INPA englanniksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 7597
    • Järvenpää

    Mitää crackeja tuo ei tarvi kun ei ole myytävä ohjelmisto eikä täten mitenkään kopiosuojattu.
    Valikoille on omat conffitiedostot kun vähän tutkit ja päävalikolle myös, sieltä saa ihan mitä haluaa siihen etusivulle, vaikka suomeksi jos sikseen on
    - E90 320i LCI M-sport -09
    - Porsche Boxster 987 2.7 -07

    Comment

    • renze
      Bimmer Rookie
      • Jul 2007
      • 92
      • Tampere

      Originally posted by Supa View Post
      Mitää crackeja tuo ei tarvi kun ei ole myytävä ohjelmisto eikä täten mitenkään kopiosuojattu.
      Valikoille on omat conffitiedostot kun vähän tutkit ja päävalikolle myös, sieltä saa ihan mitä haluaa siihen etusivulle, vaikka suomeksi jos sikseen on
      Onko ne sitten scriptejä vai mitä, en tiedä mutta C\INPA\BIN kansioon käskettiin siirtää.
      Mulla on osa tiedostoista hukassa koska päävalikossa ei ole enää esim shitf + f6 vaihtoehtoa. Eli ei ole tiedostoa josta muokata sitä tekstiä.
      Suora kysymys: Mistä saan puuttuvat tiedostot jotka on hukassa C:\INPA\CFGDAT kansiosta? Uudelleen asennus ei tuottanut tulosta.
      exät:
      740dA -00
      Z3 roadster 2.8 -99
      325 sedan -95

      Comment

      • zeniitti
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2011
        • 579
        • 127.0.0.1

        Tyhmä kysymys ohi aiheen; voiko/pitääkö auto olla käynnissä, kun käyttää inpaa tai easydissiä? Inpalla leikiskelin pikkuisen ja heti oli akku tyhjä, kun autossa oli pelkästään virrat päällä. Oli toki radio, AC, sisävalot jne... Vai pitääkö hankkia joku bilteman parinkympin akkulaturi?

        Comment

        • Muurahainen
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by zeniitti View Post
          Tyhmä kysymys ohi aiheen; voiko/pitääkö auto olla käynnissä, kun käyttää inpaa tai easydissiä? Inpalla leikiskelin pikkuisen ja heti oli akku tyhjä, kun autossa oli pelkästään virrat päällä. Oli toki radio, AC, sisävalot jne... Vai pitääkö hankkia joku bilteman parinkympin akkulaturi?
          Riippuu vähän mitä olet tekemässä.
          Esim. livedataa on pikkasen paha lukea jos ei ole auto käynnissä

          Ja ei ihan parin kympin laturilla pärjää jos haluaa että virtaakin riittää.

          Comment

          • zeniitti
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2011
            • 579
            • 127.0.0.1

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Riippuu vähän mitä olet tekemässä.
            Esim. livedataa on pikkasen paha lukea jos ei ole auto käynnissä
            Alustavasti voisin ainakin kokeilla laittaa päälle noi daytime running lightsit, ehkä jotain muuta pientä nippelijuttua.

            Niinhän sen täytyy toki käynnissä olla liveen Ameriikan foorumilta sain viestiä, että koodailuihin pitäisi olla vain virrat päällä, ei käynnissä. Diagnosointiin ja nollauksiin voisi sitten olla auto käynnissäkin.

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Ja ei ihan parin kympin laturilla pärjää jos haluaa että virtaakin riittää.
            Ctek MXS 5.0 olisi saatavilla, riittäisiköhän se? Amerikan pojat tuumasi, että pitäisi olla 10A:n laturi...

            Comment

            • Muurahainen
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 9194
              • Nurmijärvi

              Originally posted by zeniitti View Post
              Alustavasti voisin ainakin kokeilla laittaa päälle noi daytime running lightsit, ehkä jotain muuta pientä nippelijuttua.

              Niinhän sen täytyy toki käynnissä olla liveen Ameriikan foorumilta sain viestiä, että koodailuihin pitäisi olla vain virrat päällä, ei käynnissä. Diagnosointiin ja nollauksiin voisi sitten olla auto käynnissäkin.


              Ctek MXS 5.0 olisi saatavilla, riittäisiköhän se? Amerikan pojat tuumasi, että pitäisi olla 10A:n laturi...
              Olikohan niin että BMW:n oma virtalähde oli jotain luokkaa 40A ohjelmointia varten. Voi olla että pienempikin riittää mutta tulee kalliita tiiliskiviä jos virta loppuu kesken.

              Comment

              • zeniitti
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2011
                • 579
                • 127.0.0.1

                Mitäs foorumilaisilla on ollut, kun on ollut ohjelmoinnit käynnissä?

                Comment

                • Muurahainen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2006
                  • 9194
                  • Nurmijärvi

                  Originally posted by zeniitti View Post
                  Mitäs foorumilaisilla on ollut, kun on ollut ohjelmoinnit käynnissä?
                  Itsellä käytössä laturi mikä antaa ulos 50A.
                  Riittää ainakin

                  Comment

                  • zeniitti
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2011
                    • 579
                    • 127.0.0.1

                    Originally posted by zeniitti View Post
                    Mitäs foorumilaisilla on ollut, kun on ollut ohjelmoinnit käynnissä?
                    Niin, minkäslaisia niitä olikaan käytössä?

