Originally posted by Thuppu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carsoft diagnostiikka ohjelma!
Collapse
X
-
Originally posted by Carbonfiber View PostE: Niin ja kun jartsa sano, että joihinkin vanhempiin autoihin tolla senkin piuhalla on päässy, mutta ei läheskään kaikkiin. Ihme ettei noita ole standardoitu ton paremmin.
-Janne..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Minulla on tuollainen Jartsalta ostettu piuha, INPA 4.4.7/5.2 ja Carsoft 6.1 toimii kumpikin kuten pitää.
Mutta mitä vaaditaan, että pääsee "käpistelemään" noita ohjelmoitavia asetuksia, kuten että ekalla kaukosäätimen painalluksella avataan vain kuskin ovi, toisella kaikki tai eka painalluksella kaikki, ovien lukitus liikkeelle lähdettäessä ym?
Noita personoitavia asetuksiahan on vaikka kuinka paljon ja niitä pystyy ohjekirjan mukaan tallentamaan myös avainkohtaisesti.
Carsoftissa on jotain asetuksia, kuten km/h / miles, kelloaika 12 tai 24H jne. mutta ei mitään "syvemmälle" menevää.
Inpan kaikkia Program -kohtia ei uskalla testailla, kun ei tiedä mitä ne tekee--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostMinulla on tuollainen Jartsalta ostettu piuha, INPA 4.4.7/5.2 ja Carsoft 6.1 toimii kumpikin kuten pitää.
Mutta mitä vaaditaan, että pääsee "käpistelemään" noita ohjelmoitavia asetuksia, kuten että ekalla kaukosäätimen painalluksella avataan vain kuskin ovi, toisella kaikki tai eka painalluksella kaikki, ovien lukitus liikkeelle lähdettäessä ym?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostINPAlla ei pysty koodaamaan ja CS:llä pystyt korkeintaan kielen vaihtamaan joihinkin malleihin jos sitä koodaukseksi voidaan kutsua, koodauksiin on ihan omat ohjelmansa.
Vai onko se joku sisäpiirin salaisuus, kun foorumilla ei näistä puhuta kuin hieman vinkaten--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Miksi e36 M51:n DDE-moduli ei löydy Carsoft 6.5:lla
Tähänkin kysymykseen on varmasti vastaus jo olemassa täällä forumilla, mutta hakukoneen ominaisuudet loppuivat kesken enkä löytänyt sitä.
Kaverin läppärillä (Vista) on virtuaalikone (XP) jossa pyörii Carsoft versio 6.5 ymmärtääkseni. Sitä käyttämällä meikäläisen 1998 325tds:stä löytyi systeemillä muutama moduli, mutta ei sitä kaikkein tärkeintä eli moottorinohjausyksikköä DDE:tä. Kokeilimme ainoastaan moottoritilan pyöreän liittimen kautta, koska muita sopivia piuhoja ei ollut. Elikkäs DDE:n kohdalla ohjelma sanoo "Module does not respond" eikä myöskään live data toimi. Virtalukko on asennossa 2 ja ajotietokoneen mukaan systeemistä löytyi jännitettä muistaakseni noin 12,5 volttia. Kokeiltiin myös muutaman kerran vekslata virtalukkoa nollaan ja taas kakkoseen, mutta se ei auttanut. Onko arvauksia miksi DDE ei vastaa, mutta jotkin muut modulit kyllä?2005 530d(A) touring
ex: 1998 325tds touring
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostEi oo salaisuus, progman on koodaukseen tarkoitettu ohjelma.
-Janne728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostAivan, mutta mitä nämä "ihan omat ohjelmansa" on?
Vai onko se joku sisäpiirin salaisuus, kun foorumilla ei näistä puhuta kuin hieman vinkaten
Mutta parempi olla koskematta näihin ohjelmiin jos ei tiedä mitä tekeeVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJo sulla on täys versio INPA:sta niin sillä pystyy koodaamaan ja ohjelmoimaan
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostMinulla on tuollainen Jartsalta ostettu piuha, INPA 4.4.7/5.2 ja Carsoft 6.1 toimii kumpikin kuten pitää.
Mutta mitä vaaditaan, että pääsee "käpistelemään" noita ohjelmoitavia asetuksia, kuten että ekalla kaukosäätimen painalluksella avataan vain kuskin ovi, toisella kaikki tai eka painalluksella kaikki, ovien lukitus liikkeelle lähdettäessä ym?
Noita personoitavia asetuksiahan on vaikka kuinka paljon ja niitä pystyy ohjekirjan mukaan tallentamaan myös avainkohtaisesti.
Carsoftissa on jotain asetuksia, kuten km/h / miles, kelloaika 12 tai 24H jne. mutta ei mitään "syvemmälle" menevää.
Inpan kaikkia Program -kohtia ei uskalla testailla, kun ei tiedä mitä ne tekeeEx: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Ainoa ongelma tuossa ohjelmoinnissa on että mistähän nuo päivitykset tulee.
Ei taida olla kun merkkiliikkeet jotka pääsevät lataamaan ne servereiltä.
Niin, ja muistakaa että ohjelmoinnin yhteydessä pitää olla vähintään 50-75A syöttävä akkulaturi. Muuten on kusessa.728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostLainataas tätä aihetta. Asentelin ton INPA:n koneelle, mutta en oo nyt varma että menikö asennus oikein. Kokeilin ensin pöytäkoneelle asentaa ja sitten läppäriin jos tämä toimii. Eli onko tälläinen kuva ihan normaali?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by ttw View PostAinoa ongelma tuossa ohjelmoinnissa on että mistähän nuo päivitykset tulee.
Ei taida olla kun merkkiliikkeet jotka pääsevät lataamaan ne servereiltä.
Niin, ja muistakaa että ohjelmoinnin yhteydessä pitää olla vähintään 50-75A syöttävä akkulaturi. Muuten on kusessa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment