Announcement

Collapse
No announcement yet.

Talvirengaskeskustelu 4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockwell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 1713
    • Helsinki

Virosta tuli Hankookin kitkat päivässä. Paistettu 2813. En ole koskaan saanut noin vanhoja renkaita mistään nettikaupasta.
    BMW F31 330d M-Sport -13
    ex. BMW F21 116i -13
    ex. BMW 540i(g) Touring -01
    ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
    ex. BMW 316g -99
    ex. BMW M5 Touring -92
    ex. BMW 535i -91
    ex. BMW M5 -91
    ex. BMW 325i Touring -90

Comment

• heifetz
      Bimmer Fanatic
      • May 2015
      • 429
      • Finland

Originally posted by Rockwell View Post
      Virosta tuli Hankookin kitkat päivässä. Paistettu 2813. En ole koskaan saanut noin vanhoja renkaita mistään nettikaupasta.
      Mulle tuli yhtä vanhat, ja hankookin kitkat. Senkö takia ne oli niin halpoja :think
      Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
      Ex. E81 118d LCI Bluewater

Comment

• rakkuj
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2011
        • 306
        • Turun seutu

Originally posted by Rockwell View Post
        Mulle tuli samat kumit 1415 paistolla.
        G31 520xd
        F39

Comment

• AjE
          Bimmer Rookie
          • May 2004
          • 104
          • i3

Mulla kanssa pyörineet KW31:set tonnin verran alla ja tyytyväinen olen. Edelliset oli Contin 5:set ja en nyt osaa niitä näitä paremmiksi arvottaa. 225/50-17 ja ei noi pahasti löysätkään ole. Yhtiön Tiguanin alla on muutaman talven ajetut HKPL 7:t ja ovat paljon liukkaammat kuin nämä.

Comment

• bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

Originally posted by heifetz View Post
            Mulle tuli yhtä vanhat, ja hankookin kitkat. Senkö takia ne oli niin halpoja :think

Kyllä. Ylivuotisia alkaa monesti saamaan tukuista pienillä alennuksilla ja yli 2v vanhoja sitten reilummilla alennuksilla. Hinta laskee aina enemmän mitä vanhempia on.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Bablo81
              Bimmer Rookie
              • Jun 2012
              • 168
              • Savonmua

Originally posted by Bablo81 View Post
              Ilman nastojahan ne Kumhot nyt mullekin tuli ja lähetin eilen samointien samaan paikkaan takaisin ja viestittelyä käyty asian suhteen asiakasneuvoja "Desireen" kanssa. Otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen niin palautettavien rahojen täytyis näkyä näkyä renkaitten palautumisesta 7 päivän kuluessa. Sanoi että jos ei ala näkyä 30 päivän päästä niin laittaavat asiaan vauhtia... elikkäs rahoja odotellessa:think Laitoin renkaat niitten laskuun menemään, en nyt sitten tiedä mitä tarkoittivat 1001 renkaiden viestissä että 25€/item, renkaathan oli kahdessa paketissa. Eli onko nyt 50€ tuo palautus hinta vai per/rengas tuo 25€?
              Nyt on renkaat takaisin 1001 renkaalla ja mukisematta tuli koko kauppahinta palautuksena tilille, ei siis mitään palautuspostituksia vähennetty kauppahinnasta��
              f11 530xd m-sport -12

- ex e61 530xd m-sport, -06
              - ex e39 530d, -00
              - ex e30 320 touring

Comment

• LT
                Bimmer Rookie
                • Oct 2004
                • 140

Originally posted by Bablo81 View Post
                Nyt on renkaat takaisin 1001 renkaalla ja mukisematta tuli koko kauppahinta palautuksena tilille, ei siis mitään palautuspostituksia vähennetty kauppahinnasta��
                No johan on, itse olen jonkun Maevan kanssa vängännyt asiasta jo usean viestin verran. Hän on sitä mieltä että minä maksan palauttamisen ja minä sitä mieltä että heidän kuuluisi maksaa.

Comment

• Maili
                  BTCF Member
                  • Aug 2011
                  • 448
                  • E-pohjanmaa

En tiedä mikä meni metsään, mutta en enää e61 alle osta hankookia. Renkaat on Winter i pike RS 225/50/17 98T XL eli nastarenkaat. Pitävät kyllä hyvin ja äänettömät, mutta on tosi lierut. Vaikka paineita on säätänyt enemmän ja vähemmän, autoa saa koko ajan ohjata. Terävää liikettä tekee ratilla, niin veikkais alla olevan 80 korkeus luokan renkaat..
                  E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
                  Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

Comment

• b mutteri kasa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 1462
                    • Area 03

Nokia Hakka R2:set 245/45R18 koossa.

