Originally posted by Electroid
View Post
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Micce///M View Post-En saanut autoa vapaalle kylmällä koneella.
-Edellä mainitun seikan takia en voinut käytellä autoa kauaa paikallaan.
-Edellä mainitun seikan takia ei vaihteet löydä paikkaansa ajossa, muutaman ensikilometrin aikana. (oireilee jo -20 lämpötilassa)
-Edellä mainitun seikan takia aiheutin pahan liikenneruuhkan kaupungissa, ruuhka-aikaan. (ei löytynyt muita vaihteita kun ykkönen)
Comment
-
-
Perkeleen perkele, kerrankin tärähti m20 tulille ihan suosiolla näillä pakkasilla, mutta sitten ei tullutkaan missään vaihessa lämmintä kabiinin puolelle ja kohta se keittikin
Mikään letku ei kuitenkaan tuntunut liian kuumalta ja myös lämppärille menevät/tulevat letkut olivat lämpöisiä, joten minne jäi minun lämmöt?
Parit mummolit meinas myös jäädä matkan aikana alla, kun tuulilasissa 5x5cm alue josta näki läpi enää loppumatkasta..
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostKummassakaan BMW:ssä (523ia ja 325ia) ei ole ilmennyt oikeastaan mitään ongelmia pakkasista huolimatta.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Searchi ei näköjään toimi joten kokeillaan tänne.
Autona toimii e36, 320 -94 ja ongelma (yksi monista) on se että puhaltaa lämmintä ilmaa vain silloin kun ajetaan sitä 80km/h++. Jos kierrokset ylittävät jatkuvasti sen 3k niin kyllä lämmintä puhaltaa, muuten taajamassa puhaltaa pelkkää kylmää. Autossa ei ole ilmastointia eikä näin ollen raitisilmasuodatintakaan.
Monta kertaa miettinyt että pitäisikö joku suojapahvi jonnekkin lätkästä. Kummallista on kyllä myös se että moottorin lämmöt nousevat aina moitteettomasti idyllisiin arvoihin. Mitäs pitäis lähteä tutkimaan, kenno tukossa maybe? Olisi eritoten miellyttävää jos joku osaisi auttaa meinaan kohta ajan vielä kolarin kun jäädyn puikoksi autossa näin -25 asteen pakkasessa. Perkele.
Comment
-
-
Originally posted by Escalator View PostSearchi ei näköjään toimi joten kokeillaan tänne.
Autona toimii e36, 320 -94 ja ongelma (yksi monista) on se että puhaltaa lämmintä ilmaa vain silloin kun ajetaan sitä 80km/h++. Jos kierrokset ylittävät jatkuvasti sen 3k niin kyllä lämmintä puhaltaa, muuten taajamassa puhaltaa pelkkää kylmää. Autossa ei ole ilmastointia eikä näin ollen raitisilmasuodatintakaan.
Monta kertaa miettinyt että pitäisikö joku suojapahvi jonnekkin lätkästä. Kummallista on kyllä myös se että moottorin lämmöt nousevat aina moitteettomasti idyllisiin arvoihin. Mitäs pitäis lähteä tutkimaan, kenno tukossa maybe? Olisi eritoten miellyttävää jos joku osaisi auttaa meinaan kohta ajan vielä kolarin kun jäädyn puikoksi autossa näin -25 asteen pakkasessa. Perkele.
Omassa oli sama vika, (328 + automaatti-ilmastointi) eka puhalteli vain kierroksilla lämmintä.
Sitten kun iski kovemmat pakkaset niin päätti lopettaa koko lämpimän puhaltamisen.
Vesiventtiili oli aika varma vikakohde joten purin, voitelin ja kasasin sen.
Venttiili takas paikalleen, uudet nesteet sisään ja järjestelmän kunnollinen ilmaus.
Nyt tulee lämmintä / kuumaa vaikka auto olis paikallaan tyhjäkäynnillä.
Venttiilin huoltamiseen menee 10-30min, sen pois saaminen koneen takaa on enemmän ongelma ainakin isokätiselle.
Comment
-
-
Originally posted by _Hämis_ View Post-33 pakkasta. Meinaa 320d nyk-nyk-nyk-nykiä.
Jos sen polttoainesuodattimen vaihtais. :think*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostJos se tankattu aine on -32 suodatettavuudella niin kyllä aika riski lähteä tuolla pakkasella liikkeelle. Mulla toppas 1,5km ajon jälkeen kun pakkasta -17 ja kesälaatua (-15) tankissa. Suodatin oli täysin tukossa hetkessä.
Nyt onneksi pari pykälää laskenu pakkanen, ja suodatinkin on jo vaihdettu.320d -02
Golf Variant 4motion 1.9tdi -00
Astra 1.6 -00
Comment
-
-
e46 -318d 04 ei käynnisty pakkasella
Juu... Pakkasella ei toivookaan lähteä auto käyntiin vaikka pitäis koko yön lohkolämmittimessä kiinni. Toissatalvena siihen asennettiin lohkolämmitin ja vaihdettiin akku... hehkutulppa oli paskana ja se vaihdettiin tänäkesänä. Taitaa olla keskieuroopan autoja noi bemarit... noo... tekosyy töistä pois olemiseen
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostHelevetin perse. E39;n kabiiniin ei meinaa tulla lämmintä, kone kyllä lämpiää. Pari kertaa nostanu lämpöjä mutta laskenu alas kyllä.
Taitaa olla jäätyny jostai?
--Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
-
Comment