Originally posted by -Markus-
View Post
Talvirengaskeskustelu 4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Vetopidon ihmettelyä
Eli laitoin autooni talvirenkaat jo alle, jotka ovat takana hkpl 8 aivan uudet. Koko noissa takarenkaissa on 295/35x19. Ajoa ei ole kertynyt vielä nimeksikään, alle 200km, mutta tänään märkää asvallti pinta ja lämpöä +5,5C ja kevyemmätkin kiihdytykset saavat luistoneston puuttumaan etenemiseen todella herkästi.
Voiko tuo ominaisuus parantua yhtään renkaan hieman vanhetessa vai onko noi vaan niin paskat renkaat, eihän noilla oikeasti tee mitään liukkaalla kelillä jos tuo vetopito ominaisuus ei parane lainkaan. Vai onko tuo märkä asvallti vaan se kaikista huonoin keli noille. Nuohan ovat kyllä sellaiset piikkisiat kun katsoi nastojen määrää.
Kellään samoja tuntemuksia näistä kumeista, vai onko ne nyt vaan "tuollaiset"
Leave a comment:
-
Originally posted by 316bemi View PostOnko suomessa/virossa myytävissä hankookin winter iPike w419 nastarenkaissa pyöree nasta vai joku torxi/hex tms?:think
Pitää seurata miten pysyvät, jos ei niin reklamaation paikka.
Leave a comment:
-
Onko suomessa/virossa myytävissä hankookin winter iPike w419 nastarenkaissa pyöree nasta vai joku torxi/hex tms?:think
Leave a comment:
-
Originally posted by -Markus- View PostBridgestone Blizzak WS80 hintaan 460 eur vai
Goodyear UltraGrip Ice 2 hintaan 560 eur?
Koossa 225/55-16.
Auto OEM 525i E34 Tourinki
Saattaa olla että tulee ajeltuu ympäri vuoden nuilla..
Leave a comment:
-
Noissa halpis vanteissa tahtoo olla heittoja ja jos rengas ei ota paljoa painoa, niin pyörittely on turhaa.
Leave a comment:
-
Kummat kitkat?
Bridgestone Blizzak WS80 hintaan 460 eur vai
Goodyear UltraGrip Ice 2 hintaan 560 eur?
Koossa 225/55-16.
Auto OEM 525i E34 Tourinki
Saattaa olla että tulee ajeltuu ympäri vuoden nuilla..
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostTäplillä ei mitään merkitystä, kun et tiedä vanteen painavinta kohtaa. Venttiilin kohta aika urbaani legenda hommaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Bmw Master View PostMiksi? Punainen täplä on renkaan suurin muodonmuutos eli korkein kohta. Keltainen täplä kevyin kohta. Keltainen siis siihen painavimman vastapuolelle tai venttiilin kohtaan jos ei vanteesta löydy merkkejä.
Leave a comment:
Leave a comment: