Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
-
-
Originally posted by Sampza View PostJa 320d kuskeille: Eise hehkun merkkivalo kuulukkaan palaa kun reilun sekunninverran vaikka olis -50c.
Aamulla oli reilu -20C ja ei ekalla kerralla käynnistynyt lainkaan. Toisella kävi hetken ja vasta kolmannella lähti käymään. Sitten kyllä kävikin ihan nätisti. Akku alkoi olla jo sen verran heikosa hapessa, että neljäs olisi ehkä ollut jo se viimeinen.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostKyllähän noi M40 pannut kuulostaa kylmänä näillä pakkasilla lähinnä sepelimyllyltä, mutta yllättävän hyvin lähtee käyntiin ilman piuhaa
Mulla kyllä kestää lämmetä normaaliin yli 10 kilsaa kehä III:sta
E: Tarkensin tuota edellistä.M550d
Comment
-
-
Aamulla lähti nätisti ilman Eberiä M30 tulille, mutta 5km ajon jälkeen vetäisi lämmöt tappiin. Auto parkkiin 6-tien varrelle ja virrat pois. Ylävesiletku oli kivikova, eli painetta oli reilusti siellä. Ei ehtinyt kuitenkaan "keittää", eli nesteet ei tulleet pihalle mistään. Tuulettimet oli kokoajan täysillä ja työnsi kuitenkin kylmää, vaikka koneessa mittarin mukaan lämmöt nousivat todella korkealle.
Narun jatkeena kaverin perässä töihin sitten. Auto lämpimään talliin ja äsken käytin sen lämpimäksi ja kävin polkemassa niin helvetisti. Ei nostanut lämpöjä puolen välin yli. Eli ilmeisesti nesteet olleet jäässä jossain. Lämmintä alkoi myös tulla normaalisti ohjaamoon. Täytyy töiden jälkeen käydä laskemassa noi nesteet pois ja laittaa sellaiset myrkyt, että ei varmasti jäädy enää.
Täytyy samalla tutkailla onko jäähdytysnesteiden seassa öljyä. Miun tuurilla on nimittäin kansipahvi ehtinyt palaa ihan varmasti...
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostKumma juttu
Originally posted by Krissez View PostNyt pelas taas hyvin. Pakkasta enää -15, mutta se palaneen kumen haju tulee pakoputkesta..Ihan selvästi huomasi kun tossa pihalla tyhjäkäynnillä kävi.
Mikähän siinä nyt on? Ei ole aiemmin haissut.. Haju on todella paha ja pistävä.
Comment
-
-
Originally posted by GeeTee View PostMulla taas ruvennu käryämään hytissä. Erityisesti kun pysähtyy esim liikenne valoihin pölähtää pistävä käry puhaltimesta?E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by GeeTee View PostMulla taas ruvennu käryämään hytissä. Erityisesti kun pysähtyy esim liikenne valoihin pölähtää pistävä käry puhaltimesta?Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostKyllä toi lämmin autotalli on aika mukava "lisävaruste" varsinkin kovemmilla pakkasillaNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by GeeTee View PostMulla taas ruvennu käryämään hytissä. Erityisesti kun pysähtyy esim liikenne valoihin pölähtää pistävä käry puhaltimesta?
Comment
-
-
Voisko johtua siilestä vai mistä kun e46 puhaltimen 3. ja 2. viimeisten asentojen aikana puhallus ikäänkun "hyrskyttää". Puhallussyklit on ihan tasataajuiset, kuin jossain pumpussa. Ei tee aina kuitenkaan, eikä isoimmalla asetuksella. Samalla ilmaantunut pakkasien aikaan kitinää puhaltimesta. Sekin hetkittäistä. Tuossa joku sai ohjeet puhaltimen vaihtoon, mutta ei häiritse vielä niin paljon.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
Comment