Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motonetin osat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janzki
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 4947
    • Lohja

Itteä kans vituttaa motonet..Antovat perkele alkup. vag kamaa tiskiltä ja vielä 10% alet kun tulee tavaraa osteltua melkosesti, voi saatanan saatana.
    Vähä vielä lisää sapetti kun katsastuksessa inssi kehu osia, mm. jarruja..Paska motonet. En kyllä koskaan osta mitään motonetin osia, aivan shaissea.
    Ja asiaan, itse olen aina poikkeuksetta saanut asiallisen palvelun motonetista, sekä alkup. vastaavaa varaosaa kun olen PYYTÄNYT..Selän takana valittelijoita riittää aina.
    Itse ajanut motonetin osilla tähän asti jo monta kymmentä tuhatta kilometriä eri autoilla ilman ongelmaa, ehkä on tuuria - en tiedä..Lotossa en kuitenkaan voita

Edit: Itellä vinkuu remmi kanssa hifiautossa jos popittelee..Pyrkii paska vielä sammumaankin kun antaa tosissaan musiikin soida..Laturinremmi on motonetista, varmaan siinä vika..Marmorille mars !
    Last edited by Janzki; 19-02-2010, 23:45.
    Sähköposti.
    IG: janzki_

Comment

• S.Kaulaote
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 1579
      • Woikkaalla

Originally posted by Janzki View Post
      Itteä kans vituttaa motonet..Antovat perkele alkup. vag kamaa tiskiltä ja vielä 10% alet kun tulee tavaraa osteltua melkosesti, voi saatanan saatana.
      Vähä vielä lisää sapetti kun katsastuksessa inssi kehu osia, mm. jarruja..Paska motonet. En kyllä koskaan osta mitään motonetin osia, aivan shaissea.
      Ja asiaan, itse olen aina poikkeuksetta saanut asiallisen palvelun motonetista, sekä alkup. vastaavaa varaosaa kun olen PYYTÄNYT..Selän takana valittelijoita riittää aina.
      Itse ajanut motonetin osilla tähän asti jo monta kymmentä tuhatta kilometriä eri autoilla ilman ongelmaa, ehkä on tuuria - en tiedä..Lotossa en kuitenkaan voita

Edit: Itellä vinkuu remmi kanssa hifiautossa jos popittelee..Pyrkii paska vielä sammumaankin kun antaa tosissaan musiikin soida..Laturinremmi on motonetista, varmaan siinä vika..Marmorille mars !
      Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
      -Mitsubishi "runkkari"

Comment

• SledgeHammer82
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1651
        • Pk-seutu

Kyllä muakin sapettaisi jos jotain aatun koston osia alettaisiin tyrkyttämään...

Kun e34:seen uusin alustanosia kävin Espoon ja Vantaan Motoneteistä kysymässä, eikä kummallakaan puljulla ollut tarjota alkuperäisiä tai edes niitä vastaavia niveliä tai tukivarsia. Tarjotut (taisi olla jotain italialaisia) kikkareet olivat viimeistelyltään niin surkeannäköisiä että oli pakko jättää kauppaan. Tuolloin sai KL-varaosista OEM-Lemförder tukivarret alle puoleen hintaan marmoritiskin osista.

Motonetin jarrulevyjä taas on tullut ostettua. Ovat toimineet moitteettomasti, ainoa vika ollut että keskiöstä puuttuu pintakäsittely eli vetävät rumannäköisesti ruosteeseen ensimmäisessä pesussa ellei keskiötä putsaa ja maalaa kuten alkuperäisissä levyissä on tehty.

Myös moniurahihnan rullat sai Motonetistä ihan OEM-osina, tosin myyjä ei millään meinannut suostua myymään oikean kokoista rullaa vaan yritti väen vängällä tyrkyttää -95 mallin autoon -94 mallin rullia ja alkoi vielä vittuilemaan Saksan tuonneista, että ei voi tietää mitä osia noissa harmaatuoduissa on...