Hyvä lumipito,hiljaiset eivätkä ole nuljut.Näihin itse tyytyväinen.
                    BMW F11 530 dA VOLL
                    Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17799
                      • Jämsä

Originally posted by Maili View Post
                      En tiedä mikä meni metsään, mutta en enää e61 alle osta hankookia. Renkaat on Winter i pike RS 225/50/17 98T XL eli nastarenkaat. Pitävät kyllä hyvin ja äänettömät, mutta on tosi lierut. Vaikka paineita on säätänyt enemmän ja vähemmän, autoa saa koko ajan ohjata. Terävää liikettä tekee ratilla, niin veikkais alla olevan 80 korkeus luokan renkaat..

Melkolailla sama mitkä kärkipään jääpidolla olevat renkaat ostat niin sama homma on. Jos haluat tukevat nastarenkaat, niin osta Linglongit. Ei ole niin pitävät jäällä, mutta oli testissä ihan kärjessä kuivan ja märän kelin ajettavuudessa, kun ei ole niin pehmeät lamellit.
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Vesa
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2010
                        • 363
                        • Oulu

Originally posted by b mutteri kasa View Post
                        Nokia Hakka R2:set 245/45R18 koossa.

Hyvä lumipito,hiljaiset eivätkä ole nuljut.Näihin itse tyytyväinen.
                        Minulla samat koossa 255/35R19. Allekirjoitan kokemukset.
                        Nykyiset:
                        BMW F11 535DA xDrive -15
                        Toyota Yaris Hybrid -20

Exiä noin 60 kpl...

Comment

• Bablo81
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2012
                          • 168
                          • Savonmua

Originally posted by LT View Post
                          No johan on, itse olen jonkun Maevan kanssa vängännyt asiasta jo usean viestin verran. Hän on sitä mieltä että minä maksan palauttamisen ja minä sitä mieltä että heidän kuuluisi maksaa.
                          Vinkkaa Eu:n kuluttaja asiamiehellä jos rupeis jotai tapahtuu... minun yhteyshenkilö oli Desiree, kyllähän tämäkin kirjoitti että postikulut menis minun piikkiin mutta koko hinnan palauttivat. Mainitsin että otin yhteyttä Eu:kuluttaja asiamieheen ja rahat palautettava 7 päivän sisällä renkaiden palauduttua heille.
                          f11 530xd m-sport -12

- ex e61 530xd m-sport, -06
                          - ex e39 530d, -00
                          - ex e30 320 touring

Comment

• mikkod
                            BTCF Member
                            • Aug 2007
                            • 5202
                            • Stadi

Mulla on tossa volkkarissa Hakka8:t alla nyt ekaa talvea (205/50R17). Onpahan perkeleen kovaääniset :think vrt. edellisiin Misukoihin...
                            Helkama S3000
                            Myydään kutosen alustaosia
                            This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• Tuonela
                              BTCF Member
                              • Sep 2004
                              • 368
                              • Tampere

Originally posted by mikkod View Post
                              Mulla on tossa volkkarissa Hakka8:t alla nyt ekaa talvea (205/50R17). Onpahan perkeleen kovaääniset :think vrt. edellisiin Misukoihin...
                              Itellä kasit alla Avensiksessa (-10), onhan se aika ujellusta, rapinaa, kohinaa yms. Mutta yllätys oli aikamoinen kun ajelin viime viikolla ihan uudella Avensiksella, siinä samat renkaat samankokoisina ja rengasmelua ei nimeksikään, piti oikein tarkistaa että mitkä siellä pyörii...

Comment

• _nixu_
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 8972
                                • Kellokoski

Originally posted by _nixu_ View Post
                                Ja itselle tilasin nyt kokeeksi tuohon E39:n nuo Hankook W606 kitkat 225/50/17" koossa, talvella nyt ei niin mahdottomasti tarvitse ajella niin eiköhän noilla pärjää :think
                                Ensivaikutelma ihan positiivinen, toki katsotaan sitten kun talvikelit joskus saapuu.

Hieman pehmeät kesärenkaiden jälkeen ja Luistonesto vilkkuu, tuntuma on kuitenkin parantunut kun saanut vähän sisäänajettua noita.
                                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