Joko on 100tkm puhkaistu?
Jonnet ei muista seiskoja.
ai ne on niin vanhat. Auton mukana tulleet joten paha sanoa, mutta pintaa hyvin. Lähinnä sitä että onko tavanomaista että kovametallipiikit katkeaa vai joku nokialaisten tyyppivika? Itsellä ei ole ilmennyt muiden renkaiden kanssa mutta eipä noita montaa sarjaa ole tullut 2000-luvulla ajettua.
Hakka7 taisi tulla markkinoille 2009 ja korvattiin 8:sillä 2013. Eli heitä ne roskiin vaikka pintaa olisikin. Oli tossa viime talvena passatti tilapäis autona jossa hakka7 ja puolet nastoista poikki/puuttui. Ei ollut liukkaalla kelillä asiaa liikenteeseen. Pito kesärenkaat tasoa.
Hakka7 taisi tulla markkinoille 2009 ja korvattiin 8:sillä 2013. Eli heitä ne roskiin vaikka pintaa olisikin. Oli tossa viime talvena passatti tilapäis autona jossa hakka7 ja puolet nastoista poikki/puuttui. Ei ollut liukkaalla kelillä asiaa liikenteeseen. Pito kesärenkaat tasoa.
Auto on 2013 eli alkuperäiset taitaa sitten olla. En olisi kysellytkään mitään mutta arvelin vähän tuoreemmiksi. Hyvin ne vielä X:ssä menee mutta ei paljon rapise enää .
Kerro toki lisää ja hyvää mustaa hevosta perusteluineen saa myös ehdottaa.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
iX3 tuli juuri Michelin X-Ice North 4 245/45/20 alle ja ensimmäisen 150km perusteella myös jäykkärunkoiset ja tarkka ohjaustuntuma olematta kuitenkaan uraherkät. Viime talvena koeajoin samanlaista jossa oli 19" Nokian kitkat ja ne oli löysät p*skat, pilasi auton täysin.
Koeajoin myös aikanaan iX3:n kitkoilla ja muistan saman fiiliksen. Kun painoi lapun lattiaan niin perse muljahteli alta. Omaani laitoin nyt 19" Contin Viking seiskat ja on erittäin hyvä
Mulla on Hakkapeliitta seiskoista luokkaa puolet nastoista kärjet poikki. Kuinka yleistä muilla merkeillä?
Hankookeissani samaa, mutta lisäksi eturenkaista nastoja paljon pois. Johtunee yksittäisistä hätäjarrutuksista.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Talouden kahdessa autossa contit. Toisessa icecontact 2 ja toisessa 3.
2: pinta kulunut noin puoleen väliin, yksi nasta puuttuu ja loput nastat todella hyvät. Pitoa tarjoaa edelleen todella hyvin. Ei valittamista.
3: pinta ei ole kulunut silmin tarkistellessa yhtään ja jokainen nasta tallessa sekä hyväkuntoisia. Yhden talven ajetut, toinen meneillään. Pitoa tolkuttomasti.
Muitakin merkkejä ollut, uusia ja vanhoja. Omalla kohdalla conti selvä ykkönen.
Muitakin merkkejä ollut, uusia ja vanhoja. Omalla kohdalla conti selvä ykkönen.
Samaan olen itsekin päätynyt, oli sitten nastoista tai kitkoista kyse niin sama lopputulema. Esim. Michelin ei pärjää vertailussa ollenkaan, sama auto Michelinin uusilla top-of-the-line nastoilla on nyt ihan luistelupulkka verrattuna aiempaan kun alla oli Contin nastat.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Ajo-ominaisuudet nyt eivät toki muutenkaan painavalla katumaasturilla kurvaillessa ole hääppöiset, mutta toki tuossa mielessä jonkin verran jäykemmät nastanakit voivat olla perustellumpi valinta.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Ajo-ominaisuudet nyt eivät toki muutenkaan painavalla katumaasturilla kurvaillessa ole hääppöiset, mutta toki tuossa mielessä jonkin verran jäykemmät nastanakit voivat olla perustellumpi valinta.
Kannattaisi varmaan käydä koeajamassa joskus :think
Suurin ongelma ainakin iX3 oli 19" Nokian kitkat. Kesärenkailla tai noilla Michelinin nastoilla on ihan kuin eri auto. Ne kitkat tuntuivat elävän alla ihan omaa elämäänsä, kaistan vaihto moottoritienopeudessa pelotti. Ei mitään tuntumaa tiehen.
Comment