Comment

• Jürgen_
          Bimmer Enthusiast
          • May 2008
          • 2707
          • Mylsä

Originally posted by S.Kaulaote View Post
          Kuhan nyt heitin esimerkin mitä kaverille kävi.
          Nyt vaihto ne osat ihan tunnettuun valmistajaan ja myöskin sieltä Motonetista.
          Sä voit ostaa ne osat sieltä marmoritiskiltä ja minä ostan tuolta Motonetista niitä "Harakiri" osia..
          Valintojen maailma!!
          Kouvolassa ainakin niiden harakiriosien saanti loppui jo muutama vuosi takaperin Harakirin lopettaessa toimintansa

Kyllähän minäkin ostin e39 touringiin sedanin takaluukun pumput Motonetistä mutten sitä kauppaa siitä syytä kun ite väärällä numerolla osat hain. Kertaakaan ei ole "huonoa" osaa ko. kaupasta ostanut.
          Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

Comment

• Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

Älä muuta sano.
            Minäkin olen Motonetista hakenut osaa satoihin eri autoihin jo sen 15-vuotta ja varmaan sadalla tuhannella, eikä vieläkään ole "napsahtanut"?
            Täysi lottokuponki on toki valmiina kaapissa odottamassa koska tämä tapahtuu ja sen jälkeen alkaakin nopeutettu varhaiseläke?

Comment

• janne320d
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2008
              • 1342
              • jns

uskotaan jo että motonetin osat ovat suurimmaksi osaksi laadultaan hyviä,minulla on vain ollut huonoa tuuria ja olen saanut sieltä vain juuri ne kakkoslaadun osat tai voihan olla että olen saanut vaikka väärän hihnan!
              sitä hihnaa minkä motonetistä ostin en löytänyt,on varmaan jo kaatiksella mutta oli jokatapauksessa erimerkkinen kuin se minkä hain merkkiliikkeesta ja ongelma korjaantui sillä.
              ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia

Comment

• mikron
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2005
                • 2171
                • Himas

Motonetin reaktiotangot ei ainakaan kestä vuotta/10tkm enempää. Anteeksi, siis Motonetista ostetut Ossca-merkkiset palikat .

No, ainahan sitä voi kokeilla onneaan, mutta enää en kokeile, vaan KL-varaosasta Lemförderit tilalle ja Motonetista rahat takaisin. Ihmettelen vain, miten jonkun yrityksen kannattaa myydä tuollaista paskaa.
                F11 530dA xDrive M-sport -13
                Ex:E39 525i Touring M-sport -03
                Ex: E38 740iA -98
                Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
                Ex: E39 523i -96
                Ex: E34 520i -89

Comment

• Jürgen_
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2008
                  • 2707
                  • Mylsä

Originally posted by mikron View Post
                  Motonetin reaktiotangot ei ainakaan kestä vuotta/10tkm enempää. Anteeksi, siis Motonetista ostetut Ossca-merkkiset palikat .

No, ainahan sitä voi kokeilla onneaan, mutta enää en kokeile, vaan KL-varaosasta Lemförderit tilalle ja Motonetista rahat takaisin. Ihmettelen vain, miten jonkun yrityksen kannattaa myydä tuollaista paskaa.
                  Arveletko että ne olisivat kestäneet kauemmin jos olisit ostanut ne jostain muusta kaupasta kun Motonetistä?

Comment

• SledgeHammer82
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 1651
                    • Pk-seutu

Näinhän se tuntuu olevan, ettei k.o. pulju harrasta minkäänlaista laadunvalvontaa/karsintaa toimittajilleen eli sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Pitää siis tietää tarkkaan minkä merkkisiä osia uskaltaa ostaa tai sitten vaihtaa autoja vähän tiheämpään tahtiin. Todistetustihan ilmeisesti vaihtotahdilla 200 autoa/15 vuotta=n. 13 autoa vuodessa=vajaa kuukausi/auto Motonetin myymien tarvikeosien kanssa ei tule ongelmia...

Väännetään nyt vielä rautalangasta, että eiköhän ne harvat Motonetissä myytävät laatuvalmistajien osat ole ihan yhtä hyviä Motonetistä ostettuna kuin muualtakin. (Tosin Motonetistä ei saa rahojaan takaisin viallisesta osasta niin kuin muualla...)