                    Comment

                    • Hepokatti
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2005
                      • 87
                      • Helsinki

                      Mikähän ihme omassa Inpassa on vikana? Joku asetus vai kaapeli?

                      Kaapeli on: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:RTQ:DE:1123

                      Autona e61 lci malli.
                      Inpan hain bmwcoders.com: kautta ja asensin sieltä löytyvillä ohjeilla. On versiota 5.0.2

                      Inpan kun käynnistää, niin näyttää kyllä että Battery ja ignition ovat "ON". Mutta kun yrittää avata ihan mitä vain sen jälkeen, kun on valinnut malliksi e60 antaa herjaksi: ifh-0009 no response from control unit

                      Osaisiko joku kertoa, mikä siinä nyt mättää?

                      Tai olisiko pääkaupunki seudulla jotain Inpa tietäjää, joka pientä korvausta vastaan konfaisi tuon kuntoon?
                      E61

                      Comment

                      • jartsa02
                        BTCF Member
                        • Jun 2003
                        • 1131
                        • Helsinki

                        Originally posted by Hepokatti View Post
                        Mikähän ihme omassa Inpassa on vikana? Joku asetus vai kaapeli?

                        Kaapeli on: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:RTQ:DE:1123

                        Autona e61 lci malli.
                        Inpan hain bmwcoders.com: kautta ja asensin sieltä löytyvillä ohjeilla. On versiota 5.0.2

                        Inpan kun käynnistää, niin näyttää kyllä että Battery ja ignition ovat "ON". Mutta kun yrittää avata ihan mitä vain sen jälkeen, kun on valinnut malliksi e60 antaa herjaksi: ifh-0009 no response from control unit

                        Osaisiko joku kertoa, mikä siinä nyt mättää?

                        Tai olisiko pääkaupunki seudulla jotain Inpa tietäjää, joka pientä korvausta vastaan konfaisi tuon kuntoon?

                        Jos sulla on autossa CIC, niin silloin tuon adapterin pinnit 7 ja 8 ei saa olla yhdessä. Jos ne on tuossa tapauksessa yhdessä, niin siinä käy juuri tuolla tavoin. Toinen mahdollisuus on myös sitten, että tuo K+D-CAN-piuha on valmiiksi rikki; on tullut tässä viime aikoina huomattua että noitten K+D-CAN-piuhojen laatu on suht heikkoa ja noita rikkinäisiä on löytynyt viime aikoina useita .
                        BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

                        Comment

                        • Hepokatti
                          Bimmer Rookie
                          • Nov 2005
                          • 87
                          • Helsinki

                          Originally posted by jartsa02 View Post
                          Jos sulla on autossa CIC, niin silloin tuon adapterin pinnit 7 ja 8 ei saa olla yhdessä. Jos ne on tuossa tapauksessa yhdessä, niin siinä käy juuri tuolla tavoin. Toinen mahdollisuus on myös sitten, että tuo K+D-CAN-piuha on valmiiksi rikki; on tullut tässä viime aikoina huomattua että noitten K+D-CAN-piuhojen laatu on suht heikkoa ja noita rikkinäisiä on löytynyt viime aikoina useita .
                          Kiitoksia nopeasta vastauksesta!

                          Ei ole autossa CIC:ä (eikös se ole se uudempi "idrive" hässäkkä), vaan perinteinen M-ASK business navilla.

                          Pystyyköhän piuhaa testaamaan jotenkin?

                          Olisiko kellään todistetusti toimivaa piuhaa, mitä voisi lainata/myydä minulle? Olisi kiva saada tämä systeemi toimimaan.
                          E61

                          Comment

                          • jartsa02
                            BTCF Member
                            • Jun 2003
                            • 1131
                            • Helsinki

                            Originally posted by Hepokatti View Post
                            Kiitoksia nopeasta vastauksesta!

                            Ei ole autossa CIC:ä (eikös se ole se uudempi "idrive" hässäkkä), vaan perinteinen M-ASK business navilla.

                            Pystyyköhän piuhaa testaamaan jotenkin?

                            Olisiko kellään todistetusti toimivaa piuhaa, mitä voisi lainata/myydä minulle? Olisi kiva saada tämä systeemi toimimaan.
                            No, mulla nyt on toimiva piuha ja softat, kyllä tuota sun piuhaa/läppäriä voidaan testata ja kattoa missäpäin vika piilee ..
                            BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

                            Comment

                            • Hepokatti
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2005
                              • 87
                              • Helsinki

                              Originally posted by jartsa02 View Post
                              No, mulla nyt on toimiva piuha ja softat, kyllä tuota sun piuhaa/läppäriä voidaan testata ja kattoa missäpäin vika piilee ..
                              Laita vaikka privalla aika ja paikka, niin minä kurvaan paikalle!

                              JÄTTISUURI kiitos!
                              E61

                              Comment

                              • zeniitti
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2011
                                • 579
                                • 127.0.0.1

                                Minkälaisia akkulatureita teillä on ollut käytössä ohjelmointien aikana? Jotain linkkiä?

                                Comment

                                Working...
                                X