Huomasin saman Nokian kitkoista mitä tuli autojen mukana pari vuotta vanhana. Kolmantena talvena ei enää pitoa ollut, vaikka pintaa oli.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 5
Collapse
X
-
Joo enpä taida nokialaisia seuraavaksi ostaa.
Hintahan nyt ratkaisee enemmän kuin merkki kun hintataso on ihan järjetön. Jos noilla nyt pärjäisi koko talven niin voisi keväällä poistomyynnistä ehkä löytää edukkaasti hyvät kumit...kun ihan en talvirenkaiksi uskalla mitä tahansa sentään ostaa...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by zener View Post
Vaikuttaa jo aika paljon, että mikä kitka.Last edited by Samppae39; Today, 15:56.
Comment
-
-
Rengaskokemuksia e46 alla:
Tälle kaudelle päivittyi nyt 16" Sava eskimo ice:t (ja 17" conti ts830p) uusiin 17" pirelli ice zero asymmetricoon. Savat olivat neljän talven jälkeen vielä ihan jees ~6mm pinnalla. Niillä tuli ajeltua monenlaisissa talvikeleissä ongelmitta. Ensikokemukset pirellistä aivan positiivisia. Ei se testien mukaan suorituskyvyltään optimaalisin ole, mutta hyvään hintaan ostettuna vaikuttaa ihan pätevältä.
Myös jäähommissa kolmisen kautta palvelleet hakkapeliitta 9 löysivät seuraajikseen kympit. Ysit ovat olleet aivan erinomaiset talvikelissä. Asvaltilla tietenkin aika ikävät, mutta eivät kai sinällään pohjoismaiden oloihin tarkoitetuksi talvirenkaaksi varsinaisesti huonot.
Jääratoja odotellessa.
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View Post
Lumellakin ne kitkat olisivat paremmat kuin nastat. Ainoa missä nasta on parempi on jää, ja sellaisia kelejä on täällä etelässäkin onneksi aika harvakseltaan.E39 523i Turbo
Comment
-
Comment