin Mike's easy bmw toolsin. Auto on 2005 E61, ja kaapelissa ei ole kytkintä 7 ja 8 pinnin välillä, eikä niitä ole juotettu yhteen.
    Pitääkö ne juottaa yhteen vai pitäiskö kaapelin toimia tällaisenakin?

    INPA tunnistaa ilmeisesti auton olevan päällä, mutta kun yrittää mennä valikosta mihin vaan: "IHF-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED".

    Portti vaihdettu COM1, ja latenssi 1ms
    Last edited by tonyvaltteri; 20-04-2020, 20:02.

    Leave a comment:

Working...
X