Comment

• Guest's Avatar

Itsellä hieman samanlaisia kokemuksia motonetista kun aloittajalla, no en ole kovin monesti kerennyt vielä asioidakkaan kaupassa kun ei ole ollut oulussa kovin kauan. Ensimmäinen oli M20b20:sen vesi pumppu, oli akselin ympärillä olevassa valussa, rungossa, 2 reikää vesitilaan saakka,Tuli siis nesteet syliin kun alkoi täyttään järjestelmää, syytä eivät osanneet sanoa kun kävin ehkä normaalia ärtyisämpänä kysymässä. Toinen, ostin isännän E12:seen etuvilkun lasit, huomattavasti halvemmat kun missään muualla (n.6€ kpl), no pääsin kotiin ja paketit auki, lasit käteen ja pyöritellä nitä ennen asennusta niinku normaalisti. Toinen huomattavasti vaaleampi kuin toinen, no on kylläkin keskenään eri valmistajan mutta yhtä aikaa tilatut ja saadut (ja odotetut). Vain pari esimerkkiä...

No ei suoraan aloittajaan verrattuna mutta kuitenkin "motonetin" osista jotain.
                      Last edited by Guest; 22-02-2010, 22:29.

Comment

• mikron
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2005
                        • 2171
                        • Himas

Originally posted by Jürgen_ View Post
                        Arveletko että ne olisivat kestäneet kauemmin jos olisit ostanut ne jostain muusta kaupasta kun Motonetistä?
                        Ilman muuta olisi, mikä kysymys tuokin oli ?
                        F11 530dA xDrive M-sport -13
                        Ex:E39 525i Touring M-sport -03
                        Ex: E38 740iA -98
                        Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
                        Ex: E39 523i -96
                        Ex: E34 520i -89

Comment

• Janzki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 4947
                          • Lohja

Väännetään rautalangasta..Olisikohan tuossa pointti ollut se että myy ne paikalliset tarvikeliikkeet sitä samaa tavaraa, minkä nyt useinmiten Örum tms. on maahan sattunut tuomaan. Motonet on tuosta välistä useinmiten eliminoinut yhden välikäden jolla saavat hintojakin alas.

Mitä Motonetin laadunvalvontaan tulee, niin toki siihen voisi hiukan enemmän panostaa, mutta miettii nyt sitten järjen kanssa valmistajien, myytyjen osien jne. määrää, tulee tuo olemaan lähes mahdotonta. Miettii asiaa vaikka siltä kannalta, että onko sipsipussissa kaikki sipsit täydellisiä? Lähes joka pussissa on joku kinderi-peruna seassa.
                          Sähköposti.
                          IG: janzki_

Comment

• Jürgen_
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2008
                            • 2707
                            • Mylsä

Tää pitää varmaan tallentaa jälkipolville

...varaosat pilaantuu kun ne seisovat Motonetin hyllyllä.

Comment

• jannmann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 5856
                              • Joccis City

Originally posted by SledgeHammer82 View Post
                              Näinhän se tuntuu olevan, ettei k.o. pulju harrasta minkäänlaista laadunvalvontaa/karsintaa toimittajilleen eli sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Pitää siis tietää tarkkaan minkä merkkisiä osia uskaltaa ostaa tai sitten vaihtaa autoja vähän tiheämpään tahtiin. Todistetustihan ilmeisesti vaihtotahdilla 200 autoa/15 vuotta=n. 13 autoa vuodessa=vajaa kuukausi/auto Motonetin myymien tarvikeosien kanssa ei tule ongelmia...
                              Täytyyhän niiden jobbareiden ja mittarin ruuvaajienkin saada jostain ne halvat osat joilla saa myytävään peliin sen leiman. Niitä ei kiinnosta onko ne paskaa, kunhan kestää niin pitkään kun perävalot näkyy.
                              Aprilia RSV4

Comment

• Jürgen_
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2008
                                • 2707
                                • Mylsä

Originally posted by jannmann View Post
                                Täytyyhän niiden jobbareiden ja mittarin ruuvaajienkin saada jostain ne halvat osat joilla saa myytävään peliin sen leiman. Niitä ei kiinnosta onko ne paskaa, kunhan kestää niin pitkään kun perävalot näkyy.
                                Tää on niin totta...

...sitte kun hajoaa niin todetaan vaan että ei ne vanhat autot kestä.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