Originally posted by Messier
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 5
Collapse
X
-
Last edited by racing02; 23-11-2022, 22:35.
-
-
Hakka7 taisi tulla markkinoille 2009 ja korvattiin 8:sillä 2013. Eli heitä ne roskiin vaikka pintaa olisikin. Oli tossa viime talvena passatti tilapäis autona jossa hakka7 ja puolet nastoista poikki/puuttui. Ei ollut liukkaalla kelillä asiaa liikenteeseen. Pito kesärenkaat tasoa.Last edited by VilleP; 23-11-2022, 22:44.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostHakka7 taisi tulla markkinoille 2009 ja korvattiin 8:sillä 2013. Eli heitä ne roskiin vaikka pintaa olisikin. Oli tossa viime talvena passatti tilapäis autona jossa hakka7 ja puolet nastoista poikki/puuttui. Ei ollut liukkaalla kelillä asiaa liikenteeseen. Pito kesärenkaat tasoa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNorth 4 jos tuosta valita pitäisi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostiX3 tuli juuri Michelin X-Ice North 4 245/45/20 alle ja ensimmäisen 150km perusteella myös jäykkärunkoiset ja tarkka ohjaustuntuma olematta kuitenkaan uraherkät. Viime talvena koeajoin samanlaista jossa oli 19" Nokian kitkat ja ne oli löysät p*skat, pilasi auton täysin.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostMulla on Hakkapeliitta seiskoista luokkaa puolet nastoista kärjet poikki. Kuinka yleistä muilla merkeillä?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKerro toki lisää ja hyvää mustaa hevosta perusteluineen saa myös ehdottaa.
Ehkä itse voisin kokeilla tuota uutta gy:tä.
Comment
-
-
Talouden kahdessa autossa contit. Toisessa icecontact 2 ja toisessa 3.
2: pinta kulunut noin puoleen väliin, yksi nasta puuttuu ja loput nastat todella hyvät. Pitoa tarjoaa edelleen todella hyvin. Ei valittamista.
3: pinta ei ole kulunut silmin tarkistellessa yhtään ja jokainen nasta tallessa sekä hyväkuntoisia. Yhden talven ajetut, toinen meneillään. Pitoa tolkuttomasti.
Muitakin merkkejä ollut, uusia ja vanhoja. Omalla kohdalla conti selvä ykkönen.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKerro toki lisää ja hyvää mustaa hevosta perusteluineen saa myös ehdottaa.
Eikö Oulun korkeudella ja noin painavaan autoon hyvät kitkat olisi ihan perusteltu valinta? :thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostMuitakin merkkejä ollut, uusia ja vanhoja. Omalla kohdalla conti selvä ykkönen.
Samaan olen itsekin päätynyt, oli sitten nastoista tai kitkoista kyse niin sama lopputulema. Esim. Michelin ei pärjää vertailussa ollenkaan, sama auto Michelinin uusilla top-of-the-line nastoilla on nyt ihan luistelupulkka verrattuna aiempaan kun alla oli Contin nastat.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostPainava auto+kitkat=karmea ajaa. Ainakin nokialaisilla.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostAjo-ominaisuudet nyt eivät toki muutenkaan painavalla katumaasturilla kurvaillessa ole hääppöiset, mutta toki tuossa mielessä jonkin verran jäykemmät nastanakit voivat olla perustellumpi valinta.
Suurin ongelma ainakin iX3 oli 19" Nokian kitkat. Kesärenkailla tai noilla Michelinin nastoilla on ihan kuin eri auto. Ne kitkat tuntuivat elävän alla ihan omaa elämäänsä, kaistan vaihto moottoritienopeudessa pelotti. Ei mitään tuntumaa tiehen.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostPainava auto+kitkat=karmea ajaa. Ainakin nokialaisilla.
Paskin ja turvattoman vaihtoehto ne. eurooppakitkat jotka pettää just silloin kun sitä pitoa eniten tarvittaisiin.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
Comment